23.05.2012, 01:40:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bad beat?!  (Luettu 398 kertaa)
_junnu

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« : 05.03.2007, 11:43:09 »

Mikä on teidän mielestä se kuuluisa "bad beat"?

Itse bad beattina pidän, jos vihu on jäljessä niin pahasti, että ei voi yhdellä kortilla mennä ohi, vaan tarvii runner runnerin. Esim.

mulla AhAc, vihulla AdKd.

Flop As, Jd, 4c. Kummatki allin pre turn.

Turn 8d

River 2d

Minkälaisia mielipiteitä muilla on? Smiley
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 05.03.2007, 12:11:23 »

Itse otin tuossa taannoin pataan aika muhkeassa potissa, jota pidän bad beattina muistakin syistä, kun outtejen määrästä.

Käteen 77

Flop 27J

Vihu lyö, ja lyön päälle, vihu maksaa.

Turn J

Vihu lyö, ja lyön kovaa päälle, vihu all-in, maksu.

River J

Vihulla QQ, ja potti matkaa vihulle pöytään tulleen kolmen jätkän ansiosta.

Vihulla oli riverille 4 outtia ja ei ollut mikään erikoinen tarina (1 outtinen), mutta nää on näitä perinteisiä varsinkin kun tämä tapahtuu session ensimmäisessä kädessä täydellä stakilla. Ei paljon löydy motivaatiota jatkaa sessioo tälläisen jälkeen.

Mutta näitä sattuu kaikille... ja pelaaja joka pitää oikeaa ratkaisua paljon tärkeämpänä kuin käden lopputulosta ei paljoa jaksa jäädä näitä miettimään.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
TheKnob

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 05.03.2007, 13:03:18 »

Meikäläiselle osui yhdelle viikolle niin monta bad beattia ettei mitään rajaa
Viikko alkoi muutamalla mukavalla

AA kädessä  floppiin A36
turn 7

tyyppi vaan makselee kaiken mitä lykin pöytään
vedän all in ennen riveriä

river 8

heitän AA pöytään, vihu heittää 59

sama tapahtui samana päivänä, mutta sillä erolla että vihu saa riverille  värin. Tässä tuli semmonen fiilis että mitähän on tapahtunut. NO...ei tähän pääty viikon alamäet. Pari päivää myöhemmin istuskelen parin euron sittarissa, ja päädyn 3 parhaan joukkoon. Chekkaan 4h4c korteilla ja molemmat vihut mukana. pöytään 4d4s7s meikä floppaa neloset ja näillä on pakko lähteä. Toinen vihuista (pienempistäkkinen) heittää ALL IN ja maksan huoletta. Toinen vihu lähtee mukaan.

TURN 2s

Isompistäkkinen vihu heittää ALL IN ja mieleen juolahtaa että koittaa vaan pelotella värin vedolla pois pelistä.
Maksan....TIETENKIN nelosilla maksetaan.

Meikäläisen 44 vastaan pienempistäkkisen vihun 7A vastaan isompistäkkisen

3s 6s

RIVER 5s

meikäläisen neloset tuntu pieneltä ton värisuoran jälkeen...

VITUTTI!

Sama toistui myöhemmin viikolla , tälläkertaa headsup pelissä. Floppiin neloset, kaverille värisuora.

Tästä suivaantuneena, pelailin sitten sittaria ja käteen osui AA. Chattipuolella oli ollut hyvää läppää kokoajan ja olin kertonut viikonmittaan tuleista ohivedoista (joita oli siis paljon, kolmosia värille, väriä täkärille, kaksparia kolmosille, ja kaikki melkein riverissä ja ns "pakko maksaa" vetoja) heitin yhdelle vihuista että MAKSA! MAKSAKAA JOKU TÄMÄ koska sekin meikäläisen tuuria tuntuu olevan että AA käsi kun tulee niin kaikki foldaa Cheesy

Stäkki oli pieni, blindit jo isot, vedin ALL IN

Heitin siellä että "MAKSAKAA JOKU, HALUAN PELATA TÄLLÄ! Ja saampahan todistettua teille että vedätte ohi!"
vihu maksoi 24 offsuitillaan.

FLOP A35

loput kortit...Ihan vitun sama. Mutta ei osunut.

Kiittimoi!
tallennettu
TOB81

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2007, 15:06:06 »

Minulla 55, pieni panostus
Floppi 5QQ, reipas panostus, opponentti maksaa
Turnilla 6, tosi reipas panostus, opponentti panostaa lisää, minä Cheesy  all-in, kaveri maksaa A6
Riverillä Q

Hetken aikaa oli Shocked mut elämä joskus on...
tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 29.04.2007, 14:30:00 »

Tapahtuipa seuraavaa Omaha HI turnauksessa Paffilla.

Turnausta oli pelattu 40minuuttia ja olin saanut 7000 kasaan,avarage oli 3600.Mulla tulee käteen 3389 ja pääsen chekillä kattomaan flopin. FLOP--> 33J. Kaveri korottaa potillisen ja mä korotan maximit,jonka jälkeen vihu lyö all in ja mä maksan. Vihu kääntää AKJJ. TURN--> 5 . RIVER--->J!!!! Semmosella ulos turneesta,juurikun kaikki näytti hyvältä..!

Tämmönen tällä kertaa,mutta ehkäpä se joskus osuu mullekkin.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!