Eli kun on $-tili tellerissa, että välttää vaihtokuluja, kun vie rahaa pokerisaiteille ($), niin tämä kulun välttäminen nyt kostautuu silleen, että kotiuttaessa tellerista menee vaihtokuluja $-->€? niin hirveän sekava tuo systeemi, vaikka yrittänyt miten selvittää...
...mitenhän olisi, jos nyt ilmoitan nopeasti, että haluaisinkin oman tilini €-tiliksi Neteller:lle, niin sitten voisi aina aviomiehen tilin kautta viedä rahaa $ ja € kotiuttaa minun tililtäni...mutta sitten ei taas minulta onnistu talletus. äääh... aivan liian monimutkaista. Jos jotain selvää saa, niin pikaista vastausta odotetaan

Monimutkaista ehkä, mutta jos kaikki olisi täysin ilmaista meillä ei olisi nettilompakoita kuten Neteller ja Moneybookers.
Pelaajana pitää miettiä ennen tilin avaamista kumpia siirtoja tekee enemmän Neteller <-> Pokerihuone vai Neteller <-> Pankkitili, ja lisäksi pitää muistaa jos siirtää pokerihuoneille missä on €-tili ei siirtokuluja mene, jos on €-tili Netellerissa. Itse olen kokenut €-tilin hyödyllisemmäksi, mutta joka tapauksessa 100% siirtokuluilta ei voi välttyä!
Itse käytän Netelleria vain rahojen siirtelyyn. En ikinä säilytä rahojani siellä, vaan siirrän ne aina pokerihuoneelle tai kotiutan pankkitilille. Suosittelen ehdottamasti käyttämään kuluttomia tilisiirtoja suoraan pokerihuoneelle, jos pokerihuoneella on pankkitili Suomessa, vaikka se onkin joskus tuskallisen hidasta.