23.05.2012, 03:22:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käyttäjätutkimus  (Luettu 311 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 13.03.2007, 17:53:40 »

Aloitetaan Pokerimission käyttäjien käyttäjätutkimus, josta saadaan toivottavasti mielenkiintoinen aihe.

Ensimmäiseksi "kysytään": Mille kolmelle pokerihuoneelle antaisit pisteen. Pokerihuoneet voi olla ihan mitä tahansa ja lyhyt perustelu perään! Kerro lisäksi viestissä kuinka kauan olet pelannut pokeria netissä.

Koska olemme jälleen kerran harjoittanut hyvää valmistavaa tutkimustyötä laitan tähän muutaman esimerkin...  Grin

_junnu + 1 vuosi
Unibet: Siellä on hyvät bonukset ja suomalaisille paljon frolleja ja special frolleja.
Pokerimaa: Tosi nopee asiakaspalvelu on iso bonus siellä ja muutenki järjestää hyvin käyttäjilleen turnauksia.. Iso bonus on joka viikko pelattava 50vipin turnaus, jossa 2500€ potisa.
Party Poker: Siellä ei oo ikinä pelaajista pulaa.

Bulle77 2,5 vuotta
Unibet: Bonushuorailu tuotti ilmaset 50$
Bet365: Joka lauantainen 5000$ frolli rocks
Paf: Ensimmäinen missä oon pelaillu, käyttöliittymä ja itse pelihuone on aika hyvät

pokerspy 3 vuotta
24Hpoker.com: Pakko pelaa kun frendi sen omistaa.
Pirayapoker.com: Koska pokerinikki siel on kill4money.
Absolutepoker: Siellä oon oppinu turnee pelit.

ohjeohje 1 vuosi
Unibet: Ite tykkäsin bonuksesta ja turnauksista.
Betsson: Taattua Ongame laatua, etenkin fixed puolella.
B2B: Hyvät turnaus mahdollisuudet, mutta rahapöydät huonoja (koot ja pelaajamäärät).
tallennettu
tommihoo
PMMP-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2007, 19:11:03 »

Vähän yli 2v pelailtuna ja aloitettu aikanaan tietenkin pahvilla, koska rahan siirto oli niin helppoo Smiley
Nykyään pääasiassa B2B verkossa, 12 eri huonetta joissa tili tehtynä, ja melkein joka kuukausi tulee 1 uusi lisää, koska 140e firstdepo niin näppärä suorittaa. Tässä kuussa ei tule uutta paikkaa, koska reload menossa ja 100e tuli jo eilen kasaan ja tänään toiseen paikkaan 100e/1000 vip aloitettu.

B2B: Pokerimaa,pokerium,pokerihuone,club4,jetbetpoker paikat joissa tulee eniten vietettyä aikaa. Yleensä aina jokin uusi firstdepo paikka ja sitten kun se hanskattu niin joihinkin näistä kasaamaan 500 vip että tulee 25e cashbackit.

Muut: Ongamella pelailen bestpokerilla ja löytyypi tilit myös partystä sekä pacificista sekä kohta myös aloitan fulltiltin bonuksen pelailun. Tottakai myös unibet kuuluu valikoimiin, mutta siellä en pelaa oikeastaan ollenkaan, joskus vilkaisen onko freerolleja ja ehkä niissä kokeilen. Aikanaan hanskattu Unibetin helppo 100D bonus ja silloin alkoi tuo käyttöliittymä siellä ottamaan hieman kaaliin

B2B on mun juttu koska sieltä löytyy sökö.
tallennettu
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 13.03.2007, 20:24:31 »

Jep eli 2 -3 vuotta on nyt tullu pelattua. Ja pisteet menee:

Paffille, ihan ylivoimaisesti olen siellä pelannut eniten ja sieltä on tullut eniten. Parista slotista on maksimipotit tullu vedettyä.

Betsson oli seuraava johon tutustuin ja pari sataa on siellä tullu pelattua

Kolmatta en osaa sanoa kun ei ole tullu pelattua muistaakseni muualla rahalla. Muutenkaan en ole ilmaispelien enkä talletusbonusten perässä ennen juossut mutta ehkäpä tulen käyttämään ne hyväkseni koska en omaa tiliä vielä ihan joka pelipalvelussa...
tallennettu
RollingfFree

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2007, 10:33:11 »

Pelannu 4 vuotta.

Prima: Nordicbet, unibet ensimmäiset pokeriverkot oon tykänny käyttöliittymästä todella paljon.

Edesmennyt Tain: (Parbet, Expekt) Jostain syystä pärjäsin siellä todella hyvin, paljon tiukkoja ruotsalaisia, aggressiivisellä pelillä niitä kyykytti helposti  Grin

B2B: Pokerium, Pelailen lähinnä turnauksia täällä, ei huonoa sanottavaa.

tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 14.03.2007, 18:50:16 »

Aloitin pari vuotta takaperin, wpt:n innoittamana!
Turnausvoittoja on 19, joista 9 on maksullisista turnauksista!
Voitollista peliä en ole oppinut vieläkään pelaamaan, mutta oneksi turnausvoitot kattavat rinkipelien häviöt Cheesy

Ja sitteen pointsit:

1. Paf! Täällä pelasin ensimmäisen vuoden, koska en osannut siirtää rahaa muualle! Hyviä turnauksia tulee vieläkin pelailtua.

2. b2b! Kyseisissä pelipaikoissa olen pelaillut.. Pokeriumin 5no depolla nousin 500e! Sittareiden vähyys harmittaa.. ei muuta pahaa sanottavaa!

3.Partypoker! Paljon kaloja,paljon pöytiä ja vieläkin enemmän porukkaa.. peliseura ei kesken lopu!

Eipä siinä muuta.. laiteteen pointsit uudestaan,kuhan keretää tutustuu muihinkin paikkoihin!
tallennettu
Kristia

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2007, 20:45:16 »

Vajaa vuoden olen pelaillut

Ja pisteet menee seuraaville

Betsson: Ensimmäinen paikka missä pelasin, ja aina ollut hyvät pelit. Mukava ohjelmisto.
Unibet: Loistava bonus. Välillä peliseurasta pulaa, mutta muuten ihan mukavat pelit. Voitollista on siis ollut  Cheesy
PartyPoker: Aina lyötyy pelejä. Helppoa rahaa!
tallennettu
monikala

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 15.03.2007, 00:03:07 »

1-2 vuotta pelaillu, riippuen nyt sitten siitä että mikä lasketaan, kun alku oli aika vaatimatonta.

Mutta enimmäkseen B2B, koska yksinkertasesti pidän softasta ja sittareissa pääsee melkeenpä ansioille.

Kaikkia muitakin yleensä tulee , kun No -depojen perässä kuolailee.

Mutta kehun kyllä runsaasti B2B:tä.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!