|
Kordo
|
 |
« : 19.08.2009, 07:53:25 » |
|
Grinding heaven is here!Kahden super grindaajan sankaritarina, jossa yritetään tehdä kahden miljoonaan profitit kahdessa kuukaudessa... eiku ei... se tais ollakkin jonkun muun projekti? Taustoja siis... Olen koko "pokeriurani" ajan haaveillut, että pistäisin jonkun pokeria pelaavan kaverin kanssa oman pokeritaivaan pystyyn, missä päiväunilta herääminen tapahtuu, niin että viereisessä huoneessa musiikki raikaa, lattia tärisee ja kirosanat lentää, "- EI VITTU TAAS SE OSU SETTII, MITEN VITUSSA...", pokeritaivaan, jossa käsiä käydään läpi ja jaetaan ajatuksia pelistrategiasta, pokeritaivaan, jossa ei ole rajoja millekkään, juhlitaan, pelataan, kuntoillaan ja vietetään sitä parasta aikaa elämästä. Erosin muutama kuukausi sitten melkein neljä vuotta kestäneestä avoliitosta. Elämä oli luonnollisesti aika sekaisin. Tuntu ettei missään ollu sillä hetkellä mitään järkee ja tuntu, että niin oli ollu jo jonkin aikaa. Tästä aiheesta voisi jauhaa, vaikka seuraavat sata riviä, mutta yritetään pitäytyä oikeassa aiheessa, joten jatketaan tarinaa... Hommahan meni eron jälkeen luonnollisesti täysin juhlimisen puolelle ja perinteiset susikrapulat sai oman olon loppujen lopuksi vain huonommaksi. Monta iltaa meni pohtiessa, että mitä vittua sitä elämältä oikein haluaa? Törmäsin Pokerimission vanhoja viestejä lueskellessa vanhaan postaukseeni ( http://pokerimissio.net/forum/index.php/topic,871.msg9425.html#msg9425), jossa olin listannut pokeri ja kuntoilutavoitteitani. Molemmat tavoitteet oli luonnollisesti mennyt ihan penkin alle. Vajaassa vuodessa en ollut edistynyt oikeastaan millään elämän osa-alueella. Paskalastista suurimman tilitysmäärän sai kokea Samppanen, joka on joutunut kuuntelemaan meikäläisen useat sadat tilitykset viimeisen puolen vuoden aikana, niin netissä kuin livenäkin, joten kiitos että oot kestänyt ja kiitos vaan niille kaikille muillekkin kavereille, tukijoille ja perheelle (kuulostaa ihan oscar voittajan puheelta), jotka whineemistä jakso kuunnella. Tästä päästäänkin siihen, että näiden tilityskeskusteluiden lomassa meillä syntyi Samppasen kanssa idea Grinding heavenin perustamisesta. Samppanen saa itse kertoa taustoista, millä motiiveilla pakkas kamansa Turusta ja lähti elokuun ensimmäisinä päivinä kohti Tamperetta. Grinding heavenin lähtökohta ainakin itselle on oman elämänlaadun maksimoiminen, joka tarkoittaa itsellä sitä, että pystyisi löytämään jonkinlaisen kultaisen keskitien ja harmonian seuraavien asioiden välillä, duuni, kaverit, harrastukset, hauskanpito ja perhe/tyttöystävä. Tätä kirjoitusta kirjoittaessa olen luultavasti onnellisempi kuin koskaan, pokeri sujuu hyvin, duunit menee taas pikkuhiljaa paremmin, kavereita on tullut nähtyä enemmän kuin koskaan, olen tiputtanut painoa viime talvesta 11kg (80kg -> 69kg) ja ennen kaikkea hauskaa on ollut! Joka hetki tuntuu, että tämä päivä on hyvä, mutta seuraava on luultavasti vielä parempi. Näihin onnellisuuden hyperhehkutuksiin päätän oman lähetyksen täältä Tampereelta. Samppanen jatkakoon... Samppanen & Grinding heaven
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : 19.08.2009, 09:33:17 » |
|
Yeah, it's totally here!Kordo on näköjään alottanut aamun tunteina raapustelun uuteen blogiimme joten jäätävän avauspostauksen jälkeen on hyvä jatkaa omilla näkökulmilla. Näin alkuun kiitokset kiitoksista myös siihen yläpuolelle, jäbän ansiost tää kaikki on mahdollist! Olin aikaisemmin harkinnut vakavasti muuttoa Tampereelle kun valmistun koulusta eikä vanhassa kotikaupungissa ollut enää juurikaan velvotteita. Elämänlaatukaan ei ehkä ollut parhaasta päästä, en tiennyt/tiedä mitä haluan opiskelujen jälkeen tehdä joten halusin lähteä toiseen kaupunkiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä, etsien uusia tuttavuuksia, haasteita samalla miettien mitä muuta elämältäni haluan. Vanhempien suhtautuminen muuttoon oli aluksi aika nihkeää, lähinnä sen takia ettei mulla ole tällä hetkellä minkäänlaista duunia, elän vaan rauhassa päivä kerrallaan nauttien elämästä ja uusista kokemuksista. Vakuuttelin heille että ehdin myöhemminkin katsoa niitä duunipaikkoja, ne ei lopu ikinä. Itsellä ajatus grindingheavenistä lähti pääosin siitä kun törmäsin Pokeritiedossa pari vuotta sitten blogiin jossa hyvät turkulaiskaverukset lähtivät kuuluisalle matkalle, he pistivät grindingheavenin pystyyn Thaimaaseen ja elivät unelmaansa pitäen hauskaa, pelaten pokeria, kiertämällä maailman eri kolkissa kehittäen itseään monilla eri osa-alueilla. Puhuimme Kordon kanssa grindingheavenin pystyttämisestä kun ilmoitin muuttavani Tampereelle kesän lopulla, ja tässä sitä nyt ollaan. Pelataan pokeria muutamia sessioita päivässä, puhutaan käsistä, seurataan toistemme peliä, musiikki pauhaa, kuntoillaan, katellaan sarjoja, juhlitaan, nauretaan, mietitään syvällisiä ja tärkeimpänä asiana, nautitaan elämästä. Tullaan tod. näk. jatkossa laittamaan kuvia ja kirjoittelemaan peleistä ja muista arkisista asioista aina kun niistä on kirjoitettavaa. Jokainen päivä tänne muuton jälkeen on ollut erilainen ja jotkut asiat alkavat jo rutinoitua. Olen alkanut kuntoilla päivittäin, tavoitteena lähinnä painon pudotus ja hyvänolontunne minkä edellä mainittu saa aikaan. Poljen 4-5x viikossa 25km kuntopyörälenkkejä ja kun mahdollisuus on käymme pelaamassa kerran viikossa sulkapalloa. 2½ viikon jälkeen tuloksetkin alkavat näkyä vaatteita pukiessa. Joten ihan hyvin ollaan edetty ja tästä mennään vielä eteenpäin. Ruokavaliota on paranneltu, syön kerran päivässä lämpimän safkan, 2-3 kertaa päivässä ruisleipää ja kasviksia. Pokerinpeluun aloitin heti tänne muuton jälkeen, mulla oli aika "pitkä" tauko pelaamisesta koulun ja kesäduunien takia. Grindailen Partylla ja Ongamella micro-shortti-käteistä, alku on ollut aika kuoppainen ja olen jonkinmoisessa montussa, olen pelannut kaikinpuolin hyvää peliä mutta kuitenkin myös huonoa peliä ja paljon kehitettävää löytyy varsinkin oikeiden ratkaisujen tekemisessä. Oon varma että löydän sen voitollisen pelaamisen kraalin maljan lähiaikoina, mutta kuten kaikki tietää varianssi on kovaa. Tästä on hyvä jatkaa kohti uutta päivää, viime kerrasta on hiukan aikaa ku oon näin helvetin aikasin hereillä.. Palataan taajuuksille, pelailkaa ja nauttikaa elämästä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #2 : 21.08.2009, 14:03:14 » |
|
sairaat grindid tossa kuvassakin menossa, toisessa näytössä facebook ja toisessa messenger, lol what a pokerheaven! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #3 : 21.08.2009, 14:23:39 » |
|
sairaat grindid tossa kuvassakin menossa, toisessa näytössä facebook ja toisessa messenger, lol what a pokerheaven!  Eiköhän niitä grindauskuviakin oo tulossa. Itseasiassa noita grindikuvia on räpsitty jo eilen, mut laitan vasta seuraavaan päivitykseen. Malta ny odottaa siä ruudun takana, LOL!  Itellä melkein 10k kättä räiskitty viimeisen kahden viikon aikana ja ihan mukavalla win ratella, että eiköhän täällä pokeriakin oo vähän pelattu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : 21.08.2009, 18:55:56 » |
|
Ensimmäinen pokeritaulu on seinällä ja kuvia tulossa lähipäivinä. Peleistä sen verran et..  Joku parisataa dolsua, mut kyllä tästä noustaan 4 sure. Kordo on myös kertaalleen jo biitattu änärissä, joten hyvällä meisselillä tässä seilahdellaan kohti viikonloppua. Kirjakokoelma sai myös tänään jatkoa kun 2+2 Publishingin kustantama ja Ed Millerin kirjoittama Professional No-Limit Hold'em VOL 1 tuli postiluukusta ineen. Oon lukenu arvostelut tästä ja siitä on puhuttu aika paljon hyvää joten odotetaan innolla. Palaillaan! P.S: Kustuhaille terveisiä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #5 : 22.08.2009, 23:46:30 » |
|
Good Job Guys! Onnittelut grinding heavenistä ja nyt on taas yks syy seurailla mission menoo. Hankkikaa tilaa lowstakes pojallekkin sinne johki komeroo, nii saatte kolmannen grinderin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #6 : 22.08.2009, 23:52:03 » |
|
Good Job Guys! Onnittelut grinding heavenistä ja nyt on taas yks syy seurailla mission menoo. Hankkikaa tilaa lowstakes pojallekkin sinne johki komeroo, nii saatte kolmannen grinderin!  Kiitoksia! Long time no see, hienoo et äijäki on löytäny takas tänne pitkäst aikaa, kyllä sä lukemista saat sen voin luvata. Voitais ottaa joskus joku viikonloppu miitti Gold Dustissa, tarjoon olusen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #7 : 23.08.2009, 00:07:26 » |
|
Good Job Guys! Onnittelut grinding heavenistä ja nyt on taas yks syy seurailla mission menoo. Hankkikaa tilaa lowstakes pojallekkin sinne johki komeroo, nii saatte kolmannen grinderin!  Kiitoksia! Long time no see, hienoo et äijäki on löytäny takas tänne pitkäst aikaa, kyllä sä lukemista saat sen voin luvata. Voitais ottaa joskus joku viikonloppu miitti Gold Dustissa, tarjoon olusen.  Ollaa varmaa nähtykki monta kertaa sie, ku aina sie pyöritää.. mutta ei oo vaa tunnistettu! Mutta nyt nukkuu huomenna 8töihi---> (kyllä vain kuulitte oikein tonza on saanut töitä!) (se ei muuten ollu vitsi, tässä on kämppä hakusessa)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #8 : 24.08.2009, 07:43:56 » |
|
Sick run, sick beat!Reilu kolme viikkoa ja yli 10k hanskaa grinding heavenia takana ja on ensimmäisen välikatsauksen aika. Ensimmäisen kahden viikon god runi on kääntynyt ja viimeiset päivät on otettu näppärästi kuoppaa. Perinteistä bad beattia, setuppia ja täysin paskaa pelaamista. Hetken kun sitä luulee jotain olevansa niin... Oon muuten vaihtanu viimeinkin pääpeliä, kolmen vuoden kyyläily fulli ringeissä sai riittää ja siirryin shorttiin. Toki välillä tulee vielä käytyä verestelemässä vanhoja muistoja fullin puolella, niin kuin alla olevasta kuvastakin voi huomata. Päätasona tällä hetkellä nl50 ja tavoitteena olis viimeistään loppuvuodesta grindailla nl100 & nl200. Rakasta Ongamee en oo hyljännyt vieläkään, vaikka pientä höyryä on pari kertaa noussut korvista uuden softan kaatuilen myötä. Onneksi Ongamen suurimmat ongelmat näkyy olevan takanapäin. Tänä yönä tuli vedettyä 5 tunnin testisessiot Holdem Managerin hudin kanssa. Oon jostain syystä vierastanut pari viimeistä vuotta low stakes peleissä hudin käyttöä, koska oon tykänny tehdä päätöksiä perstuntumalta, mutta Samppasen kuoppaamista vierestä seuranneena oon viimeinkin vakuuttunut hudin hyödyllisyydestä ja ensimmäisen testisession 4 binin kuopat tukivat uutta kantaani.  Noh eiköhän tosta pitkässä juoksussa kuitenkin hyötyä ole.  Muuten viikonloppu sujui rauhallisesta alusta huolimatta melko sekavissa merkeissä, lauantai-iltana 30 minuutin pikakuopat Gold Dustin dynamic pokeriin, siitä kotiin ja kunnon kuopat netissä, jonka jälkeen aamuyöstä saatiin idea ottaa heavenin ensimmäiset seitakäräjät. Summattiin kulunutta kolmee viikkoo, fiilisteltiin ja vedettiin totaali pleksit. Seuraavana aamuna digikameralta löyty mystisiä videopätkiä siitä kuinka yhtä pöytää grindaamalla yhdessä yössä noustaan nl30 --> nl2k. Vielä jäi yritykseks, mutta jatketaan harjoituksia. Tästä on taas hyvä jatkaa kohti uuden viikon haasteita. Tänään tarvii käydä harjaamassa Gold Dustin 50€ multitable, joka on kyllä ainoo peli mitä aion kyseisessä mestassa tästä edespäin pelata.  Nyt nuQ... Kordo & Grinding Heaven
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Wippiyai
|
 |
« Vastaus #9 : 24.08.2009, 23:47:20 » |
|
Tänään tarvii käydä harjaamassa Gold Dustin 50€ multitable, joka on kyllä ainoo peli mitä aion kyseisessä mestassa tästä edespäin pelata. Kerropas lyhyesti homman kulku. Miten turnaus toimii? - Paljonko on ollut pelaajia? - Voiko/pitääkö ostaa lippu etukäteen? - Miten kauan oikeasti kestää? - Oletko tehnyt tulosta? Googletin itse tämän verran... - Maanantaisin kello 19:00 (noin 2h turnaus) - Buy-In 40€+10€ (max 30 pelaajaa) - Alkustäkki 400 - 15 minuutin tasot ( tunnin pelin jälkeen blindit 50/100) - Rahoille 3-4 pelaajaa http://www.ray.fi/golddust/flamingo/GoldDust_Turnausohjeet.pdfhttp://www.ray.fi/golddust/tampere/Multitable_voitonmaksutaulu_Tampere.pdfAlkoi hieman kiinnostaa. Jos vaikka lähtisin joku maanantai kokeilemaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #10 : 24.08.2009, 23:56:26 » |
|
Jees, elikä toi 50€ multitable on oikeestaan ainoo turnaus Gold Dustissa, missä voi saada edes pientä etua heikkotasoisiin aloittelijoihin nähden, mutta niin kun tossa postasit, niin 400 alotusstäkki ja 15minuutin levelit ei paljon muuvailulle jätä tilaa. Ne muut turnaukset on niin huonolla struktuurilla että menee ihan täysin arvonnaks. Pelaajia on on ollut yleensä 10-19 (20 on maksimi). Oon pelannu ton turtsin 4 kertaa, kerran 1. ja kerran 2., joten ihan hyvin voitolla pienellä otoksella. Kannattaa ihmeessä mennä kokeilemaan. Erittäin hyvää viihdettä yleensä tylsään maanantai-iltaan. Ite en ehtiny tänään paikalle, kun tajusin vasta päivällä, että mulla osuu reenit samalle hetkelle ja sama juttu ens maanantaina. Lippu.fi sivustolta voi ostaa lipun etukäteen, mutta itse suosittelen paikalle menoa ja lipun ostoa suoraan pelinhoitajalta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #11 : 26.08.2009, 15:11:54 » |
|
Valoa tunnelin päässä!Aikasemmassa postauksessa tilitin parin sadan dollarin kuopasta, tällä viikolla oon saanu taas pelistä kiinni ja yltäny jopa kuopan täyttämiseen asti. Ongamella oon pelannu vitun hyvin tai sit mulla on joku hetkittäinen "godmode" päällä. Oon tällä viikolla ottanu pelkästään tähän mennä 16.7BIN uppia NL10:ssä, mikä on mun mielestä ihan vitun sairas, enkä oo yltäny ikinä aikasemmin moiseen. Tässä kuukaudessa on vielä muutama grindaussessio jäljellä ja katotaan sitten mitä kokonaisluku näyttää. Jokatapauksessa oon aika varma että jään mukavasti plussalle rakebackin jälkeen tästä kuusta. Eilen tuhlasin muutamia rebuyta ja yhen add-onin Ongamen päivittäiseen 15k Night Rehabiin josta lähin lauluun aika nopeesti ensimmäisen tauon jälkeen. Paska muuvi. Menneenä viikonloppuna pidettiin siis grindingheavenin ensimmäiset "seitakäräjät", sattuneesta syystä kyseistä kokoontumisesta ei jäänyt oikeastaan mitään muistikuvia joten tapahtuman kulusta on erittäin vaikea lähteä kertomaan yhteenvetoa. Puhelimesta löytyi tunnin mittanen äänitiedosto jonka sisältö on erittäin hauskaa viihdettä, tietyssä olotilassa.  Palataan asiaan kuun lopussa, laitan hiukan monthly profit/lose -käyrää peleille. "Da Office"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #12 : 31.08.2009, 05:08:31 » |
|
Kuukausi sekoilua täynnä...Grinding heavenin ensimmäinen kuukausi alkaa oleen pulkassa ja se sai lauantain pirskeissä arvoisensa päätöksen, draamaa riitti taas niin ku Kauniissa ja rohkeissa. Moraalista tuskaa kannetaan harteilla ainakin seuraava arkiviikko, mutta onneks kaikki on hengissä ja hyvin menee.  Muistelen lämmöllä ensimmäistä kertaa, kun näin Samppasen reilu vuosi sitten täälä meillä järjestetyissä shottibileissä. Ensimmäinen lause perinteisten morjesteluiden jälkeen meni about näin "Tässä kämpässä voi sitten tapahtua ihan mitä tahansa, joten älä ihmettele mitään, mitä täälä tapahtuu!". Kyseinen lause alkaa saamaan jo surkuhupaisat merkitykset. Tarkempiin yksityiskohtiin ei mennä, mutta ikimuistoiset kekkerit taas takana. Eilen tuli koettua kuukauden good beatti. Betsasin lauantaina jääkiekon harjoituspeliä Hifk - Tappara. Hifkillä oli omasta mielestä iso ylikerroin 2,25 ja päätin sutasta Betssonin lappuun 400€ sinkkubetsin. Betssonilla sinkkubetsejen maksimi on about 160€, mutta sain 280€ läpi supportin kanssa käydyn keskustelun jälkeen. Pettymys oli kuitenkin kova, kun illan keitottelujen lomassa saatiin kaverilta jäähallista raporttia, joka kertoi Tapparan vieneen ottelun 2-0. Äkkiähän se siinä keitotteluiden lomassa kuitenkin unohtui. Seuraavana aamuna päätin kävästä pelitilillä ja tilin saldo näyttää 750€!! Olin epähuomiossa betsannu vierasjoukkuetta, joka tässä tapauksessa oli turnausmuotoisessa pelissä Tappara, vaikka Hakametsässä pelattiinkin. SICK! Pokerit on menneellä viikolla ollut vuoristorataa, tullu sahattua ylös ja alas, mutta kuukaudesta tulee about kilon profitit rakebackin kanssa, joten ihan ok kuukausi. Oon laskeskellu, jos pelaan hyvän syyskuun, niin pääsen loppukuusta ottaan hyvällä omatunnolla "shottia" NL100 peleihin. Tietysti se vaatii tasaista runia. Juhlimisen ja pokerin lisäksi elämä grinding heavenissa ensimmäisen kuukauden aikana on sujunut aika pitkälle reenatessa. Arkirutiinit alkaan oleen jo aika hyvin muodostunut seuraavalla tavalla. 11.00 - 12.00 herätys 11.30 - 13.00 aamureenit 14.00 - 17.00 päivägrindit 18.00 - 19.30 iltareenit 21.00 - iltagrindit Tohon kylkeen upotetaan vielä 3-4 kevyttä ruokailuu päivässä, kaikki muu viihdetoiminta ja viime viikot oon treffaillu yhtä uutta typsyäkin, niin omalta osin viikko-ohjelma alkaan oleen hyvin täytetty. Tästä on hyvä jatkaa kohti pimeetä ja masentavaa syyskuuta... CYA!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : 31.08.2009, 17:29:16 » |
|
Pientä komppaustaKuukauden viimenen viikonloppu oli kyllä aika ikimuistoinen, tekis ihan vitusti mieli kirjottaa kaikki mitä mä muistan mutta jos nyt tällä kertaa taas jätetään se tekemättä ihan vaan oman ja kaikkien muiden ihmisten yleisen hyvinvoinnin takia! Ei tää kuukausi nyt mitään pelkkää sekoilua kuitenkaan ollu.  Ensimmäinen kuukausi grindingheavenia on nyt sitten takana ja fiilikset on hyvät. Paljon on tullut duunailtua ja treenattua, grindailuistakin jäi paskan alkukuukauden jälkeen ihan hyvät profitit ylös databaseen, paremmatkin olis voinu tietty olla. Pääasia että saatiin kuitenkin kuopat sileeks ja rakebackin kera ihan semihyvät total profitit tästä kuusta. Syyskuussa ois tavotteena nousta NL10:stä to NL20 hyvällä bankrollilla ja pelillä. Ajattelin että joku 12k-15k kättä/kk vois olla ihan hyvä ku vetää 3-4 pöytää shorthandedia. Oon miettinyt pidemmällekkin noissa tasojen nostoissa ja laskuissa että millasella kaavalla tuun vetämään (otetaan huomioon myös pelattujen käsien määrä per taso): NL10 -> NL20 - Bankroll: 600$NL20 -> NL10 - Bankroll: 450$ NL20 -> NL30 - Bankroll: 900$NL30 -> NL20 - Bankroll: 750$ NL30 -> NL50 - Bankroll: 1500$NL50 -> NL30 - Bankroll: 1200$ Saattaa vaikuttaa aika hatusta heitetyltä mutta kokeillaan nyt ainakin noin.  Käsiä on kadonnut ihan vitusti joten sitä alkukuun kuoppaa ei tossa näy. Yritän saada hiukan selvemmät grafiikat enskuusta ku tää HEM+Ongame kombinaatio on kussu aika helvetisti. Näihin sanoihin ja tunnelmiin on hyvä lopettaa tältä kerralta lähetys Tampereelta, hyviä pelejä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Rollo_Jani
Poissa
|
 |
« Vastaus #15 : 07.09.2009, 10:29:02 » |
|
joko katkesitte ja erositte?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #16 : 07.09.2009, 17:12:34 » |
|
Grinding heavenissa kaikki hyvin?Alotetaan vaikka sillä, että kello on maanantaina 16.20, heräsin 5 minuuttia sitten. Samppanen katsoo koneelta uutta 2months 2million jaksoa ja minä kirjoitan uudelle blogi entrylle otsikon, jonka jälkeen totean Samppaselle - "Vittu määhän oon sekasin kun seinäkello. Ei tuu mitään sanottavaa mieleen!" Täytyy myöntää, että mennyt viikko on vedetty pikkusen överiks ja jossain kohtia on lähteny vähän lapasesta. Sama sekoilulinja on siis jatkunut mihin viime kuun lopussa jäätiin. Nyt kuitenkin tuntuu taas siltä, että välillä pitäis tehdä jotakin järkevääkin. Pokeripäivitys jää aika suppeaksi. Oon räiskiny, läiskiny ja stiimannu sen vähän mitä pöydissä tuli istuttua. Ollu niin tilteissä pokerista, että onnistuin räiskiin yhteen 5$ ChampionChip satelliittiin yli 50 dolsulla rebareita ja tippuun heti 18minuutin rebari ajan jälkeen. Alkaa oleen vähän sellanen fiilis, että pakko heittää joku lomareissu pikkuhiljaa päälle. Viikko rannalla ja vähän livepoksua paistikkaita ulkkareita vastaan tekis aika terää. Yhteenvetona aika paska viikko, josta on luultavasti helppo parantaa.  joko katkesitte ja erositte?
Grinding heaven on vasta lähtökuopissa... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ryytis
Poissa
|
 |
« Vastaus #17 : 07.09.2009, 20:05:34 » |
|
Meitsillä ollu vähän samat fiilikset viime aikoina  Intin loppumisen jälkeen (viimenen 2kk) tullu melkee jatkuvasti pokerissa turpaan ja peli ihan vitun sekasin. Samalla joku 2-4 totaaliperseet per viikko ja sellanen rytmi et herääminen tapahtuu yleensä aikavälil 18-24  Ei näin. Nyt pikkuhiljaa tullu sellanen fiilis et aika ottaa itteensä niskasta kii: Autokoulun alottamisen myötä alan ny herää joka päivä samaan aikaan, about klo 10 ja koitan muutenki saada asiat ruotuun  Poksu pitää taas osata ottaa huvin ja bonuksen kannalta ennemmin ku pakonomasen työn jota on pakko vääntää 3k hanskaa päiväs vaikka kuinka vituttas. Lomareissu vois olla meikäläisellekki hyvä juttu, otetaaks äkkilähtö kuukaudeks bahamalle? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pokerspy
|
 |
« Vastaus #18 : 08.09.2009, 01:42:44 » |
|
ottakaa budapestiin äkkilähtö 10-13pv syyskuuta... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
PokeriPyy
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #19 : 09.09.2009, 00:46:25 » |
|
Syyskuun ensimmäiset kuulumisetTerveppä terve taas arvon lukijat! Mun tekemästä päivityksestä on melkeen jo puoltoistviikkoo aikaa joten loruillaas hiukan. Syyskuun ekoina päivinä tuli pelattua muutamat paskat sessiot Ongamen ihmeellisessä maailmassa, mutta nyt ollaan kaiken sekoilun jälkeen taas päästy perusarkeen sisälle. Viimeviikko ja sitä edeltävä viikonloppu oli semikostea ja päihteitä tuli käytettyä enemmän ku laki sallii. Muutamat seitakäräjät tuli pidettyä ja tuli käytyä läpi kaiken maailman asioita, asioita joita täällä ei todellakaan mainita. Ensimmäisessä blogientryssä mainitsin muutamalla sanalla kuntoilukaudesta johon kuuluu säännöllinen kuntopyöräily ja välillä sulkapallon peluu. Nää pikku aktiviteetit tässä pokerin ohessa on tuottanu ihan hyvin hedelmää ja painoa on lähteny about 4 kiloo, mistä oon ihan tyytyväinen. Mun pitäs kai lopettaa röökinpolttoki, mut en taida pystyy siihe koska oon niin paska jätkä ja mul on kokoajan ihan hirveet niksat.  Pokeriin ei oo asetettu tälle kuulle mitään ihmeempiä tavoitteita paitsi nousu NL20:n hyvällä rollilla ja kerätä hyvät rakebackit kuukauden lopussa. Sessioiden kestoihin oon ihan tyytyväinen joten niissä ei taida olla mitään muuttamista atm. PartyPokerin pelit oon päättäny jättää taas hiukan taka-alalle ainakin niin kauaks aikaa ku Ongamen peleissä menee mainiosti. Oon ottanu pikkukosketukset myös turnauspokeriin, pääosin jotain pikkusatelliitteja ja koittanu shippailla niistä lippuja noihin isoimpiin turnauksiin, tosin aika paskalla menestyksellä. Turnauksen alku- ja keskivaihe menee ihan ookoo jos lappua tulee, mutta kun bubble ja rahasijat lähestyy niin alkaa oleen aika lukossa. Tulee heitettyä merkit keskelle ilman positiota aina jollain ihan paskalla hanskalla olettaen ettei sillä vihulla siel mitään järkevää maksukättä oo. Treenailin ja tulen todennäkösesti jatkossakin treenaamaan sillon tällön tommosella ICM Trainer -ohjelmalla, minkä pitäs auttaa edes hiukan noissa turnausten loppuvaiheissa. Palataan astioille taas ja pistäkää kommenttia meiän hienoon blogiin, kaikki palaute on tervetullutta!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|