31.07.2010, 18:01:10 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Grinding heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen  (Luettu 5055 kertaa)
Jonzei

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 09.09.2009, 02:11:39 »

Pyysitte palautetta.
Hienoin blogi mitä pokerimissio on nähnyt sinä aikana kun minä olen täällä heilunut, tarpeeksi asiaa itse elämästä ja pokerista.
Jatkakaa samaan malliin!  Lips Sealed
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #21 : 14.09.2009, 08:49:08 »

Paluu "arkeen"

Tuskanhiki valuu otsalle ja kuume painaa päälle rankan viikonlopun jäljiltä...

Alkuviikko sujui arkisissa merkeissä tuttua kahden reenin ja pelisession kaavaa noudattaen. Tämän kuun pokerit on ollut aikamoista break eveniä. Onneksi vedonlyönti ja viikonlopun kännishotit nl100 on hivuttanut tuloksen mukavasti plussalle. En tavallisesti pelaa kännissä, mutta nyt oli jotenkin oivallinen tilaisuus, kun olin baarissa pilkkuun asti vietetyn yön jälkeen hotellihuoneessa ilman naista ja miniläppärillä pystyy pelaan ainoastaan kahta pöytää. Keskittyminen oli huipussaan, kortti kävi ja pöytään sattui luultavasti vielä pahemmin kännissä ollut paisti, joka maksoi ensin limpattuaan mun jokaisen betsin ja kippasi jokaisella flopilla conttariin. Cheesy

Vedonlyönnissä oon ottanu kohteeksi vasta-alkaneen sm-liigan ja tuttuun tapaan oon yrittänyt lyödä isoja sinkkubetsejä. Torstain avauskierroksella tuli napsittua mukava 3/3 osuman ilta, kun Ilves, Pelicans ja perjantaina pelannut Lukko veivasivat voittoon.

Torstain voitokkaan vedonlyöntikierroksen jälkeen olikin mukava lähteä viettämään baari-iltaa. Ensin safkat naamaan siipiravintola Hookissa ja sen jälkeen Samppanen sai maistaa tamperelaista lärväriä paikallisessa.

Lärväri (4desii viinaa shotteina, jos ny joku urpo ei tiedä) on kyllä yksi mielenkiintoisimmasta tavoista vetää pikakännit, varsinkin jos ei oo mitää juomia alla. Viime talvena vetäsin lärvärin 15minuutissa, ilman minkäänlaisia pohjia, yhdeltä yöllä hirveeseen vitutukseen ja siitä 30minuuttia, niin lauloin ja tanssin pitkin hämeenkatua. Kolme tuntia eteenpäin ja konttasin pitkin kotieteistä. Edellä mainittua en suosittele kuin alan ammattilaisille. Cheesy

Olin itse torstai-illan selvinpäin, koska lähdin perjantaina pitkälle viikonloppureissulle Kokkola-Oulu-Kuopio. Oli taas mukava nähdä muiden kaupunkien yöelämää. Varsinkin Kuopio, jossa en aikaisemmin viihteellä ole ollut yllätti positiivisesti. Voi olla, että meidän porukalle koko illan tarjottu ilmainen viina paikallisissa baareissa vaikutti jollain tavalla asiaan. Reissusta on nyt selvitty hengissä ja Kuopion naiset on ilmeisesti tartuttanut meikäläiseen jonkin sortin viruksen.

Nyt yritetään alkuviikko tappaa flunssaa sen jälkeen kohti uusia haasteita, CYA!

Taulut kehissä

Lomareissu vois olla meikäläisellekki hyvä juttu, otetaaks äkkilähtö kuukaudeks bahamalle? Cheesy
Tota vois kyllä oikeesti suunnitella. Lokakuun 3. viikko kävis varmaan itelle.

ottakaa budapestiin äkkilähtö 10-13pv syyskuuta...  Wink
Toivottavasti oli kostee ja hauska reissu! Wink

Pyysitte palautetta.
Hienoin blogi mitä pokerimissio on nähnyt sinä aikana kun minä olen täällä heilunut, tarpeeksi asiaa itse elämästä ja pokerista.
Jatkakaa samaan malliin!  Lips Sealed
Kiitos!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #22 : 14.09.2009, 20:25:29 »

Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa?

Oli pakko laittaa toi kuva ku oli niin osuvasti Ilta-Sanomien sivuilla.

No ei, käteispelit on menny ihan hyvin. Bankroll on pääasiassa polkenu paikallaan, oon nimittäin pienessä turnausmontussa. Kaikki profitit mitä oon ottanu käteispeleissä oon hävinny turnauksiin. Eilen olisin napsuttanu lipun Ongamen 100k Guarantediin, mut AK ei pitäny ratkasevassa kädessä AQ:ta vastaan. Olin kyseisen turnauksen chipleadissä ensimmäisen tauon jälkeen melkeenpä toisen tauon alkuun asti. Finaalipöydässä sitten donkkasin itteni ulos tolla kyseisellä hanskalla ja olin semi lämmöissä. Mä olin jo aamupäivästä asti suunnitellu et shippaan tosta 100k takuusta ittelleni vähintään finaalipöytäpaikan, toisin kävi.  Roll Eyes

Ehkä se one time sielt viel joku päivä napsahtaa, sitä odotellessa, hyviä pelejä!  Cool
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
Rollo_Jani

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 15.09.2009, 12:08:21 »

Paluu "arkeen"
(4desii viinaa shotteina, jos ny joku urpo ei tiedä) on kyllä yksi mielenkiintoisimmasta tavoista vetää pikakännit, varsinkin jos ei oo mitää juomia alla. Viime talvena vetäsin lärvärin 15minuutissa

miksi mä en usko,että että juot 4 desiä (helmi jää kossupullon pohjaan) raakaa viinaa vartissa..

jos pikkusen alle kosanderi pullon juo raakana ns. kerralla, niin pormillet heilahtaa siihen malliin ,että sairaala reissu tulee jos ei kuole siihen paikkaan..
youtubesta voi katsoa videoita mikä kunto siitä tulee 100 kiloselle kokeneelle juojallekin..3-5 minuuttia ja jalat alta,puhe- ja liikuntakyky pois..promilleja 3-4

eriasia tietenkin on juoda jotain snapseja jossa on vain 12-20 prosenttia alkoholia eli puolet vähemmän kuin viinassa.. jossain baari tarkastuksessa oli mitattu salmareita ja tervasnapseja,niin jossain oli ollut hikiset 12% alkoholia ja se jos mikä on kaukana kossun/vodkan 38%:sta
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #24 : 15.09.2009, 15:08:55 »

eriasia tietenkin on juoda jotain snapseja jossa on vain 12-20 prosenttia alkoholia eli puolet vähemmän kuin viinassa.. jossain baari tarkastuksessa oli mitattu salmareita ja tervasnapseja,niin jossain oli ollut hikiset 12% alkoholia ja se jos mikä on kaukana kossun/vodkan 38%:sta
No toi voi olla mahdollista. Vedin ne shotit fisuina ja omissa shottibileissä liuotetaan yks pussi fisuja jokaiseen puoleen litraan vodkaa, mutta sillä nyt ei tietysti ole mitää tekemistä baarin tekotapojen kanssa. Smiley

Prosenteista on tosiaan paha mennä itte sanoon, mutta muuten juttu on tosi, että terveisiä vaan sille naiselle, joka päätti sen lautasen sieltä tiskiltä raahata omista vastusteluista huolimatta.

Ja vaikka ny oliskin vaan sitä 20% ollu, niin kokemuksena aika antoisa...
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #25 : 23.09.2009, 19:36:15 »

Syyskuu lähes takanapäin

Edellisestä blogientrystäni on jonkin verran jo aikaa, joten virkistävän kävelylenkin aikana koitin kerätä pikkasen inspiraatiota tähän kirjoittamiseen. Ei ole vaan yksinkertaisesti ollut mitään järkevää sanottavaa.

Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna: Syksy on perseestä. On niin helvetin synkkää iltasin, on kylmä, olo on välillä masentunut ja yksinäinen, mielialat vaihtelee, vettä sataa, pokeri sujuu yhtä hyvin ku Eddie Edwardsin mäkihyppy Calgaryn olympiakisoissa vuonna 1988.

Syyskuun pokerisessiot sain päätökseen viikko ennen kuunvaihdetta, mikä kertonee siitä että peli ei suju yhtään. Mulla on ollu aika huono runi. Kuukausi tulee jäämään rakebackin ja bonusten jälkeen mukavasti pakkasen puolelle ja syyskuun käsitavoitteestakin on jääty muutamalla kilolla. Pelaaminen on ollut tässä kuussa aika vähäistä ja päihteidenkäyttöön ollan "panostettu" hiukan enemmän (Kordo kertokoon tästä enempi) mikä on myös johtanut treenirutiineista lipsumiseen.

En oo asettanu vielä mitään järkeviä tavoitteita pokerin osalta ensikuulle, mutta jos jotain "tavoittelemisen arvosta" tulee mieleen ennen kuunvaihdetta niin kerron ne tänne. Tarkoitus olisi kuitenkin laittaa kerran kuussa rakebackeista ja muista tuloista pientä siivua matkakassaan, jotta pääsen keväällä vähäksi aikaa pois tästä maasta. Matkakohteina on käynyt mielessä ainakin Lontoo ja Malta. Oon alkanu kelailee kans sitä mahdollisuutta et jos laittaisin jossain vaiheessa laivalle työhakemusta, mut oltais varmaan otettu kesätöihin sinne valmistumisen jälkeen mutta en sit ikinä käyttäny sitä tilaisuutta hyväks. Vois olla ihan siistiä jos ne mut sinne viel ottaa. Mut katotaan ny..

Mulla on muuten parsa- ja kukkakaali + ruisleipäviikko menossa, joten ruokavalioon ei kuulu maidon, teen ja kivennäisveden lisäksi mitään muuta. En ymmärrä minkä takii jengi ei diggaa noist, ne on terveellisiä ja niistä saa vatsan hyvin täyteen ku vetää yhen ruisleivän kylkeen. Voi hyvin olla että jatkan tota kauemminkin.

Lokakuun 1. päivä alkaa muuten NHL, Ducksien pelejä pyrin katsomaan niin paljon ku mahdollista, kiinnostaa ihan törkeesti seurata miten Saku Koivu - Teemu Selänne -akseli toimii kauden mittaan, mielenkiintonen kausi tulossa.

Samppanen kiittää ja kuittaa tältä erää, siirretään pallo Kordolle, oleppa hyvä..
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #26 : 25.09.2009, 22:07:34 »

Unelmia ja toimistohommia

...Veit sanat suustani kuoma, syksy on über perseestä! Oon jo muutaman vuoden unelmoinut ideaali tilanteesta, jossa muuttaisin syyskuun alussa ulkomaille ja palaisin takaisin Suomeen huhtikuun lopussa. Periaatteessa kesät Suomessa ja muu aika jossain muualla lämpöisessä, palmun alla, läppäri sylissä ja drinkki kädessä, ja tätä toistettaisiin ainakin muutama vuosi. Toivottavasti ens vuoden puolella pääsisin jo ainakin lähelle tätä skenaariota! Tongue

Syksy on perinteisesti pokerin pelaajille stiimauksen kulta-aikaa. Ollaan (tai oon) tällä viikolla yrittänyt käydä psykologisesti läpi tota stiimausta, miettinyt kuinka turhaa se on ja miten siitä pääsisi lopullisesti eroon. Hyvä esimerkki tältä viikolta, oltiin pelaamassa sulkkista ja ennen vuoroa Samppanen sanoi - Tänään keskityn pelkästään siihen etten stiimaa ja vedän hyvän reenin. tjsp. Noh, noin kahdeksan hävittyä erää myöhemmin Samppanen on naama norsun******* ja päivä on pilalla ihan turhasta! Hävittyjen pokerisessioiden jälkeen oon vaan yrittäny hokea itselleni samaa mantraa "Joskus voittaa, joskus häviää, pääasia, että pitkässä juoksussa voittaa enemmän, kun häviää!". Toivottavasti tuun vielä joskus niin kovaks jätkäks, että pystyn biittaan ton stiimaamisen lopullisesti.

Vaikka ulkona sataa vettä, on pimeetä ja mielialat vaihtelee, niin on tässä hyviäkin uutisia. Oon vihdoin nostanut pelitasoa NL50 --> NL100 ja middle stakesit ovat nyt tulleet takaisin pitkän tauon jälkeen, toivottavasti lopullisesti! Oon panostanut tason noston jälkeen huomattavasti enemmän pöytävalintoihin ja paistejen spottaamiseen, ja se on tuottanut erittäin hyvää tulosta.

Fyysisestikkin on helvetin hyvä olo, luultavasti paras vuosiin, vaikka viime viikolla lähtikin taas lapasesta ja vedettiin perusjätkän neljän päivän ränni, total wasted. Oon kuitenkin reenannu ihan hyvin ja yritän jatkossa reenata vielä paremmin, kun vaan sais jätettyä ton vodkan litkimisen vähän vähemmälle. Olis kiva keksiä jatkossa uusia lajeja lätkän, lenkkeilyn, sulkkiksen, kuntopyörän ja punttisalin rinnalle.

Ens kuun alussa alkaa tosiaan taas uus änärikausi ja se on ehdottomasti yksi syksyn kohokohdista. Kauden alkua on Grinding heavenissa lämmitelty hankkimalla pleikkarille uus änäri 10 ja Samppanen saa luonnollisesti kuonoon ilta toisensa jälkeen. Tilataan luultavasti ens viikolla Espn360 nettipalvelusta änäripaketti ja sit alkaa mahtipontinen pelejen reilaus ja saan vedonlyöntiin taas kunnon äksöniä! Ducks fly together!

Palataan astialle, kun vuoroon astuu ikävä lokakuu!

Syysmasennusta tappaen, rakkaudella Kordo <3
tallennettu

anttifish

Poissa Poissa

zikako14@msn.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #27 : 26.09.2009, 02:19:48 »

dodiin, vihdoinkin sain aikaseks sen verran että pääsin haukkumaan teitä, eivaan hyvää matskua! keep it coming! ja mitä tohon änäri10 tulee ni oon sen verran Samppanen fani et voisin jopa lyödä sidebettejä et biittaa Kordon. Grin vähemmän viinaa, enemmän pokeria ni kyllä tosta pojat hyvä tulee  Smiley
tallennettu
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #28 : 26.09.2009, 16:52:12 »

Kiitoksia palautteesta! Kordo on värittäny hiukan tarinaa noista änäripeleistä, ollaan pelattu yks matsi vastakkain ja siinä se nipin napin biittas mut. Täs olis tarjolla tämmönen äkkirikastumisen mahdollisuus jos rupeis rahasta pelaan Kordoo vastaa.  Wink

Änärikautta odotellessa!  Kiss
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #29 : 29.09.2009, 15:41:13 »

Syyskuun graafi

Jeespoxxxxx, kuukaudessa päästiinkin siis siihen 12k käsitavoitteeseen, eli tykitin tän kuun viimesen viikon ihan vitusti (joku about 4k~ tumppua) pokeria. Tuloksellisesti tää kuu jäi pakkaselle aika hyvin pääosin turnusmontun ansiosta, joten enskuussa päästään alottaan taas sitten alkuviivalta. Erittäin turhauttavaa, mutta opettavaista jos jotain positiivista tähän haetaan. Käteispelit kylläkin meni loppukuusta aika vituiksi.

Käteispelit: 11865 kättä, 37 sessiota, 49 pelattua tuntia, 18 tappiollista sessiota, 19 voitollista sessiota ja EV:t miinuksella.

Turnaukset: 11 pelattua, -132$, ROI: -100%  Grin

Rakebackit laitoin matkakassaan.

Lokakuu 2009

- Ei yhtään turnausta
- 15k kättä
- Voitollinen kuukausi = profit $$$
- EV:t plussalla kuukauden jälkeen

Kordo tulee kirjottaa jonku Hopeanuoli -entryn koht tjsp, vittu mikä jätkä!  Cheesy Cheesy Samppanen toivottaa "hyvää" eli masentavaa alkusyksyä kaikille ja palaillaan!
tallennettu

anttifish

Poissa Poissa

zikako14@msn.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #30 : 29.09.2009, 16:37:44 »

Jätähän Sami turneet pois ni hyvä tulee, tai mikäli oot koukus ni tee erillinen MTT rolli johonkin toiselle saitille.

Erkanen nyt vähän aiheesta, mutta jos täällä on jotai omppu pr00ta ni valaiskaas mua missä on paljo pelejä (vai onko niitä jokasel saitil nykyää hyvin?) ja mimmosel BRM liikenteesee, riittääkö $300 plo10?
informoikaa jos teil on joku hyvä diili johonkin, kiitos!

Rauhaa & Rakkautta
tallennettu
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #31 : 29.09.2009, 18:23:23 »

Erkanen nyt vähän aiheesta, mutta jos täällä on jotai omppu pr00ta ni valaiskaas mua missä on paljo pelejä (vai onko niitä jokasel saitil nykyää hyvin?) ja mimmosel BRM liikenteesee, riittääkö $300 plo10?

No luulenpa että Full Tiltil ja Starsil on eniten.
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #32 : 29.09.2009, 23:51:33 »

Ainakin 5 isointa verkkoa Stars, FTP, iPoker, Party ja Ongame tarjoaa ihan hyvät omppupelit. Meiltä löytyy erinomainen diili Ongamelle, josta lisätietoa mesessä kordoomi(at)elisanet.fi.

Eiköhän joku 40 binii oo aika standardi low stakes tasoille, mutta eiköhän 300dolsuu riitä ihan hyvin plo10.
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #33 : 30.09.2009, 03:57:10 »

Huomasin et on tuhat lukukertaa tullu täyteen, hyvä juttu et jengi diggaa. Muistakaa laittaa palautetta ja kehitysehdotuksia!
tallennettu

anttifish

Poissa Poissa

zikako14@msn.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #34 : 30.09.2009, 22:32:33 »

Jeesh, kiitos selvennyksistä!

Samppaselta kerkesinkin jo rohmuta diilin, marraskuussa ois tarkotus alottaa järjettömät 24/7 grindit, siihen asti aika kuluu deucescracked videoiden ja omaha-kirjan parissa!

Joko on Lokakuulle asetettu kunnon tavotteet? ja mites Samppasen painonpudotus projekti edistyy!? me want more info!  Grin

Onnee peleihin mikäli sitä tarviitte!  Wink
tallennettu
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #35 : 01.10.2009, 04:09:44 »

1. lokakuuta klo 3:59, paisti hävis just riveröidyllä täkärillä isomalle täkärille. Seurauksena pienet stiimaamiset tablechatissa, olin tukehtua grindisession viidennen kahvikupin sisältöön:

Paisti: DIE IN PAIN IDIOT
Paisti: NEMESIS ON YOU
Paisti: I SEND NEMESIS ON YOU
Paisti: PAINFUL DEATH
Paisti: YOU WILL SOON DIE!

En osaa sanoo minkä vitun takia toi oli niin helvetin hauskaa, mut oddsit sille et saattaa johtuu kofeiinihöyryistä tai 14h valvomisesta. Mene ja tiedä. Hyvä sessio this far btw, jos historia toistaa tänään(kin) itteään ni 2-3h päästä saattaa olla erilainen ääni kellossa.  Cool
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #36 : 02.10.2009, 00:17:28 »

Kuukauden päihteetön on rikottu kahden viikon jälkeen, ei tätä selvinpäin kestä! Cheers!  Kiss
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #37 : 02.10.2009, 07:54:29 »

Voi teitä jannuja!
Toivottavasti pokerin ja kännäilyn ohessa ootte muistanut, että meidän suosikkimme on palannut! 5.nnen tuotantokauden jaksoillaan... Legendary! (eli himym siis Smiley )
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #38 : 04.10.2009, 20:13:58 »

Raskaat työt vaatii käsittämättömän raskaat huvit

Mielenkiintoinen ja raskas viikko taas takana...

Alkuviikosta koin yhden pokeristin pahimmista painajaisista, kun onnistuin kuoppaamaan koko kuukauden aikana tekemät voitot kahdessa päivässä sinne tänne, reguille ja vielä enemmän paisteille. Tällä hetkellä oon luultavasti peliurani suurimmassa kuopassa.

Elämäni pahin tiltti, vuonna 2007

Käsittämättömintä tän hetkisessä kuopassa on, että kahden viime kuukauden aikana oon stiimannu lähes jokaisesta ohivedosta ja ollu tilteissä vähintään kahden päivän välein, niin nyt pahimmassa syöksykierteessä en tunne oikeastaan mitään. Jotenkin takki on vaan ihan tyhjä ja henkisesti väsynyt olo, mutta ei stiimausta, eikä tilttailua. Osasyyksi voi laittaa alkuviikon kovan reenirääkin (about 3 tuntia päivässä), jonka seurauksesta oon ollu iltaisin aika kuitti.

Raskaat työt vaatii tunnetusti raskaat huvit. Tämän johdosta päätin torstaina viheltää pelin poikki, pokerit muutamaksi päiväksi jäähylle, vähän teraupeuttista shoppailua, hyvää ruokaa, singstaria ja tietysti paljon vodkaa. Taidettiin jopa torstai-perjantai aamuyönä pistää Samppasen kanssa pienet painit pystyyn meidän rappukäytävässä. Cheesy

Totaalinollaus teki hyvää, mutta jotain jäi vielä puuttumaan, joten lähdin perjantaina kohti Helsinkiä katsomaan kautta aikojen ensimmäistä Suomessa pelattua NHL-ottelua Chicago Blackhawks vastaan Florida Panthers.

Chicago - Florida

Erittäin mukava kokemus saada änärikausi käyntiin paikan päältä katsottuna, vaikka ottelun taso ei välttämättä normaali NHL-ottelun tasoa saavuttanutkaan.

Tilattiin muuten alkuviikosta ne NHL-otteluiden katseluoikeudet yhdeltä nettisivustolta ja nyt näkyy jokaikinen NHL-ottelu kauden loppuun saakka. Viime yönä oli virallinen kauden avaus, kun Anaheim, Saku ja Teemu kohtasivat avauspelissä San Josen. Löin Anaheimia isolla betsillä ja samalla hehkutin, että tyhmintä vedonlyönnissä on lyödä tunne betsejä suosikkijoukkueensa puolesta. Noh turpaanhan sieltä tuli, niin että tukka lähti ja oma kuoppa se vaan syvenee. Multaa päälle vaan... Wink

Mää kuittaan tältä erää ja rupeen kippaan, elikä kippis vaan kaikille!

Kordo tulee kirjottaa jonku Hopeanuoli -entryn koht tjsp, vittu mikä jätkä!  Cheesy Cheesy
Tosiaan katteltiin tää leikkaamaton versio vanhojen muistojen kunniaks ja olihan se taas jäätävän hyvä. Seuraavaks pitäis ruveta kattoon Hopeanuolen seuraajaa Weediä. Tongue

Joko on Lokakuulle asetettu kunnon tavotteet? ja mites Samppasen painonpudotus projekti edistyy!? me want more info!  Grin
Omana tavoitteena on jo reilun kolmen vuoden ajan toiminut, että jokainen kuukausi pitää pelata voitollisesti.

Mitä Samppasen painonpudotukseen tulee, niin se hehkutti pari entryä sitten jostain kukkakaaleista ja muista härpäkkeistä. Muutaman päivän se jakso ja tuola ne pussit seisoo jääkaapissa edelleen. Tarvii varmaan ens viikolla ottaa inttimeininki taas käyttöön ja ruveta hakkaan kattiloita aamupäivästä "Ylös, ulos ja lenkille!" Cheesy

Voi teitä jannuja!
Toivottavasti pokerin ja kännäilyn ohessa ootte muistanut, että meidän suosikkimme on palannut! 5.nnen tuotantokauden jaksoillaan... Legendary! (eli himym siis Smiley )
Olemme pistäneet asian merkille ja katottu on.
tallennettu

Wippiyai

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #39 : 05.10.2009, 11:24:51 »

Lainaus
Löin Anaheimia isolla betsillä ja samalla hehkutin, että tyhmintä vedonlyönnissä on lyödä tunne betsejä suosikkijoukkueensa puolesta.

Kardinaalimoka pahimmasta päästä. Milloinkaan ei pidä lyödä vetoa "oman" joukkueen puolesta. Omiaan vastaan voi lyödä kun kun otteluun lähdetään pahasti altavastaajana. Näin kun tekee niin ei voi hävitä :-)
tallennettu

Huonon pelaajan blogi  ---> http://mkebpb.wippiesblog.com/
Sivuja: 1 [2] 3 4   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!