Paltsa
Valvoja
Poissa
|
 |
« : 08.04.2007, 16:31:43 » |
|
Olemme päättäneet perustaa oman keskustelukanavan Pokerimissiolle Quakenettiin. Kanava on ollut jo jonkin aikaa pystyssä ja käyttäjämäärä on tasaisessa kasvussa, joten kanavan tulevaisuus on taattu.  Kanavalla käydään päivittäisiä keskusteluja pokerista ja kaikesta muusta mahdollisesta. Kaikki Pokerimission käyttäjät ovat erittäin tervetulleita Quakenettiin kanavalle #pokerimissio.net. Ohjeita: http://cs.stadia.fi/~lamberg/opmat/IRC-opas.htmlhttp://irc-galleria.net/irc-opas.html
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ohjeohje
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : 10.04.2007, 09:06:53 » |
|
Huoh Ircnetti... onneks kukaan ei oo kuullu quakenetist...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keke
Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : 11.04.2007, 08:39:04 » |
|
Itse olisin kyllä kans tuon Quakenetin kannalla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
monikala
Poissa
|
 |
« Vastaus #3 : 11.04.2007, 12:45:12 » |
|
mun koneella jotain ongelmaa ton ircnetin kanssa että oliskohan QuakeNet mitään?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #4 : 12.04.2007, 10:35:44 » |
|
Huoh Ircnetti... onneks kukaan ei oo kuullu quakenetist...
Itse olisin kyllä kans tuon Quakenetin kannalla...
mun koneella jotain ongelmaa ton ircnetin kanssa että oliskohan QuakeNet mitään?
Aika hiljasta on ollut tän IRC-kanavan kanssa, mutta jos kokeillaan tänään Quakenettiä klo 17 lähtien #pokerimissio.net TERVETULOA!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #5 : 24.04.2007, 01:30:35 » |
|
onhan toi jotenki toiminut, itse kyllä vierastan koko sanaa IRC suuresti kammoksuen siitä leimahtavan teini-angstin takia... mutta jos ei kerrota kellekään niin saatan käyttää sitä jatkossaki mutta ikäväksenne vain torstaisin Martins Poker Grand Prixin aikaan...!  ELI KAIKKI TORSTAISIN KLO 19.00 ETEENPÄIN SEURAAMAAN TEAM POKERIMISSION KOITOKSIA, OLIT SITTEN VANHA TAI NUORI!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #7 : 25.04.2007, 12:13:55 » |
|
Tämä selain versio tuntuisi toimivan yllättävän kivuttomasti, tosin hieman hitautta ja pätkimistä verrattuna siihen koneelle ladattavaan mIRC versioon...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #9 : 14.05.2007, 23:12:02 » |
|
Nyt Pokerimission pelikanavalla #pokerimissio voit pelata pokeria ilmaiseksi. Keskustelu käydään edelleen #pokerimissio.net, tervetuloa! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LaPeso
|
 |
« Vastaus #10 : 14.05.2007, 23:19:55 » |
|
Nyt Pokerimission pelikanavalla #pokerimissio voit pelata pokeria ilmaiseksi. Keskustelu käydään edelleen #pokerimissio.net, tervetuloa!  Helmi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #11 : 14.05.2007, 23:38:57 » |
|
Nyt Pokerimission pelikanavalla #pokerimissio voit pelata pokeria ilmaiseksi. Keskustelu käydään edelleen #pokerimissio.net, tervetuloa!  Mikäs tää tämmöi on? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mabuz
Poissa
|
 |
« Vastaus #12 : 15.05.2007, 00:19:57 » |
|
Juu #pokerimissio kannulle vain! botti vain lentää ulos välillä jos pelaajat tahkoo sille liian nopeasti komentoja. KOMENNOTeli näin pääset alkuun kun olet kannulla: p join (väh 2 pelaajaa tarvitaan) p bankroll 3000 (1000 ilman muutoksia) (esim) p blind 200 (10/20 ilman muutoksia) (esim) p color (4 värinen dekki) p start kortit jaetaan.. kun tulee vuorosi niin p fold p bet 550 p call tai p jam (all in) ei pitäisi olla vaikea  hauskoja pelihetkiä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #13 : 06.12.2007, 18:22:20 » |
|
Miks kaikki lähti yhtäkkiä meneen tuolta. jäi vaan 3 tyyppiä???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #14 : 06.12.2007, 18:37:13 » |
|
Miks kaikki lähti yhtäkkiä meneen tuolta. jäi vaan 3 tyyppiä???
http://www.unessa.net/irc/sanasto/Splitti, split Joskus IRC-servereiden yhteys toisiinsa katkeaa hetkellisesti. Tämä aiheuttaa ns. splitin, jolloin osa käyttäjistä jää katkoskohdan toiselle ja osa toiselle puolelle ja molemmat näkevät toistensa lähtevän irkistä. Tavallisesti splitit tunnistaa yhtäaikaisten lähtijöiden suuresta määrästä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #15 : 02.02.2008, 10:27:07 » |
|
Kaikki mIRC:stä tietävät voisvat valaista miksi minulla koko ajan pätkii mIRC pois päältä, kaikkia kikkoja olen kokeillut mutta silti pätkii 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #16 : 02.02.2008, 11:06:47 » |
|
Kaikki mIRC:stä tietävät voisvat valaista miksi minulla koko ajan pätkii mIRC pois päältä, kaikkia kikkoja olen kokeillut mutta silti pätkii  Kannattais varmaan kertoa pätkimisestä vähän enemmän? Pätkiikö pelkkä mIRC, ei samalla esimerkiksi Messenger? Oletko kokeillut toiselta koneelta, jos sulta löytyy kannettava? Itse en kyllä tiedä noista IRC-jutuista yhtään mitään, mutta toi pätkiminen on kieltämättä aika ärsyttävää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #17 : 02.02.2008, 11:56:39 » |
|
Joo-o, käyn hakee illemmalla uuden motukan ni katotaan pätkiikö sen jälkeen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #18 : 03.02.2008, 18:59:23 » |
|
Tilttas tää IRC homma ihan täysin... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #19 : 16.05.2008, 13:29:10 » |
|
Botti tykkäs ottaa roolia ja bannas kaikki kanavan käyttäjät. EDIT: Kaikki kunnossa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|