23.05.2012, 23:52:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Everest Poker  (Luettu 2131 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 21.01.2007, 23:24:01 »

Suurenna kuva Everest Poker on ensimmäinen laatuaan oleva monikansallinen ja -kielinen pokerihuone, joka tarjoaa pokerin harrastajille jännittävän mahdollisuuden pelata muita pelaajia vastaan eri puolilta maailmaa.

Pokeriverkko: Itsenäinen
Everest Poker toimii itsenäisessä pokeriverkossa, johon ei kuulu muita pokerihuoneita.

Pelaajamäärä:  20 000 / 4500 (yhteensä / käteispelaajat)
Luvut ovat epävirallisia vuorokauden huippulukemia.

Suurenna kuva Pokeriohjelma: Ladattava

Pelivalikoima:
Käteispelit
Texas Hold'em 0.02$/0.02$ - 50$/50$
Omaha 0.02$/0.02$ - 30$/60$

Turnauspelit
Sit & Go 0.04$+0.01$ - 500$+30$
Multi-Table Tournaments 1$+0$ - 50$+5$

Sit & Go freerolleja, joissa rahapalkinnot!

Rahansiirrot:
Luottokortti (Visa tai MasterCard)
Nettilompakko (Moneybookers, Neteller tai Click2Pay)

Minimitalletus 5$

Bonukset: » Lue bonusinfo
Saat ensimmäiselle talletuksellesi anteliaan 300$ tervetuliaisbonuksen vähintään 5$ talletuksella.

Asiakaspalvelu:
Everest Pokerin ystävällinen ja avulias pelaajien tukipalvelutiimi on valmis palvelemaan sinua omalla äidinkielelläsi.

» Avaa pelitili tästä

Everest Poker

tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 16.06.2007, 18:57:17 »

Jotenki liian hirveen näkönen mun mielestä tää softa. erittäin paljon on pelaajia, mutta esim omaha puuttuu kokonaan. Jos teksasista tykkää eikä oo itellä väliä miltä pöydät näyttää niin ihan hyvä talletus boonus on kyllä on.. Itse en tykännyt hirveesti..
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2007, 19:14:38 »

Katos muuttunut erinäköiseksi tuo softa. Ennen oli vielä kauheempi. Joskus tuonne vuonna nakki tein tunnukset, mutta lopetin pelailun siellä kun siellä oli idiootti sääntö, että freeroll voitot pitää kierrättää. Liekkö enää sama voimassa.  Cheesy
tallennettu
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 16.06.2007, 20:02:13 »

nykyään siellä on myös koko ajan pöyriviä ilmaisia sit and go turnauksia jossa voittaja saa hurjat 5 senttiä
tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 16.06.2007, 22:14:44 »

nykyään siellä on myös koko ajan pöyriviä ilmaisia sit and go turnauksia jossa voittaja saa hurjat 5 senttiä

kuka sellasia pelaa
tallennettu
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : 16.06.2007, 22:17:18 »

tuntu siellä ainakin porukkaa olevan kun kerran testasin. siellä on joku jonotus lista ja olin jollakin sijalla 700 alussa siellä et ihan hyvin näyttää porukka pelaavan noinkin paskoja pelejä Cheesy
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2007, 01:02:17 »

kuka sellasia pelaa
Mä ainaki pelasin vastaavia Unibetillä, olisko ollu 5kpl, sitte seuraavaxi tasoo 0.09+0.01$ jonkin ajan päästä 1-5$  rinkiin ja kotiutin 100€ ilmaista rahaa Tongue, jotain ropoja vielä jäi pelitilille.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
moneymaker

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 20.07.2007, 01:32:25 »

Juu oon pelaillu everestillä nyt kesän aikana,joka kuussa sattuu jokin tarjous tulemaan.Mielestäni ihan hyvä saitti,koska sielläö saa pelata myös summit pointseilla toisia pelaajia vastaan ja summit pointseilla taas pääsee turnauksiin. Smiley Mutta se on toki huonoa että omaha puuttuu
tallennettu
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #8 : 20.07.2007, 13:48:04 »

Itse oon kyl niin täynnä tota Everestiä et ei voi muuta sanoo Tongue Supporti ei vastaa ikinä ja clinu niin karsee, turnaukset eivät lopu ikinä.. ei ainakaan sittarit..
tallennettu

:]
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : 20.07.2007, 23:31:27 »

Itse oon kyl niin täynnä tota Everestiä et ei voi muuta sanoo Tongue Supporti ei vastaa ikinä ja clinu niin karsee, turnaukset eivät lopu ikinä.. ei ainakaan sittarit..
totta! en kyllä itsekkään suosittele tuota paikkaa. (ei ole mistään parhaimmasta päästä)
tallennettu
odir22
Pokerimissio-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 24.07.2007, 13:09:02 »

En itsekkään tykkää siellä pelata ja samaa mieltä juup3:n kanssa että sittarit kestää ikuisuuden.
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #11 : 12.08.2007, 07:24:16 »

tää on ihan kälynen paikka (ei millään pahalla)mutta ihan sieltä ja syvältä... Cool
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #12 : 03.09.2007, 19:54:00 »

Everest Poker on Pokerimission syyskuun pokerihuone ja tästä syystä se on "erikoistarkkailussa" elokuun ajan.

Samalla haastamme sinut kertomaan mielipiteesi!

Kerro esimerkiksi yksi hyvä- ja yksi huonopuoli Everest Pokerista perusteluineen. Paras kommentti palkitaan pelikortein!!

Kuukauden lopussa mielipiteet kerätään yhteen ja niistä tehdään yhteenveto ja esittely.

Nyt siis kannattaa avautua, jos on joskus pelannut tai pelaa parhaillaan Everest Pokerilla.

Jos et vielä ole kokeillut Everest Pokeria niin...

» Avaa pelitili tästä
tallennettu
Ivey85

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #13 : 06.09.2007, 13:06:03 »

Everest poker on mielestäni hyvä lafka, vaikka softasta en itse kovin paljoa pidä.
Everest on luotettava ja maksaa maksunsa ajoissa tai aikasemmin, kuin lupaavat.

Softalla ei ole niin paljoa väliä, sillä huonot pelaajat joita Everestin vuorilla liikkuu nostavat huomattavasti pelaamisen kannattavuutta Everestillä.

Talletusmahdollisuudet ovat hyvät ja minimitalletus on vain 5$!

Tervetuliasbonus on kanssa loistava ja sen pystyy pelaamaan pienissäkin pöydissä lävitse.

Itse pidän paikasta ja arvosanani paikalle olisi: 8
tallennettu
Ivey85

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #14 : 04.10.2007, 16:06:19 »

Tähän ei ole paljoa muut kommentoineet?  Huh?
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #15 : 04.10.2007, 22:52:27 »

Tähän ei ole paljoa muut kommentoineet?  Huh?
Laita mulle messengeriin kordoomi(at)elisanet.fi sun yhteystiedot, niin laitetaan palkinto tuleen.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #16 : 17.11.2007, 14:19:38 »

Itse pidän softasta, ainoa huono puoli on se, ettei ikkunaa saa pienennettyä tarpeeksi pieneksi että niitä mahtuisi neljä omalle näytölleni. Pelaajien taso on todella vaihteleva, mutta suurinosa on kuitenkin ranskalaisia jotka eivät varmaan edes tiedä Hexas Holdemin sääntöjä.  Roll Eyes

Liittymisbonus kertyy TO-DEL-LA hitaasti ja itselleni ainakin on mahdotonta sitä clearata NL10 pöydissä bonukselle määritetyllä aikavälillä. Mutta pelaankin "vain" 1-3 tuntia päivässä.

Ei paha mutta ei mikään paraskaan, arvosana 8+
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #17 : 27.02.2009, 23:26:20 »

Everest Poker on saanut ETA-lisenssin, joka tietää pelaajille verovapaita voittoja.

Lainaus
Meillä on vihdoinkin ilo ilmoittaa, että Everest Pokerin  EU -lisenssi on hyväksytty ja Everest Gaming on myös tästä päivästä lähtien Euroopan Unionin sisällä, Maltalla toimiva yritys. Lisenssin myönsi Maltan valvova viranomainen ’Lotteries and Gaming Authority’.  Suomalaiset pelaajat ovat odottaneet lisenssiämme jo vuosia, ja vihdoinkin tämä on totta!  Olemme erittäin iloisia pystyessämme tarjoamaan nyt EU-lisensoidun ja EUn sisällä toimivan pokerihuoneen. Lisätietoa Everest Gaming:sta ja EU lisenssistämme löydät kotisivuiltamme.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!