24.05.2012, 00:20:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parhaat bonukset!  (Luettu 475 kertaa)
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« : 23.05.2007, 16:32:23 »

Olen tässä kesän kunniaksi ajatellut laittaa rahaa jonnekkin pokeri paikkaa, mutta ei ole vielä tietoa minne Huh?, joten voisiko joku sanoa mihin kannattaisi sijoittaa ja missä on parhaat bonukset... Tongue
tallennettu

..-Poker is a lifestyle-..
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #1 : 23.05.2007, 17:29:55 »

Olen tässä kesän kunniaksi ajatellut laittaa rahaa jonnekkin pokeri paikkaa, mutta ei ole vielä tietoa minne Huh?, joten voisiko joku sanoa mihin kannattaisi sijoittaa ja missä on parhaat bonukset... Tongue

no tällä hetkellä tuo UNIBETIN talletusbonus tuntuu kohtalaiselta. 250$ saa jos tallettaa vähintään 15euroa. Vip pisteitä keräämällä kotiutuu, 300p/50$, 600p/100$, 900p/100$. pitäisi saada kuulemma "helposti kasaan"...! HUOM! Pitää rekisteröityä pokerimission kautta tai jos on jo asiakas niin pitää laittaa sähköpostia unibetille jolloin he lisäävät bonuksen manuaalisesti, minä tein niin ja seuraavana päivä tuli postia että bonus on lisättu accolleni!
tallennettu

Mechanema
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 23.05.2007, 19:33:07 »

Riippuu paljolti siitä minkä verran olet tallettamassa ja minkä kokoisia pöytiä pelaat?
tallennettu
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2007, 09:05:57 »

Riippuu paljolti siitä minkä verran olet tallettamassa ja minkä kokoisia pöytiä pelaat?
Olin ajatellut että tallettaisin 30-50 euroa ja varmaan alottelelisin jostain pinemmistä turnauksista vai mitä olet mieltä?
tallennettu

..-Poker is a lifestyle-..
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.2007, 10:56:55 »

Olin ajatellut että tallettaisin 30-50 euroa ja varmaan alottelelisin jostain pinemmistä turnauksista vai mitä olet mieltä?
Jos ja KUN bonus on sidottu VIP-pisteisiin niin turnaukset on aika hidas tapa kartuttaa pistetiliä, jos ei multitablaa. Paitsi jos pelaa 5 tai 6hlö:n sittareita ja mielellään vielä turbona (löytyy ainaki unibetiltä). Mä oon pelannu 2v netti pelejä ja pelaan vieläkin pääsääntösesti pieniä, 1-5€/$ sittareita. Mutta sähän sen valitset  Cheesy mikä sulle sopii. Kustuhan on sitä mieltä, et kannattaa ennemmin voittaa 1 iso, kuin hävitä monta pientä Grin Grin
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #5 : 24.05.2007, 11:26:26 »

Kyllä noilla tosiaan jo 5-6$ sittareilla saa jo bonksen pelailtua läpi.. ainakin itse pelaillut monta o läpi.. ja jos noin vähän tallentaa niin tarviiko välttämättä olla mitään tarjousta..
tallennettu

:]
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!