24.05.2012, 00:27:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Freerollit  (Luettu 1667 kertaa)
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #40 : 21.06.2007, 09:23:36 »

no tuo martinsinpokerin päivättäinen 200e turnaus on hyvä ja betssonin päivittäinen 250$ freeroll on ehkä vähän huonompi minun mielestä mutta ainut huono puoli tässä on on että ne on samaan aikaan aina.(klo.20.00)
tallennettu
Krideee--

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #41 : 21.06.2007, 11:36:02 »

no tuo martinsinpokerin päivättäinen 200e turnaus on hyvä ja betssonin päivittäinen 250$ freeroll on ehkä vähän huonompi minun mielestä mutta ainut huono puoli tässä on on että ne on samaan aikaan aina.(klo.20.00)

nii toi on kyl hyvä toi martins ja myös betsson. eikä ittee ainaki hirveesti häiritse et ne samaa aikaa on ehkä jopa parempi että on  Tongue
tallennettu
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #42 : 21.06.2007, 11:42:34 »

nii toi on kyl hyvä toi martins ja myös betsson. eikä ittee ainaki hirveesti häiritse et ne samaa aikaa on ehkä jopa parempi että on  Tongue
mulla menee ainakin ajatukset ihan sekasin jos yritän keskittyä 2 turnaukseen samaan aikaan joten teen aina näissä sillee et pelaan eka martinssin turnausta ja jos tipun siinä aikasin meen pelaan sit tota betssonin turnausta mikä on kesken Smiley
tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #43 : 21.06.2007, 12:28:56 »

mulla menee ainakin ajatukset ihan sekasin jos yritän keskittyä 2 turnaukseen samaan aikaan joten teen aina näissä sillee et pelaan eka martinssin turnausta ja jos tipun siinä aikasin meen pelaan sit tota betssonin turnausta mikä on kesken Smiley

kannattaisko samaan aikaan jos pelaat tollee et eka toista niin sulla on takaraivossa koko ajan "onneks on viel se bettson" eikä sillon kummastakaan tuu mitää
tallennettu
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #44 : 29.06.2007, 23:42:24 »

Nykysin on niin paljon rolleja, että ei tiedä missä ja millon pelaa
no vähän aikaa kun pelailee samoja turnauksia niin kyll en rupee siitä muistuun Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!