24.05.2012, 00:40:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nokia N95  (Luettu 297 kertaa)
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« : 01.06.2007, 16:17:12 »

Tuli eilen ostettua uusi puhelin, Nokian N95.

Ensimmäiset tuntemukset puhelimesta on erinomaiset.
+ GPS toimii yllättävän hyvin.
+ Netin selailu. Tämäkin viesti on kirjoitettu puhelimella.
+ Kamera on hyvä, mutta ei ehkä niin hyvä kuin odotti.
- Akku on huono.

Tässä on niin paljon kaikkea ettei oo ehtiny viä kaikkeen tutustuun, mutta itse suosittelen hankintaa, jos joku on miettiny.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 01.06.2007, 17:15:49 »

Onhan siinä pikseleitä kohtalasesti, mut ei taida optiikka pärjätä oikeelle kameralle Wink Otitko samalla ison muistin?
tallennettu

IronFiST Bubble Master
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #2 : 01.06.2007, 18:07:09 »

toi luuri on varmaan kyl ihan asiallinen, se GPS ominaisuus on loisava lisäys mikäli vaan on kunnollinen ja toimii eikä laahaa perässä..
tallennettu

Mechanema
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 01.06.2007, 18:51:33 »

Sitten tulikin törmättyä tiiliseinään (liikaa high techiä).  Saunalahden Datapakettiin ei oo vielä mahdollista saada modeemia missä olis Windows Vistan -ajurit.
tallennettu

Elliot Ness

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.06.2007, 19:36:31 »

Kuinka kauan siinä kestää se akku?? Taitaa olla kaikissa vähän enemmän ominaisuuksia sisältävissä puhelimissa tuo akun kesto lyhyt nykyään.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : 01.06.2007, 19:41:32 »

Kuinka kauan siinä kestää se akku?? Taitaa olla kaikissa vähän enemmän ominaisuuksia sisältävissä puhelimissa tuo akun kesto lyhyt nykyään.
Kysehän on juuri siitä, että akku on kaikissa Nokian puhelimissa lähestulkoon sama (kai?  Smiley), mutta sovellukset vievät N95 niin paljon enemmän virtaa.  Sad Itsellä ei vielä suurta otantaa ole, mutta olen lukenut että se kestää aktiivista käyttöä 1-2 vrk.
tallennettu

JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 01.06.2007, 22:58:57 »

Mulle on tulossa N95 ja tällä hetkellä on N80 eikä akku kestä aamusta iltaan asti vaan täytyy ladata kesken päivää.

P.S. Kun kordoomi puhu vistasta niin et kai sä sellaista käytä?! Mun mielestä se on aika hanurista ja voisin epäillä että jää väliinputoaja käyttikseksi. Ajureiden kanssa älyttömiä ongelmia ja Xp:ssa ei ole mielestäni mitään vikaa vaan mulla toimii koneet aina täydellisesti. Vikoja välillä tulee mutta mihin ei tulis kuitenkaan se ei johdu käyttöjärjestelmästä. Yleensä ottaen jos koneen toiminta tökkii johtuu ihan muusta kuin käyttiksestä esim. virustorjunta/palomuurista. Ja omasta käytöstä...
tallennettu
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #7 : 02.06.2007, 15:01:27 »

Mut eikös Kordoomi ostanut samalla uuden läppärin?, jossa taitaa olla valmiina Vista.. XP kyl viel tällä hetkellä paras käyttis, kaikki toimii ja ajurit löytyy.. Itselläni toisella osiolla Vista ja siinä ei edes muistaakseni toimi Nokia PC Suite ongelmitta  Huh?
tallennettu

:]
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 02.06.2007, 17:31:13 »

Mut eikös Kordoomi ostanut samalla uuden läppärin?, jossa taitaa olla valmiina Vista.. XP kyl viel tällä hetkellä paras käyttis, kaikki toimii ja ajurit löytyy.. Itselläni toisella osiolla Vista ja siinä ei edes muistaakseni toimi Nokia PC Suite ongelmitta  Huh?

Tuon takia mulla konekauppa käy kohtalaisesti ku löytyy xp koneita vielä...
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!