24.05.2012, 00:47:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Kumpaa pelaat mielummin nettipokeria vai livepokeria?
Nettipokeri
Livepokeri

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nettipokeri vai livepokeri?  (Luettu 1544 kertaa)
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« : 05.06.2007, 13:29:38 »

Kumpaa pelaatte mielummin Roll Eyes
tallennettu

..-Poker is a lifestyle-..
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2007, 13:36:17 »

Nettipokeria, ei ole kyllä mahdollisuuksia pelata edes liveä.. vaikka olisi niin en tuntemattomien kanssa hirveänä kyllä pelaisi.. olen sen verran ujo  Roll Eyes
tallennettu

Krideee--

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 05.06.2007, 16:54:12 »

Nettipokeri toistaseks Cheesy ois tarkotus alkaa pelaamaan useammin livepokeria.
tallennettu
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« Vastaus #3 : 05.06.2007, 17:34:21 »

Itse pelailen kyllä livee mieluummin kun nettii ku saa hiplaa niit chippei ja muutenkin on helpompi lukee vastustajaa ku näkee sen eleet:D
tallennettu

FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 05.06.2007, 17:59:42 »

Mä kerroinkin jo aiemmin jossain viestissä, et me pelataan töissä ruokatauolla (0,5h) live vetoja joka päivä Grin No limit peliä 3€ + 3€ lisä osto (ihan kolikoilla). Vähintään 2kk välein pidetään kortti-ilta, jossa pelataan turnaus 20€ sisään osto +20€ re buy, voittajalle 50% toiselle 30% kolmannelle 20% rahoista, osallitujia 8-12. Silloin pääsee plärää chippejä Cheesy. Onnex on kortti henkisiä työ kavereita.
Mut kyllä netti pelit on kuitenkin mun juttu  Cool
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« Vastaus #5 : 05.06.2007, 19:23:15 »

Mä kerroinkin jo aiemmin jossain viestissä, et me pelataan töissä ruokatauolla (0,5h) live vetoja joka päivä Grin No limit peliä 3€ + 3€ lisä osto (ihan kolikoilla). Vähintään 2kk välein pidetään kortti-ilta, jossa pelataan turnaus 20€ sisään osto +20€ re buy, voittajalle 50% toiselle 30% kolmannelle 20% rahoista, osallitujia 8-12. Silloin pääsee plärää chippejä Cheesy. Onnex on kortti henkisiä työ kavereita.
Mut kyllä netti pelit on kuitenkin mun juttu  Cool
Tommonenhan on tosi jees... ku töis saman henkisii frendei Cool
tallennettu

toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 05.06.2007, 19:38:02 »

no nettipokeria tullu vaan pelattua öitä päivää ja joskus päässy pelaan joitakin live turnauksia ne tekee kyllä nannaa=D live turnaukset ehdottomasti johtuu varmaan aika paljon minun osin siitäkin kun en ole live turnauksea paljoa päässyt pelaamaan
tallennettu
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #7 : 15.09.2007, 12:24:46 »

LIVEä EHDOTTOMASTI, NETTIPELIT ON PYLLYSTÄ!
tallennettu

Mechanema
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 15.09.2007, 13:04:08 »

Tätä kyselyy ei oo voinu kukaan muu paitsi acehigh alottaa Cheesy:D
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : 08.01.2008, 10:19:09 »

Nostetaas tätä äänestystä esille.

Oma ääni kallistu livepokerin puolelle, vaikka kummassakin on puolensa.

Avasin tästä ketjusta offtopic-keskustelun Kertomuksia livepokerista, sinne voi turista omia kokemuksia livepokerista.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
monikala

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #10 : 08.01.2008, 18:01:01 »

Netissä grindaaminen on mahdollista, miten grindaaminen ja live toimii, niin siitä en tiedä mitään.

Mutta live on vaan niin paljon hauskempaa, ainakin minulle.

Ja vastustajia on tosiaan livenä helpompi lukea. (Ei se netissäkään mahdotonta ole.)
tallennettu
Juup3

Poissa Poissa

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #11 : 08.01.2008, 18:30:50 »

LIVE Pelaaminen on minustakin hauskempaa, nykyään tulee sitä pelattua kavereiden kanssa aika paljon.
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #12 : 08.01.2008, 22:11:01 »

Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Nettipelin hyviin puoliin kuuluu se että voi pelata kotona kalsareissa ja saa riemuita niin paljon kun haluaa, kun saa neloset ja vastustaja maksaa all init. Livepelejen hyviin puoliin kuuluu konkreettiset vastustajat jotka näkee, on helpompi lukee vastustajaa ja saa jutella jollekkin samalla, ellei oo tuppisuu pöytä. Netissä huonoihin puoliin kuuluu että on vaikeampi lukee vastustajaa mutta ei sekään niin vaikeeta oo. Netissä ei voi muutakun chatissä jutella vasta pelureille. Livepelejen huonoihin puoliin taas kuuluu semmotteet seikat kun, itse antaa enemmän tietoo vastustajille, ja peli saattaa olla hidastakin hitaampaa. Mutta livepeleissä on ehdottomasti hyvä homma että saa pläräillä chippejä koko ajan Cheesy vaikka tosin sitä tulee tehtyä netissäkin pelatessa.  Wink Tulipas pitkä sepustus.  Grin Niin ja oma mielipide on se että molemmat kelpaa Smiley.
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Kristia

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #13 : 09.01.2008, 23:16:26 »

Mä kallistun kyllä nettipelien puolelle, voi pelata koska vaan ja montaa pöytää samaan aikaan. Kyllähän sitä joskus tulee live pelejäkin pelattua, mutta annan ehkä liikaa tellejä livenä, pitäis varmaan vähän reenata omaa poker facee  Grin Grin
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #14 : 20.02.2008, 04:18:26 »

Ennen kallistuin vahvasti nettipokeriin mutta nykyään on kääntyny. Nykyään ehdottomasti livepokeri on mun laji ja varmaan pysyy...
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #15 : 20.02.2008, 05:24:16 »

Mitään kunnollista livepelikokemusta ei oo jengissä ollu viel, joskus jotain kaksinpelejä tulitikkujen kanssa ja tolleen mut ei pahemmin. Nettipokeri on tällä hetkellä siis se mihin kallistun.  Roll Eyes
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
Cradle

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #16 : 25.03.2008, 18:32:45 »

Kyllä se livepokeri vaan vie voiton tässä! Nettipelaaminen tuntuu niin konemaiselta ja tylsältä toisinan ku ei ole niitä "oikeita" vastuksia eessä ja sielä pyörii vaan ne numerot. Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä potittelemassa PLO:ta ja ns. "jauhamassa paskaa" kuin köhnöttää tietsikka tuolilla pienen näytön edessä 7 pöytää auki.. Smiley

E: Fist, niin oikeassa olet tuossa, että se olisi kehittävämpää ja sillain, mutta siltikään se ei biittaa sitä tosiasiaa että; Mikäs olisi mukavempaa ja rentouttavampaa illan vietettä kuin livepoksu, bisse ja hyvä seura. Smiley

EE: Ja tuli mieleen että kerran olen pelannut liveturnausta jossa oli porukkaa ihan muilta paikkakunnilta asti ja voitin sen.. Smiley
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 25.03.2008, 18:41:15 »

Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä.
Musta olis vielä hauskempaa pelata liveä ihan ventovieraiden kanssa. Kaveriporukan pelit ja varsinkin kaikkien pelityylit on niin tuttuja, että olis paljo kehittävämpää pelata tuntemattomassa porukassa.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #18 : 25.03.2008, 20:36:10 »

Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä.
Musta olis vielä hauskempaa pelata liveä ihan ventovieraiden kanssa. Kaveriporukan pelit ja varsinkin kaikkien pelityylit on niin tuttuja, että olis paljo kehittävämpää pelata tuntemattomassa porukassa.
Tähän ei oo mitään lisättävää. Eli live on menny nyt heittämällä ohi nettipokerista. Tosiaan olis vieraiden ihmisten kans parempi pelata niin tietäs onko minkään tasonen pelaaja kun kaveriporukassa kun pelaillaan se on melkeimpä koko ajan räiskintää tai hero caaleja kymppihailla Cheesy no ei ihan mutta melkein...
tallennettu

Jusba

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 03.08.2008, 13:24:29 »

Live ofc paljo enemmän tunnelmaa yms
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!