Acehigh
Poissa
SO SICK!!!!
|
 |
« : 05.06.2007, 13:29:38 » |
|
Kumpaa pelaatte mielummin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
..-Poker is a lifestyle-..
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #1 : 05.06.2007, 13:36:17 » |
|
Nettipokeria, ei ole kyllä mahdollisuuksia pelata edes liveä.. vaikka olisi niin en tuntemattomien kanssa hirveänä kyllä pelaisi.. olen sen verran ujo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
Krideee--
Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : 05.06.2007, 16:54:12 » |
|
Nettipokeri toistaseks  ois tarkotus alkaa pelaamaan useammin livepokeria.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Acehigh
Poissa
SO SICK!!!!
|
 |
« Vastaus #3 : 05.06.2007, 17:34:21 » |
|
Itse pelailen kyllä livee mieluummin kun nettii ku saa hiplaa niit chippei ja muutenkin on helpompi lukee vastustajaa ku näkee sen eleet:D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : 05.06.2007, 17:59:42 » |
|
Mä kerroinkin jo aiemmin jossain viestissä, et me pelataan töissä ruokatauolla (0,5h) live vetoja joka päivä  No limit peliä 3€ + 3€ lisä osto (ihan kolikoilla). Vähintään 2kk välein pidetään kortti-ilta, jossa pelataan turnaus 20€ sisään osto +20€ re buy, voittajalle 50% toiselle 30% kolmannelle 20% rahoista, osallitujia 8-12. Silloin pääsee plärää chippejä  . Onnex on kortti henkisiä työ kavereita. Mut kyllä netti pelit on kuitenkin mun juttu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
Acehigh
Poissa
SO SICK!!!!
|
 |
« Vastaus #5 : 05.06.2007, 19:23:15 » |
|
Mä kerroinkin jo aiemmin jossain viestissä, et me pelataan töissä ruokatauolla (0,5h) live vetoja joka päivä  No limit peliä 3€ + 3€ lisä osto (ihan kolikoilla). Vähintään 2kk välein pidetään kortti-ilta, jossa pelataan turnaus 20€ sisään osto +20€ re buy, voittajalle 50% toiselle 30% kolmannelle 20% rahoista, osallitujia 8-12. Silloin pääsee plärää chippejä  . Onnex on kortti henkisiä työ kavereita. Mut kyllä netti pelit on kuitenkin mun juttu  Tommonenhan on tosi jees... ku töis saman henkisii frendei 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
toober
|
 |
« Vastaus #6 : 05.06.2007, 19:38:02 » |
|
no nettipokeria tullu vaan pelattua öitä päivää ja joskus päässy pelaan joitakin live turnauksia ne tekee kyllä nannaa=D live turnaukset ehdottomasti johtuu varmaan aika paljon minun osin siitäkin kun en ole live turnauksea paljoa päässyt pelaamaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #7 : 15.09.2007, 12:24:46 » |
|
LIVEä EHDOTTOMASTI, NETTIPELIT ON PYLLYSTÄ!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #8 : 15.09.2007, 13:04:08 » |
|
Tätä kyselyy ei oo voinu kukaan muu paitsi acehigh alottaa  :D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #9 : 08.01.2008, 10:19:09 » |
|
Nostetaas tätä äänestystä esille. Oma ääni kallistu livepokerin puolelle, vaikka kummassakin on puolensa. Avasin tästä ketjusta offtopic-keskustelun Kertomuksia livepokerista, sinne voi turista omia kokemuksia livepokerista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
monikala
Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : 08.01.2008, 18:01:01 » |
|
Netissä grindaaminen on mahdollista, miten grindaaminen ja live toimii, niin siitä en tiedä mitään.
Mutta live on vaan niin paljon hauskempaa, ainakin minulle.
Ja vastustajia on tosiaan livenä helpompi lukea. (Ei se netissäkään mahdotonta ole.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #11 : 08.01.2008, 18:30:50 » |
|
LIVE Pelaaminen on minustakin hauskempaa, nykyään tulee sitä pelattua kavereiden kanssa aika paljon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #12 : 08.01.2008, 22:11:01 » |
|
Molemmissa on hyviä ja huonoja puolia. Nettipelin hyviin puoliin kuuluu se että voi pelata kotona kalsareissa ja saa riemuita niin paljon kun haluaa, kun saa neloset ja vastustaja maksaa all init. Livepelejen hyviin puoliin kuuluu konkreettiset vastustajat jotka näkee, on helpompi lukee vastustajaa ja saa jutella jollekkin samalla, ellei oo tuppisuu pöytä. Netissä huonoihin puoliin kuuluu että on vaikeampi lukee vastustajaa mutta ei sekään niin vaikeeta oo. Netissä ei voi muutakun chatissä jutella vasta pelureille. Livepelejen huonoihin puoliin taas kuuluu semmotteet seikat kun, itse antaa enemmän tietoo vastustajille, ja peli saattaa olla hidastakin hitaampaa. Mutta livepeleissä on ehdottomasti hyvä homma että saa pläräillä chippejä koko ajan  vaikka tosin sitä tulee tehtyä netissäkin pelatessa.  Tulipas pitkä sepustus.  Niin ja oma mielipide on se että molemmat kelpaa  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #14 : 20.02.2008, 04:18:26 » |
|
Ennen kallistuin vahvasti nettipokeriin mutta nykyään on kääntyny. Nykyään ehdottomasti livepokeri on mun laji ja varmaan pysyy...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #15 : 20.02.2008, 05:24:16 » |
|
Mitään kunnollista livepelikokemusta ei oo jengissä ollu viel, joskus jotain kaksinpelejä tulitikkujen kanssa ja tolleen mut ei pahemmin. Nettipokeri on tällä hetkellä siis se mihin kallistun. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cradle
Poissa
|
 |
« Vastaus #16 : 25.03.2008, 18:32:45 » |
|
Kyllä se livepokeri vaan vie voiton tässä! Nettipelaaminen tuntuu niin konemaiselta ja tylsältä toisinan ku ei ole niitä "oikeita" vastuksia eessä ja sielä pyörii vaan ne numerot. Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä potittelemassa PLO:ta ja ns. "jauhamassa paskaa" kuin köhnöttää tietsikka tuolilla pienen näytön edessä 7 pöytää auki..  E: Fist, niin oikeassa olet tuossa, että se olisi kehittävämpää ja sillain, mutta siltikään se ei biittaa sitä tosiasiaa että; Mikäs olisi mukavempaa ja rentouttavampaa illan vietettä kuin livepoksu, bisse ja hyvä seura. EE: Ja tuli mieleen että kerran olen pelannut liveturnausta jossa oli porukkaa ihan muilta paikkakunnilta asti ja voitin sen.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #17 : 25.03.2008, 18:41:15 » |
|
Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä.
Musta olis vielä hauskempaa pelata liveä ihan ventovieraiden kanssa. Kaveriporukan pelit ja varsinkin kaikkien pelityylit on niin tuttuja, että olis paljo kehittävämpää pelata tuntemattomassa porukassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #18 : 25.03.2008, 20:36:10 » |
|
Rentouttavampaa muutenki istua kavereiden kanssa pokeripöydän ääressä.
Musta olis vielä hauskempaa pelata liveä ihan ventovieraiden kanssa. Kaveriporukan pelit ja varsinkin kaikkien pelityylit on niin tuttuja, että olis paljo kehittävämpää pelata tuntemattomassa porukassa. Tähän ei oo mitään lisättävää. Eli live on menny nyt heittämällä ohi nettipokerista. Tosiaan olis vieraiden ihmisten kans parempi pelata niin tietäs onko minkään tasonen pelaaja kun kaveriporukassa kun pelaillaan se on melkeimpä koko ajan räiskintää tai hero caaleja kymppihailla  no ei ihan mutta melkein...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jusba