24.05.2012, 16:44:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LTDpoker  (Luettu 194 kertaa)
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« : 27.07.2007, 19:03:13 »

Onko joku saanut tuolta jotain joskus?

Itse odotellut jo iät ajat ja lähettänyt mailia ties kuin monesti ja ei vastausta.

Tänään kuitenki tavoitin jonkun livesupposta ja hän kertoi että minulle on rahat jo laitettu (ei ole näkynyt rahoja) ja lisäsi myös että en saa tehdä useita tilejä. Minulla on kuulemma 14 tiliä LTD:ssä. Siis mitä vittua ei tasan ole.

Sitten se esitteli niitä muita tilejä minulle ja seassa oli mm. Paltsa Oulunsalosta (liekkö pokerimission Paltsa kyseessä?) Mistä päin olet?

Ihme touhua kyllä.

Varmaan taas näitä OPOY:n proxy juttuja kun sekoilevat. Olettaen, että Paltsalla myös OPOY.
tallennettu
Paltsa
Valvoja

Poissa Poissa

paltsa-@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 27.07.2007, 20:27:42 »

Onko joku saanut tuolta jotain joskus?

Itse odotellut jo iät ajat ja lähettänyt mailia ties kuin monesti ja ei vastausta.

Tänään kuitenki tavoitin jonkun livesupposta ja hän kertoi että minulle on rahat jo laitettu (ei ole näkynyt rahoja) ja lisäsi myös että en saa tehdä useita tilejä. Minulla on kuulemma 14 tiliä LTD:ssä. Siis mitä vittua ei tasan ole.

Sitten se esitteli niitä muita tilejä minulle ja seassa oli mm. Paltsa Oulunsalosta (liekkö pokerimission Paltsa kyseessä?) Mistä päin olet?

Varmaan taas näitä OPOY:n proxy juttuja kun sekoilevat. Olettaen, että Paltsalla myös OPOY.
Muistaakseni olen tuolta joskus bonuksen hakenut joten sama Paltsa on kyseessä.

Selitäppä sinne Supportiin tuo proxy-juttu ja se ettei meillä kuitenkaan samat sukunimet yms henkilötiedot ole. Ymmärtävät varmasti.
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 27.07.2007, 20:40:45 »

Muistaakseni olen tuolta joskus bonuksen hakenut joten sama Paltsa on kyseessä.

Selitäppä sinne Supportiin tuo proxy-juttu ja se ettei meillä kuitenkaan samat sukunimet yms henkilötiedot ole. Ymmärtävät varmasti.
Koitinhan minä selittää yli puolen tunnin ajan, mutta ei se tuntunut ymmärtävän. Hoki vain ettei saa tehdä useita tunnuksia ja tosiaan se löysi 14 muka samasta taloudesta tehtyä tunnusta.  Grin

Nooh samakai se tietysti tuolle on saanko mitään ilmaista rahaahan se vain on.

Pitää kattoa joku päivä jos jaksais koittaa uudestaan.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!