24.05.2012, 17:02:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ipod4me Freeroll 21.01.  (Luettu 1165 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 19.01.2007, 17:12:45 »

Pokerimissio ja Lionshop yhteistyössä järjestää sunnuntaina (21.01.) klo 22.00 loistavan freerollin 4Kingsilla, jossa palkintona 200€ käteistä ja Ipod (4gb).

Turnauksen nimi on Ipod4me

Turnauksessa ei jaeta Pokerimissio-ranking pisteitä.

Voitto ja Ipod tuli Pokerimissioon, onnea Bulle77! [smiley=thumbsup.gif]

Tähän ketjuun freerollin tuuletukset ja jälkipyykki!  Smiley
tallennettu
jarnokka

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2007, 21:37:27 »

taas on ruottalaiset ja puolalaiset mukana Angry
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 21.01.2007, 21:52:44 »

Lainaus
Luvan kanssa! Lionshop on ruotsalainen sivusto...
tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 21.01.2007, 21:54:52 »

entä bulgarialaiset Grin
tallennettu
jarnokka

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 21.01.2007, 22:07:04 »

Lainaus
Lainaus
Luvan kanssa! Lionshop on ruotsalainen sivusto...
no sitte Embarrassed
tallennettu
moneymaker

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 21.01.2007, 23:18:03 »

saakuli heti aluus meni pipariksi,12 min jalkeen stackkia jaljella 600 ja saan 88 käteen,lyon all-inn(3maksaa) .Flp 2,9,4.turn K(kirosin)river 6,vastustajat nayttaa k4 ja kA,otti paahan.olin joku 60tjks
tallennettu
moneymaker

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 21.01.2007, 23:18:26 »

Onko tulos lisaa tammoisia  :-?
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : 21.01.2007, 23:22:58 »

Lainaus
Onko tulos lisaa tammoisia  :-?
Ensi sunnuntaina normaali Pokerimission freeroll Bamballa ja seuraavana sunnuntaina taas tämä Lionshopin kanssa yhteistyössä järjestetty.

tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 22.01.2007, 00:03:22 »

Jep jep.. Tällä kertaa 16sija! 8-)
Alamäki alkoi kun sain käteen QQ tilanne riistäytyis vallan käsistä ja meni allinniin ennen floppia.. Eräällä Mialla olikin AK, näin ollen heitin heti hanskat kehään, koska arvasin ässän tulevan flopista.. lieneekö mussa ennustajankin vikaa! :-?
Stäkki jotain9k,käteen 9,9 korotan 3k ennen floppia varhaiselta paikalta.. Flop 3,3,2 (kaksi pataa)
Laitan luonnollisesti all in--> Bullet ja joku muu päättävät maksaa.Toisella heistä Aq ja toisella Aj.. Turn Q --> river 6. Näin ollen meikäläinen laulukuoroon Grin
Aluksi suoraansanottuna vitutti kavereiden makselu, mutta  nain jalkikateen ajateltuna hyva turnaus jalleen kaikinpuolin [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

tallennettu
Ivey85

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #9 : 22.01.2007, 01:25:03 »

3 sijahan sieltä napsahti, mutta tuo ipod jäi kaivelemaan. :-/
tallennettu
ossiboisan

Poissa Poissa

Mä oon ässä

ossi@dynaaminenharmonia.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #10 : 22.01.2007, 01:33:27 »

Hyvä turnaus. itse selvisin sijalle 10. ihan mukavaa oli pelailla, ei ollut hirveemmin läiskimistä.
puolalaisille jätkille miinusta.  Angry

mutta ensviikolla ranking pelit jatkuu.. siellä nähdään.

tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 22.01.2007, 10:27:41 »

Noi freerollit ei oo näköjään mun juttu  Cheesy yrittää pelaa hyvin jä joku sit räiskii all init jollain shitil ja tietenki vie kahella parilla  Grin
tallennettu
Bulle77

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 22.01.2007, 18:05:47 »

Voittajan on helppo hymyillä.  8-)

Aika hieno turnaus, pitkään olin johdossa. Finaalipöydässä peli tasoittui ja kaikki 7 pelaajaa tais olla aika pienillä eroilla pelissä mukana. Puola vs Suomi asettelu alkoi...

Jääparta ja Ivey kovimpana oli puolalaisia tiputtamassa, lopulta kuitenkin molemmat taipui. Ivey viimeisenä jäi kaksintaistelun ulkopuolelle.

Pääsin heads uppiin nunnu84:n kanssa aika loistavista asemista. Tais olla mulla jotain 144.000 ja sillä 22.000. Muutaman kerran oli peli katkolla mun hyväksi, mieleen jäi kaksi kertaa värin veto joka oli flopista yhden päässä, ei kuitenkaan osunu ja Nunnu84 paranteli asemiaan.

Viime metreillä Nunnu84 sai tilanteen kaventumaan ekaa kertaa merkittävästi. Stäkit oli luokkaa 56.000-110.000 ja manailin jo ääneen että jos mä tän vielä ryssin ni prkl.

Onni oli kuitenkin tällä kertaa mun puolella ja lopullinen ratkaisu nähtiin muistaakseni korteilla AKs vs. AJos. Mun AKs piti loppuun asti ja turnausvoitto oli sinetöity. Aika uskomaton fiilis, mulla ei ole yhtään oikeeta turnausvoittoa parin vuoden pokerihistorian ajalta, jotain rahasijoja on sillon tällön napsahdellu, mutta tää oli kyllä aika mahtavaa.

Kiitoksia vielä kerran, seuraavaa turneeta odotellessa  Wink
tallennettu
zeizei

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #13 : 22.01.2007, 20:07:07 »

tää oli hieno juttu! Eka "isompi" turnaus ja 13 sija. Vähän jäi kaivelemaan pari virhearviointia, olis tullut kova käsi mut kippasin ennen sitä kortit pois... Mut ei muuta kuin uutta matoa koukkuun
tallennettu
IceBeard

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 23.01.2007, 16:09:47 »

Pitkästä aikaa parasta freerollia mitä olen saanut pelata. Paitsi että minulla oli erittäin hauskaa, myös kovat vastustajat takasivat sietämättömän raskaan paineen kupolissani.

Oli toki hauskaa soittaa poskeaan vähän väliä, mutta näin jälkikäteen ajateltuna, olisin toki voinut pitää suutani soukemmalla ja keskittyä enemmän itse peliin. (ei niin että tämä seikka olisi välttämättä suurestikaan lopullista sijoitustani parantanut)

Eräs turnauksen ärsyttävimmistä vastustajista itselleni henkilökohtaisesti, oli nimenomaan turnauksen voittaja, Bulle77.  Wink

Silti, luettuani nyt että Bulle77 turnaussijoitukset ovat tähän asti olleet hieman vaatimattomampia, suon kyllä mielelläni hänelle tuon päävoiton, sillä ymmärrän oikein hyvin mitä se merkitsee ja miltä se tuntuu, kun kovan yrittämisen jälkeen vihdoinkin saavuttaa palkitsevan turnausvoiton.  Smiley

Kiitoksia kaikille osallistujille ja eritoten niille jotka onnistuivat ärsyttämään minua eniten.. Smiley

Vetäydyn nyt luolaani lataamaan akkujani, jotta olen sitten viikonloppuna vielä häijymmässä vedossa kuin viimeksi.  Wink

Näkemiin.  8-)
tallennettu

Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
Ivey85

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #15 : 23.01.2007, 22:14:54 »

Joo,oli kyllä mahtavat pelit! Jääparta, kun et olis antanut puolalaisen tuplata..  Cry Loppujen lopuks saatiin puolalainen pois!

Erityiset kiitokset kuuluu lionplayerille ja kordoomille, kordoomille varsinkin kun jaksoi kannustaa missioo voittoon!
Kovat oli pelit, eikä tuo 28e missään tuntunut, maineesta sitä pelattiin!

Onnittelut vielä Bulle77 Cheesy
tallennettu
pokerspy

Poissa Poissa

powergambler@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #16 : 24.01.2007, 21:06:30 »

Kiva porukka oli kasassa, pakko myöntää että niitä Puolalaisia jostain eksy sinne "tahalteen" mutta onneksi Suomi vei voiton!  Grin

Säästyy rahtikulujen lisäksi maine

Lionplayer /Kuplassa
tallennettu

PokeriPyy
IceBeard

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #17 : 25.01.2007, 16:42:20 »

Lainaus
Jääparta, kun et olis antanut puolalaisen tuplata..  Cry
Niin niin.. tuossa minulle kävi juuri kuten kaikille muillekin jotka elvyttivät puolalaisen chippimassia..

Itse kyllä taisin huikata johonkin väliin että "elkäättes nyte kasvattako ton puolalaisen massia", mutta sorruin kuitenkin itse samaan ja tämä seikka watuttaa minua yhä edelleen.

Ymmärrän silti itseäni (ja myös muita), sillä on käsiä ja pelitilanteita, joissa riskiä on otettava ja joissa ennakkoon kenties kokee itsensä melko vahvaksi voittaja ehdokkaaksi käsillä olevassa tilanteessa.

Muistan myös ärsyttävän hyvin, miten tuo puolalainen mongersi ilkeästi jotain siinä vaiheessa kun oli tiputtanut.., oliko se nyt simpura?n ja tuolloin itselleni vasta alkoi kehittyä tuollainen yhteishenki tyyliin "kostan simpuran tiputuksen".

Tuota ennen olin pelannut periaatteella: KAIKKI pelaajat ovat vihollisiani..

Minun olisi pitänyt pitää tuo asenne loppuun asti, sillä liiallinen hyvän olon tunne, johtuen turnauksen nautittavuudesta ja todella mukavista pelaajista, sai minut hiukan laskemaan suojauksiani ja pelaamaan ikäänkuin lepsummin, kuin mitä olin tehnyt kuin aiemmin.

Jatkossa homman nimi tuleekin sitten puoleltani olemaan se, että pelaan raakaa ja armotonta pudotuspeliä loppuun asti.
Tämä tottakai tarkoittaa sitä, että joudun tinkimään hauskuudesta ja hyvistä fiiliksistä mutta toisaalta tämä tälläinen sitten ryydittää tietäni kohden voittoa.

Jatkossa haluan olla kaikissa turnauksissa finaalipöydässä mukana..

Ja tulen olemaan!  8-)

MOTTO: Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.  Roll Eyes
tallennettu

Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!