24.05.2012, 17:04:28 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Väheneekö pelaamisesi kesällä?
Kyllä - 8 (66.7%)
Ei - 4 (33.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 11

Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väheneekö pelaamisesi kesällä?  (Luettu 431 kertaa)
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« : 06.08.2007, 20:20:00 »

Kesällä on lämmin ja paljon muita virikkeitä kun koneella istuminen... vastaavasti monella on taas lomia yms ja aikaa pelata nettipokeria paljon enemmän, joten kysymys kuuluu väheneekö pelaamisesi kesällä?
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
PetteriS

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2007, 21:27:57 »

Eipä vähentynyt, tullut pelattua enemmän kun olen koulusta lomalla ja en saanut kesäksi töitä. Voisi sanoa että pokeri oli "kesätyöni" ja onneksi sentään voittoakin tehnyt Smiley .
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2007, 21:32:50 »

Ei oo vähentynny! Loma alko viikko sitte Grin. Päivällä remppaan taloa ja yöllä pelaan (n.5-7h). Aamut on vähä hankalia 3-4h unien jälkeen, kun muksut pomppii pään päällä ja muija yrittää repiä pois sängystä Roll Eyes, mut harrastuksestahan ei voi luopua Cool.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
toober

Poissa Poissa

t.ooder@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 06.08.2007, 22:14:56 »

no kyllä se näköjään pikkasen on  vähentyny. varmaan aika paljon sen takia kun oon ollu matkoilla jonkin verran ja kesällä vaan tykkää tehä jotain  muutakin kun istuskella koneneen äärellä. ja lomaakin on ollu vaan alle 1kk=/ mut eiköhän se 24/7 pelitys taas kohta ala säitten kylmetessä=D
tallennettu
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 09.08.2007, 21:25:04 »

Pelit on kyllä loppunu ihan tyystin... Saattaa sama meininki jatkua syksylläkin mutta livepelejä en ole unohtanut enkä unohda mutta nettipokerista en oikein kiksejä enää saa...
tallennettu
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2007, 21:54:33 »

Vähentynyt ainakin.. Syksyl taas enemmän kun ei tarvii töihin herätä.. ja kouluhan ei ole pakollinen Cheesy
tallennettu

:]
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 21.07.2008, 21:17:11 »

Nostetaas vanha aihe tapetille. Tänä kesänä Suomessa tai ainaskin Tampereella on vaan satanu, mutta onko sillä ollu kuinka vaikutusta peleihin?

Itse oon viime päivät grindaillu 1k-2k kättä päivässä eikä paljon tonne tihkusateeseen huvita mennä.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!