24.05.2012, 17:13:26 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Liian usein ohivetoja?  (Luettu 2882 kertaa)
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« : 12.08.2007, 12:16:52 »

Ootteko samaa mieltä että etenkin b2b verkossa toimivilla pokerihuoneilla ja pokerstarsilla tulee vähän liian usein ohivetoja omasta mielestä näin on.Tuntuu että melkein joka toisessa vähintään tulee jonkin lainen ohiveto turnilla tai riverillä.Mitä mieltä te ootte?
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 12.08.2007, 12:43:39 »

Sehän kuuluu asiaan, panosta enemmän ni ei tule niitä ohivetoja.. Ja eiköhän niitä aika lailla joka saitilla tule niitä pidemällä juoksulla enemmän tai vähemmän..
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : 12.08.2007, 13:24:28 »

Ehkä niitä on tullu mun vastustajille niin paljon niin se tuntuu Cheesy
tallennettu

Juup3

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 12.08.2007, 13:38:42 »

On niitä tullut sinullekkin.. et vaan muista niitä.. Helpommin jää mieleen jos joku vetää sinusta ohi kun yleensä siitä seuraa armoton vitutus... (riippuen tietysti pelistä) Jos sinä vedät jostain ohi.. unohdat sen kyllä jo seuraavassa kädessä Tongue Joten muisteleppa kuinka monesti itse olet mennyt ohi? Smiley
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #4 : 12.08.2007, 13:43:45 »

Toi on kyllä totta... Smiley
tallennettu

mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 12.08.2007, 21:54:50 »

tuskinpa se pokerihuoneesta johtuu, downswingit kuuluu pokeriin Angry
tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 13.08.2007, 00:18:54 »

sanotaan näin, että ite ainaki oon oppinu että ku pelaa oikein voittaa ja ohivetoja tulee silloin tällöin. Mutta ongamea uritän välttää siellä tuntii silti niitä tulevan. Samoin b2b verkon rahapelit Wink
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 13.08.2007, 10:53:58 »

Jos itse pelaa tiukkaa, niin ei niitä ohivetoja kovin usein tule omalle kohdalle. Jos taas samaan pöytään osuu pari-kolme vihua jotka pelaa joka vedon loppuun, niin voi olla varma, että usein tulee turpaan. Ei tosiaan johdu pokerihuoneesta, vaikka joskus kyllä itestäkin siltä tuntuu Grin
tallennettu

IronFiST Bubble Master
mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 13.08.2007, 13:35:33 »

sanotaan näin, että ite ainaki oon oppinu että ku pelaa oikein voittaa ja ohivetoja tulee silloin tällöin. Mutta ongamea uritän välttää siellä tuntii silti niitä tulevan. Samoin b2b verkon rahapelit Wink

kun ongamella tulee niitä ohivetoja, niin eiköhän se johdu siitä että siellä on aivan älyttömän huono taso.
esim 10+1$ turnauksissa/sittareissa näkee melkosia sankareita. ja myöskin 30+3$ peleissä.
NL100 on paljon heikompi taso kuin esim b2b NL100.

ja limiteissä, otetaan nyt vaikk 3/6$ niin siellä on aina pöydässä joku joka maksaa loppuun asti sillä kymppi haillansa tai  flopilla takaoven väliinveto suorallansa.. siitä ne ohivedot johtuu  Cool
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #9 : 13.08.2007, 18:37:03 »

Jotenki mää en jaksa uskoo että näin paljon tulee ohi vetoja kun tänäänki olin tossa 3 vip pisteen turnauksessa niin ihan koko ajan tuli.Jos vertaa johonki live peleihin mitä oon pelannu niin ei kyllä ihan näin usein tuu. aina ku joku menee all in niin voi odottaa että toinen vetää ohi.  Shocked
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #10 : 13.08.2007, 18:57:33 »

Jotenki mää en jaksa uskoo että näin paljon tulee ohi vetoja kun tänäänki olin tossa 3 vip pisteen turnauksessa niin ihan koko ajan tuli.Jos vertaa johonki live peleihin mitä oon pelannu niin ei kyllä ihan näin usein tuu. aina ku joku menee all in niin voi odottaa että toinen vetää ohi.  Shocked
Toisin sanoen, yritätkö kertoa meille että joku pokeriverkoista tai pokerihuoneista pelaa epärehellisin keinoin?

Oon lukenu reilun pari vuotta näitä erilaisia rigged tarinoita, ohivetoja yms. paskaa ja kertaakaan en ole kuullut edes kohtalaisen hyvää perustelua, mitä järkeä pokeriverkon tai pokerihuoneen olisi lisätä ohivetoja, antaa toisille pelaajille parempia kortteja jne. peleihinsä.
Pokeriverkon ja pokerihuoneen tulos perustaa luotettavuuten, rehellisyyteen ja siihen että asiakkaat pelaisivat mahdollisimman paljon.
Jos pelaaja tuntee kokevansa pelit epärehelliseksi hän yleensä lopettaa pelit kyseisessä paikassa, koska vaihtoehtoja missä pelata on nykyään satoja ellei tuhansia, joten en usko että kenelläkään pokeriverkoista tai pokerihuoneista on varaa menettää asiakkaitaan tälläisen takia.

Ja palaten vielä itse asiaan, niin itse olisin ainakin tyytyväinen, jos aina kun häviän minusta vedetään ohi, koska yleensä silloin on pelannut korttinsa oikein, mutta pokerijumala päätti sillä kertaa vain kääntää päänsä.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #11 : 14.08.2007, 04:01:56 »

8. Älä syytä muita kuin itseäsi.
Jos peli ei kulje ja häviät, niin älä syytä pokerihuonetta tai muita pelaajia. Syy on kuitenkin aina sinussa! Tarkkaile ja mieti, kuinka voit tulla paremmaksi pelaajaksi. Grin
tallennettu

erika

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 15.08.2007, 15:01:51 »

Laskin piruuttani cash game historiastani floppiin tulleet kuvakortit( J-A) ja noin tuhannesta jaosta em. korttien osuus oli pyöreästi 70% kun taas korttipakassa kyseisiä kortteja on n.30%.  Miksi näin? No rakellahan ne pelihuoneet elää ja hanttiflopeilla ei useinkaan kaksisia potteja synny; ei pottia-ei rakea. Kordoomi miksi näin? Onko kaikki vain sattumaa vai pahaa unta? P.S.Toiset uskoo ufoihinkin...
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #13 : 15.08.2007, 15:10:08 »

Laskin piruuttani cash game historiastani floppiin tulleet kuvakortit( J-A) ja noin tuhannesta jaosta em. korttien osuus oli pyöreästi 70% kun taas korttipakassa kyseisiä kortteja on n.30%.  Miksi näin? No rakellahan ne pelihuoneet elää ja hanttiflopeilla ei useinkaan kaksisia potteja synny; ei pottia-ei rakea. Kordoomi miksi näin? Onko kaikki vain sattumaa vai pahaa unta? P.S.Toiset uskoo ufoihinkin...
Todisteet esille, kiitos!

Ja eiköhän nyt jokainen tiedä, että tuo mainitsemasi 1000 käden otos on aivan liian pieni kertomaan minkäänlaista totuutta asiasta. Jos oikeasti haluat ottaa tämän rigged asian sydämen asiaksi, niin kerää noin 100k käsihistoriat ja esitä asiasta oikeasti todisteet.

Eikös se niin mene että syytön kunnes toisin todistetaan??

EDIT: Vielä muutama sana tästä enemmän kuvakortteja floppiin "teoriasta".
Nettipokerissa on pelaajia, jotka ovat pelanneet miljoonia jakoja. Tälläinen enemmän kuvakortteja floppiin teoria on erittäin helppo todistaa todella isolla käsiotoksella, mutta miksi kukaan isoja käsimääriä pelannut pelaaja ei ole esittänyt asiasta ikinä minkäänlaisia todisteita!?
Vastaus on yksinkertainen, koska ikinä ei ole löytynyt minkäänlaisia todisteita siitä, että floppiin tulisi enemmän kuvakortteja yms. rigged paskaa.
tallennettu

erika

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.2007, 15:26:57 »

Keräilen historiallisia todisteita jos vain rahat riittää... kiitos asiallisesta vastauksesta bigK
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #15 : 16.08.2007, 01:41:04 »

Todisteet esille, kiitos!

Ja eiköhän nyt jokainen tiedä, että tuo mainitsemasi 1000 käden otos on aivan liian pieni kertomaan minkäänlaista totuutta asiasta. Jos oikeasti haluat ottaa tämän rigged asian sydämen asiaksi, niin kerää noin 100k käsihistoriat ja esitä asiasta oikeasti todisteet.

EDIT: Vielä muutama sana tästä enemmän kuvakortteja floppiin "teoriasta".
Nettipokerissa on pelaajia, jotka ovat pelanneet miljoonia jakoja. Tälläinen enemmän kuvakortteja floppiin teoria on erittäin helppo todistaa todella isolla käsiotoksella, mutta miksi kukaan isoja käsimääriä pelannut pelaaja ei ole esittänyt asiasta ikinä minkäänlaisia todisteita!?
Vastaus on yksinkertainen, koska ikinä ei ole löytynyt minkäänlaisia todisteita siitä, että floppiin tulisi enemmän kuvakortteja yms. rigged paskaa.

Ettei vaan olis ylläpitoo lahjottu pokerihuoneitten taholta  Wink  Cheesy

tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #16 : 16.08.2007, 01:45:44 »

Ettei vaan olis ylläpitoo lahjottu pokerihuoneitten taholta  Wink  Cheesy
Tätä ylläpitoa olis vähän liian kallis lahjoa. Tongue Ihan pelaajan näkökulmaa tässä edustetaan, koska itse olen pelaaja, enkä mikään pokerihuoneen edustaja!
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #17 : 10.09.2007, 00:02:01 »

EILEN:
Sanotte te mitä tahansa mää en enään usko b2b verkkoon tien että kuulostan varmaan ihan tyhmältä mut ihan liikaa ohivetoja mulle. Siirryn johonkin toiselle saitille pelaan (ainakin rahalla). Tänään tuli vika tikki sille että meni usko tohon verkkoon koko viikko ollu kauheita badbeatejä sitten on enään 10€ jäljellä meen 0,02/0,04 vai mikä se pienin onkaan 4€ buy in onnistun vaivalla kasvattaan 10 sen sitten ratkaseva käsi mulla AA toisella JJ floppi todella epäilyttävä 478 toinen all in jolla on 12€ mietin koko ajan loppuun ja päätän maksaa koska olin korottanu ennen floppia ja en uskonu sillä olevan suoraa ehkä säkällä olis ollu setti sitten vikalla kortilla J kuten arvata saattaa. Mutta ei siinä vielä mitään kun hävisin tasan samalla tavalla toisenkin pienemmän potin. Alko usko pikkasen horjua. Aivan samanlainen tilanne mulla AA toisella JJ floppi oli jotain paskaa ja taas vikalla ohi. Pokerissa tulee aina tietysti näitä kausia mutta täälä b2b verkossa mulla on koko ajan niitä. Mutta siinä vähän BigTonzan Kiukkuja  Smiley huomenna tuntuu jo paljon paremmalta vaikka ei oo enään rahaa tuolla. No eka viesti pitkään aikaan ku ei oo nettiä ittellä siinä tuli ainaki parin viikon viestit kerralla joten hyviä käsiä kaikille =)
TÄNÄÄN:
Sama vitun munkki jatkuu mutta onneks vaan näissä paskoissa freerolleissa
tallennettu

taitavaoon

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 12.09.2007, 19:38:41 »

Oon hävinny ties monta kertaa ku joku on tullu jollai 5% mahollisuudella ohi.Johdan viel turnil vastustaja voi voittaa vaan 10 tai hertalla...NIIN sen voiarvata etmikä tuli..hertta 10..jep mut pokeri on pokerii.
tallennettu
Juup3

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #19 : 12.09.2007, 20:31:09 »

No onko noista ohivedoist nyt järkee missään foorumil valittaa, siit ei hyödy kukaan. Panostakaa ne vihut niillä flopeillanne ja turneilla ne ulos potista ni ei tarvii valittaa jos mennään ohi. Ja jos mennään ohi niin mitä väliä, ite meet kuiteskin samal taval joskus.  Huh?
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!