Itse olen 16 ja pelaan netissä eikä tuota mitään ongelmaa. Mitä väliä sillä on pelaako netissä pokeria rahasta vai meneekö ärrälle pelaamaan hedelmä pelejä, joissa voi vaan hävitä.
Ei se silti ihan noin yksinkertaista ole! Juuri sinä voit olla voitollinen pelaaja, mutta ikärajoja ei voi asettaa yhden ihmisen perusteella. Joku voi olla henkisesti kypsä jo 14 vuotiaana, mutta toinen ei ole edes 30 vuotiaana.
Nettiin on myös suuri mahdollisuus hävitä paljon suurempia määriä rahaa, kun esimerkiksi hedelmäpeliin. Joka tapauksessa suurin syy nuorten ja myös vanhojen ihmisten peliongelmiin löytyy juuri huoltoasemille, kaupoissa yms. olevat helvetinmasiinat!
Onneksi en ole itse ikinä joutunut niiden uhriksi!
Joo kyllä kauppojen ja huoltsikoiden kolikkopelit ovat minun mielestä suurempi ongelma. Välillä säälittää ne mummelitkin jotka hakkaa hirveesti rahaa niihin tajuamatta, että kone ottaa 20% jokaisesta kolikosta jonka työntää sinne ja laittaa ne pussiin takasin ne ei tule. Toisin sanoen pitkässä juoksussa häviää aina toisin kuin pokerissa. Kolikko peleissä ei itse voikkaan vaikuttaa loppu tulokseen se on aivan sama mitä nappeja painaa. Joskus kokeiltu syöttää hedelmä pottia porukalla niin kauan, että se alkaa antaa rahaa sitten on oikeasti ihan sama lukitseeko jotain ja mitä lukitsee.
Kolikko peleistä voi parhaiten voittaa vain kyttäämällä vieressä kuin toiset pelaa ja laskea paljonko mihinkin masiinaan on survottu rahaa ja yrittää arvioida milloin kone on valmis alkamaan palauttamaan sen 80% siihen sullotuista rahoista. Vie aikaa ja oikeaa ajankohtaa on hankala ennustaa ja myöskin siihen koneelle pitäisi päästä pelaamaan joten miten saada se mummeli joka on työntänyt koneeseen 500mk pois siitä.

Edit: oho meni markkoina.

noh olkoon. itse harrastanut kolikkopelejä ylä-aste ikäisenä joskus noin 12-14 vuotta sitten niin tuli vahingossa. hehe