24.05.2012, 18:07:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alaikäisten pelaaminen netissä  (Luettu 454 kertaa)
_junnu

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« : 31.08.2007, 09:20:46 »

Mitä mieltä olette siitä että alaikäiset pelaavat netissä pokeria? Itse olen alaikäinen(17) ja se ei juurikaan tuota ongelmia netissäpelaamiselle..

Tietenkin ymmärrrän sen että nuoret ovat helpommin taipuvaisia riippuvaisuuteen ja pahimmassa tapauksessa koulukin jää WTP haaveille sun muulle.. Joten kommentteja kehiin ! Smiley
tallennettu

Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 31.08.2007, 10:09:51 »

En tue asiaa. Kyllä se täys ikäinen täytyy olla, mutta sitä on kyllä aika hankala valvoo etteikö alaikäiset pelaisi netissä, toisaalta ne voi grindata alaikäisenä mukava rollin, ja sitten täys ikäisenä alkaa pelaamaan kunnolla. Smiley
tallennettu

JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 31.08.2007, 10:28:51 »

Jostain syystä joku viisas on ne rajat keksiny. Tuskinpa niita ihan vaan vittuilun takia on laitettu.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 31.08.2007, 13:24:11 »

Harva ongelmapelaaja myöntää itselleen tai muille olevansa ongelmapelaaja.

Alaikäisten pelaaminen on mun mielestä ehdottomasti suurin peliriippuvuuden aiheuttaja, mutta on ehdottomasti järkevämpää pelata voitollista nettipokeria, kun vetää joka viikonloppu viinaa ja huumeita! Cheesy
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Juup3

Poissa Poissa

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #4 : 31.08.2007, 13:42:55 »

Harva ongelmapelaaja myöntää itselleen tai muille olevansa ongelmapelaaja.

Alaikäisten pelaaminen on mun mielestä ehdottomasti suurin peliriippuvuuden aiheuttaja, mutta on ehdottomasti järkevämpää pelata voitollista nettipokeria, kun vetää joka viikonloppu viinaa ja huumeita! Cheesy

Mut miettikääs jos on ongelma pelaaja ja viikonpäivät grindaa, ja viikonloput vetää huumeita ja viinaa, ni siinä se sitten on iso soppa.

EDIT: Ja vielä huonompi jos vielä on häviäjä pelaaja, eikä pelaa voitollista  Cry
tallennettu

imppu

Poissa Poissa

imppu@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 31.08.2007, 14:23:29 »

Itse olen 16 ja pelaan netissä eikä tuota mitään ongelmaa. Mitä väliä sillä on pelaako netissä pokeria rahasta vai meneekö ärrälle pelaamaan hedelmä pelejä, joissa voi vaan hävitä.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 31.08.2007, 14:48:42 »

Itse olen 16 ja pelaan netissä eikä tuota mitään ongelmaa. Mitä väliä sillä on pelaako netissä pokeria rahasta vai meneekö ärrälle pelaamaan hedelmä pelejä, joissa voi vaan hävitä.
Ei se silti ihan noin yksinkertaista ole! Juuri sinä voit olla voitollinen pelaaja, mutta ikärajoja ei voi asettaa yhden ihmisen perusteella. Joku voi olla henkisesti kypsä jo 14 vuotiaana, mutta toinen ei ole edes 30 vuotiaana.

Nettiin on myös suuri mahdollisuus hävitä paljon suurempia määriä rahaa, kun esimerkiksi hedelmäpeliin. Joka tapauksessa suurin syy nuorten ja myös vanhojen ihmisten peliongelmiin löytyy juuri huoltoasemille, kaupoissa yms. olevat helvetinmasiinat!

Onneksi en ole itse ikinä joutunut niiden uhriksi!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 31.08.2007, 15:03:26 »

Loppu peleissä olen sitä mieltä että 95% pelaajista kuitenkin on niitä häviäjiä. Toiset häviää 5 euroa toiset 500000 euroa mutta kuitenkin. Harva pelaaja kaikista pokerin pelaajista ja harrastajista voittaa aina eli voi sanoa että pelaa voitollista pokeria.
tallennettu
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 31.08.2007, 15:08:45 »

Itellä ei mitenkään ongelmallista tuo pelaaminen oo ollut. No-depoilla pääasiassa menty, omasta pussista ei oo yhtään vielä rahaa mennyt pokeriin. Alaikäisenä en vaan pysty käyttään Netelleriä tai Moneybookersia, omalla nimellä ja iällä siis..
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 31.08.2007, 22:09:17 »

Musta päättäjien ei pitäs tehdä sellasia lakeja, mitä ne ei pysty millään keinoilla valvoa! En silti kannata alaikästen pelaamista.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
_junnu

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 31.08.2007, 22:43:19 »

Musta päättäjien ei pitäs tehdä sellasia lakeja, mitä ne ei pysty millään keinoilla valvoa! En silti kannata alaikästen pelaamista.

Tuo on viimesen päälle totta ! Tosin meitä on kolme aktiivisesti netissä pelaavaa ja kaks muuta on jo 20 ja 21.. Pelaan kylläkin aika isoilla tasoilla näiden kahden kans 0.5/1 -  2/4.. Mut tärkeintä on että tienaan rahani pokerista ja olen voitollinen pelaaja... Tän ikäselle pienikin irtoraha on aika tarpeen Smiley
tallennettu

Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 01.09.2007, 14:40:23 »

Mitä mieltä olette siitä että alaikäiset pelaavat netissä pokeria? Itse olen alaikäinen(17) ja se ei juurikaan tuota ongelmia netissäpelaamiselle..

Tietenkin ymmärrrän sen että nuoret ovat helpommin taipuvaisia riippuvaisuuteen ja pahimmassa tapauksessa koulukin jää WTP haaveille sun muulle.. Joten kommentteja kehiin ! Smiley
Ei minun mielestä ole varsinaisesti merkitystä onko 17 vai 18. Ei se 18 vuotias ole sen fiksumpi tahi vähemmän taipuvainen ongelma pelaamiseen, mutta johonkinhan se raja on vedettävä ja siitä pidettävä kiinni. Joten ei tarvitsisi alle 18 vuotiaiden pelata.  Cheesy
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #12 : 01.09.2007, 14:48:04 »

Ei se silti ihan noin yksinkertaista ole! Juuri sinä voit olla voitollinen pelaaja, mutta ikärajoja ei voi asettaa yhden ihmisen perusteella. Joku voi olla henkisesti kypsä jo 14 vuotiaana, mutta toinen ei ole edes 30 vuotiaana.

Nettiin on myös suuri mahdollisuus hävitä paljon suurempia määriä rahaa, kun esimerkiksi hedelmäpeliin. Joka tapauksessa suurin syy nuorten ja myös vanhojen ihmisten peliongelmiin löytyy juuri huoltoasemille, kaupoissa yms. olevat helvetinmasiinat!

Onneksi en ole itse ikinä joutunut niiden uhriksi!
Joo kyllä kauppojen ja huoltsikoiden kolikkopelit ovat minun mielestä suurempi ongelma. Välillä säälittää ne mummelitkin jotka hakkaa hirveesti rahaa niihin tajuamatta, että kone ottaa 20% jokaisesta kolikosta jonka työntää sinne ja laittaa ne pussiin takasin ne ei tule. Toisin sanoen pitkässä juoksussa häviää aina toisin kuin pokerissa. Kolikko peleissä ei itse voikkaan vaikuttaa loppu tulokseen se on aivan sama mitä nappeja painaa. Joskus kokeiltu syöttää hedelmä pottia porukalla niin kauan, että se alkaa antaa rahaa sitten on oikeasti ihan sama lukitseeko jotain ja mitä lukitsee.

Kolikko peleistä voi parhaiten voittaa vain kyttäämällä vieressä kuin toiset pelaa ja laskea paljonko mihinkin masiinaan on survottu rahaa ja yrittää arvioida milloin kone on valmis alkamaan palauttamaan sen 80% siihen sullotuista rahoista. Vie aikaa ja oikeaa ajankohtaa on hankala ennustaa ja myöskin siihen koneelle pitäisi päästä pelaamaan joten miten saada se mummeli joka on työntänyt koneeseen 500mk pois siitä.  Cheesy

Edit: oho meni markkoina.  Grin noh olkoon. itse harrastanut kolikkopelejä ylä-aste ikäisenä joskus noin 12-14 vuotta sitten niin tuli vahingossa. hehe
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!