|
Pokerimissio
|
 |
« : 30.01.2007, 14:36:58 » |
|
Pokerimission kolmas freeroll BambaPokerilla järjestetään sunnuntaina 11. helmikuuta klo 18.00. HUOM! KLO 18.00 Freerollin Prize pool on 75€, ja jos tulee yli 100 pelaajaa (epätodennäköistä) lisätään pottiin 25€ lisää. Lisäksi turnauksessa jaetaan arvokkaita Pokerimissio-ranking pisteitä! Tulokset: (69 pelaajaa) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #1 : 01.02.2007, 09:26:50 » |
|
mikä tää aika oikee on? eihän kerkee tulee ees harkoista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #2 : 02.02.2007, 12:44:22 » |
|
mikä tää aika oikee on? eihän kerkee tulee ees harkoista  Kokeillaan välillä tätä aikaa, jos ei toimi niin vaihdetaan takas klo 20.00. Jätä harkat väliin, ja pisteet himaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
natsulare
|
 |
« Vastaus #3 : 02.02.2007, 13:49:01 » |
|
mun mielest tää 18.00 on parempi.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
_junnu
|
 |
« Vastaus #4 : 02.02.2007, 20:54:38 » |
|
hyvään aikaan on, jos sunnuntaina pidetään, ku illemmalla on aina sunnuntaina hirvee frolli ruuhka... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tommihoo
PMMP-mestari 2008
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : 04.02.2007, 15:12:09 » |
|
juu tämä aika parempi, jos ei siirretä esim lauantaille jolloin ei ole missään frolleja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LaPeso
|
 |
« Vastaus #6 : 04.02.2007, 18:11:41 » |
|
juu tämä aika parempi, jos ei siirretä esim lauantaille jolloin ei ole missään frolleja. Nyt olen kyllä erimieltä! Itse pelaan ainakin lauantaina frolleja vaikka missä..  Ainiin.. tulkaahan kaikki pelaamaan ettei tuu taas helppoa voittoa! Iso käsi sille joka tiputtaa mut tästä turnauksesta  8-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
IceBeard
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : 10.02.2007, 12:28:16 » |
|
"Iso käsi sille joka tiputtaa mut tästä turnauksesta  " Took to the hand.. 8-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
|
|
|
-danzku-
Poissa
|
 |
« Vastaus #8 : 10.02.2007, 22:01:04 » |
|
Innolla odottelen frollia, olen vielä aloittelija, eikä rahapelit oikein maistu. Salasana tulee kai sähköpostii huomenna.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tomzej90
|
 |
« Vastaus #9 : 10.02.2007, 22:52:38 » |
|
piti tunnus tehä just et pääsen huomenna voittamaan koko hela pa**an 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ottepotte
Poissa
|
 |
« Vastaus #10 : 11.02.2007, 10:54:34 » |
|
juu tämä aika parempi, jos ei siirretä esim lauantaille jolloin ei ole missään frolleja. Nyt olen kyllä erimieltä! Itse pelaan ainakin lauantaina frolleja vaikka missä..  Ainiin.. tulkaahan kaikki pelaamaan ettei tuu taas helppoa voittoa! Iso käsi sille joka tiputtaa mut tästä turnauksesta  8-) Mikäs on nickis bambapokerilla?? Pidä silmäs auki ettei tuu ennen aikasta lähtöö 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ottepotte
Poissa
|
 |
« Vastaus #11 : 11.02.2007, 10:56:39 » |
|
Paljokos tässä oli osallistujia viime kerralla? Monen aikaan salasana lähetetään?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LaPeso
|
 |
« Vastaus #12 : 11.02.2007, 11:37:03 » |
|
juu tämä aika parempi, jos ei siirretä esim lauantaille jolloin ei ole missään frolleja. Nyt olen kyllä erimieltä! Itse pelaan ainakin lauantaina frolleja vaikka missä..  Ainiin.. tulkaahan kaikki pelaamaan ettei tuu taas helppoa voittoa! Iso käsi sille joka tiputtaa mut tästä turnauksesta  8-) Mikäs on nickis bambapokerilla?? Pidä silmäs auki ettei tuu ennen aikasta lähtöö  NIck on FiniF ja turnauksessa oli viimeks noin 50 pelaajaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ottepotte
Poissa
|
 |
« Vastaus #13 : 11.02.2007, 11:43:43 » |
|
juu tämä aika parempi, jos ei siirretä esim lauantaille jolloin ei ole missään frolleja. Nyt olen kyllä erimieltä! Itse pelaan ainakin lauantaina frolleja vaikka missä..  Ainiin.. tulkaahan kaikki pelaamaan ettei tuu taas helppoa voittoa! Iso käsi sille joka tiputtaa mut tästä turnauksesta  8-) Mikäs on nickis bambapokerilla?? Pidä silmäs auki ettei tuu ennen aikasta lähtöö  NIck on FiniF ja turnauksessa oli viimeks noin 50 pelaajaa. Finaali pöydässä kannataa varoa ylivoimaista chipleaderia dokkista 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ottepotte
Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : 11.02.2007, 12:37:10 » |
|
Pitääkö toi muuten paikkansa että voittaja vie koko potin? Meinaa turnauksen palkinnoissa näyttäis olevan ykköselle 75€
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pokerspy
|
 |
« Vastaus #15 : 11.02.2007, 12:43:38 » |
|
Tällä kertaa koitan olla pelissä mukanakin  Näkyilee Finaalipöydässä, , , *powerdude on nimimerkki tossa huoneessa muuten....Varmaan ainoa pelaaja Tukholmasta, pahus, tulee olee vähän yksinäinen olo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
PokeriPyy
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #16 : 11.02.2007, 13:16:06 » |
|
Monen aikaan salasana lähetetään?
Pitääkö toi muuten paikkansa että voittaja vie koko potin? Meinaa turnauksen palkinnoissa näyttäis olevan ykköselle 75€ Salasana on lähetetty käyttäjille sähköpostiin. HUOM. Salasana lukee lauseessa! Jos et ole saanut salasanaa ota yhteys messengeriin tai sähköpostiin yllapito(at)pokerimissio.net. MUISTA TARKISTAA ROSKAPOSTI! Tulikohan kaikki...  Ei pidä paikkaansa. Johtuu siitä, että pelaajia ei ole vielä rekisteröitynyt turnaukseen. Turnauksessa ihan normaali prizepool -jakauma.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AAA
Poissa
|
 |
« Vastaus #17 : 11.02.2007, 14:42:25 » |
|
hei kaikille Pokerimission jäsenille. Rekkasin eilen tämän sivuston kautta Bambapokerille, ja aloittelin pelaamisen, nyt kuitenkin huomasin jotta onhan siellä frollikin(ja tätä kautta olen nyt rekannut itse pokerimissionin foorumiinkin), joten kysyisin jotta voisinkohan vielä näinkin tuoreena kalana, tai siis jäsenenä saaada turneen salasanan!!!KItti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #18 : 11.02.2007, 14:54:03 » |
|
hei kaikille Pokerimission jäsenille. Rekkasin eilen tämän sivuston kautta Bambapokerille, ja aloittelin pelaamisen, nyt kuitenkin huomasin jotta onhan siellä frollikin(ja tätä kautta olen nyt rekannut itse pokerimissionin foorumiinkin), joten kysyisin jotta voisinkohan vielä näinkin tuoreena kalana, tai siis jäsenenä saaada turneen salasanan!!!KItti. Salasana lähetetty sähköpostiin. Tervetuloa mukaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
bzeen
Poissa
|
 |
« Vastaus #19 : 11.02.2007, 17:08:27 » |
|
1e ja 30s RAY jokeripokeria takana, kolmoset tuli pöytään. ALL in tuplauksessa, hävisin. Tällä laadukkaalla harjoittelulla lähdetään sitten kerämään pottia illan frollista, kannattaa varoa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|