24.05.2012, 18:27:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pokerimissio Freeroll 11.02.  (Luettu 1736 kertaa)
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #20 : 11.02.2007, 17:42:01 »

Jaahas.. Onnea kaikille illan turnaukseen! Wink
Kolmatta voittoa lähetään saalistaan.. Luotan tuuriini 8-)

Jaahans ei ois pitänyt luottaa tuuriin  Grin
Itellä kärkipari flopista--vastustaja korottaa 500 meen ALL IN.. vastustaja maksa.. kaverilla keskipari ja riverillä kaks paria ja mä ulos turnauksesta,, kts gg.
tallennettu
monikala

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #21 : 11.02.2007, 19:51:09 »

Ai että.
Hieno turnaus, lisää näitä!
Itse jäin finaalipöydässä hieman tyhmästi peltun värinvedon takia viidenneksi, mutta myönnän avoimesti vetäneeni A9:llä AQ:sta riverillä ohi preflop allineissä. (Olin BB ja SB jolla oli 2/3 mun stackista iski allin. Kuka olit? Maksoin vitutuspäissäni A9:llä)
tallennettu
Vugec

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #22 : 11.02.2007, 19:58:27 »

Ensimmäisen pokerimission frollin pelasin ja ihan hyvä maku jäi suuhun.
Ohivetoja tuli suuntaan jos toiseen ja pari kertaa tuli flopattua setti ja
kaverit puski all in Smiley .
Loppupelit suju hyvin ja tiukan HU jälkeen turnausvoitto tuli.  8-)
Kiitokset muille pelaajille hyvästä vastuksesta ja nähdään seuraavissa turnauksissa.
tallennettu
Masael

Poissa Poissa

Masael88@luukku.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #23 : 11.02.2007, 20:02:56 »

Joo tosi mukava turnaus vaikka itsellä ei käynyt kortti Sad
tallennettu
ottepotte

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 11.02.2007, 20:12:00 »

Perskele piti lähtee vika keikalle eikä ehtinykkää pelaamaan no ens viikolla vien sitte kostoks koko potin
tallennettu
jiive

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #25 : 11.02.2007, 20:39:04 »

Oli kyllä hyvä turnaus. Alussa tuli aivan uskomattomia käsiä, mutta loppukohden hiipui.
Sijoitukseen silti enemmän kuin tyytyväinen, olinko nyt sitten 5 vai kuudes...
tallennettu

Tappiollista pokeria jo vuodesta 200x
natsulare

Poissa Poissa

siimala@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #26 : 11.02.2007, 22:24:03 »

ihmeelliseks peli muuttus sit ku oli enää 2pöytää jäljellä! kokoajan joku laittaa all init ennen floppii.. ja osalla paljastuu 4,3 ja muita yhtä hyviä käsiä..itte sain sit KJ ja sielt joku sankari laittaa kaikki ni maksan sit mun vähäset merkit sil oli joku A3 ja voitti A hailla! Angry
tallennettu
thony

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #27 : 12.02.2007, 09:48:36 »

Oli kyllä tosi hyvä turnaus. Odotan jo seuraavaa. Lähti heti alusta hyvin liikkeelle mutta sitten loppuun päin ei vaan tullu hyviä kortteja ja loppusijoitus 9.
tallennettu
IceBeard

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #28 : 12.02.2007, 13:07:18 »

Katastrofi tuloksen kannalta, mutta asianhaarat huomioonottaen, hyväksyn tippumiseni aivan alkumetreillä turnausta.

Mitä sen sijaan en hyväksy, oli tuo eräs suupaltti joka sattui samaan pöytään. Joku japanese, japsinise tai jotain se taisi olla, joka oli valinnut taktiikakseen pisteliään poskensoiton ja suorasukaisen piikittelyn.

Tiedoksi nyt tälle armaalle suupaltille, että seuraavaksi kun kohdataan, leivon lättysi umpeen niin kovilla korteilla, että joudut syömäpuikkojen sijasta käyttämään tippaletkua, pystyäksesi tulevalta masennukseltasi nauttimaan vähäisen ravintosi.  8-)

Mitä sitten tulee siihen että miksi tipahdin, vastaus on yksiselitteinen: Olin kuolemanväsynyt ja kieltämättä myös melkoisen kipiä.

Toivon että tulevana viikonloppuna olen hieman säällisemmässä jamassa, jotta voin vaihteeksi kivuta joko finaalipöytään tahikka sitten aivan siihen pöydän liepeille.

Lyhyestä osallistumisestani huolimatta minulla ehti olla jopa ihan hauskaakin, kun joku velikulta keksi kysyä minulta:

"hei ootko sä se IceBeard?"

johon minä että

"pelaisiko jääparta muka näin huonosti?"

johon peluri

"ei välttämättä"

jolloin sitten tunnustin olevani. Nyt, koska useimmat siellä varmasti miettivät pää punaisena että "hei, missä kohden tässä sitä hauskaa oli?", niin voin lievittää tuskaanne kertomalla sen.

Hauskuus muodostui kysyjän diplomaattisesta vastauksesta "ei välttämättä".  Grin

Tämä ei kenties nyt auennut kenellekään, mutta minulla oli hauskaa tuon vastauksen johdosta, sillä se oli kysymyksenasettelut huomioonottaen, fiksuin mahdollinen vastaus tuossa tilanteessa.  Cheesy

Kiitokset kysyjälle!  Smiley

Viikonloppuna tavataan, ja jos olen voimissani, niin näemme nimenomaan finaalipöydässä..  Wink
tallennettu

Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #29 : 12.02.2007, 14:51:59 »

Lainaus
Mitä sen sijaan en hyväksy, oli tuo eräs suupaltti joka sattui samaan pöytään. Joku japanese, japsinise tai jotain se taisi olla, joka oli valinnut taktiikakseen pisteliään poskensoiton ja suorasukaisen piikittelyn.

Tiedoksi nyt tälle armaalle suupaltille, että seuraavaksi kun kohdataan, leivon lättysi umpeen niin kovilla korteilla, että joudut syömäpuikkojen sijasta käyttämään tippaletkua, pystyäksesi tulevalta masennukseltasi nauttimaan vähäisen ravintosi.  8-)

Lyhyestä osallistumisestani huolimatta minulla ehti olla jopa ihan hauskaakin, kun joku velikulta keksi kysyä minulta:

"hei ootko sä se IceBeard?"

johon minä että

"pelaisiko jääparta muka näin huonosti?"

johon peluri

"ei välttämättä"

Kiitokset kysyjälle!  Smiley
Täytyy myöntää että kaveri sai minunkin hermoni kireelle. Viimeistään siinä vaiheessa kun kaveri löi flopin jälkeen A hailla all-in Eghun KKta vastaan, ja riverilla tietysti A.

Niin juu.. ja se velikulta olin minä... Aina innokkaana tietämässä kuka minkäkin nimimerkin takana piilee.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!