24.05.2012, 18:30:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pokerstrategy.com ilmainen 50$+100$  (Luettu 8446 kertaa)
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #80 : 29.09.2007, 11:48:53 »

Voi perse, viikko ja 2pv menny eikä rahoja näy ja s-posteihi ei vastata  Angry Angry

Kysy voitko vaihtaa ne rahat vaikka Partylle tai Titanille jos sul ei ole vielä siellä tiliä..  Itse ainakin sain Interille rahat.. siitä ei ilmoitettu sähköpostilla tai mitenkään..
tallennettu

:]
Krideee--

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #81 : 29.09.2007, 17:07:28 »

Voi perse, viikko ja 2pv menny eikä rahoja näy ja s-posteihi ei vastata  Angry Angry

Kysy voitko vaihtaa ne rahat vaikka Partylle tai Titanille jos sul ei ole vielä siellä tiliä..  Itse ainakin sain Interille rahat.. siitä ei ilmoitettu sähköpostilla tai mitenkään..

muute hyvä mutku on tilit jo Partylle ja Titanille entuudestaa.  Undecided
tallennettu
labateus

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #82 : 01.10.2007, 00:16:39 »

Mä tein ton testin la-su yönä n. klo.4 ja su klo. 14 oli rahat partylla Cheesy. Olisin laittan Titan-pokerille muuten, mut en löytänny sitä mun TTR..... käyttistä niille (vitun auto-log-in Huh?) eikä suportista vastattu Tongue.
siis pitääkö tonne partylle tehdä talletus että saa ton "ilmais" bonuksen?Huh??? Kyllä on vittu kusetusta. eikö se real money account muuten avaudu?
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #83 : 01.10.2007, 00:20:37 »

Mä tein ton testin la-su yönä n. klo.4 ja su klo. 14 oli rahat partylla Cheesy. Olisin laittan Titan-pokerille muuten, mut en löytänny sitä mun TTR..... käyttistä niille (vitun auto-log-in Huh?) eikä suportista vastattu Tongue.
siis pitääkö tonne partylle tehdä talletus että saa ton "ilmais" bonuksen?Huh??? Kyllä on vittu kusetusta. eikö se real money account muuten avaudu?

EI, siis tarvi tehdä talletusta!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #84 : 05.11.2007, 21:57:10 »

PokerStrategy jakaa sadalla parhaalle eniten strategypisteitä keränneelle $80 000 tässä kuussa!

1. 8000$
2. 5000$
3. 3000$
4.-10. 2000$
11.-20. 1500$
21.-30. 1000$
31.-40. 750$
41.-50. 500$
51.-100. 250$

Kilpailuaika: 4.11.2007 - 1.12.2007

» Avaa PokerStrategy tästä
tallennettu
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #85 : 06.11.2007, 16:40:26 »

menkää joku toi testi mun puolesta läpi mun tunnareilla, vittu mä olen jäässä mut en tajua miks en pääse läpi vaik olen lukenut sen parikin kertaa...?? kait mä silti vastaan alitajunnasta tunteellä enkä järjellä niihin kyssäreihin... HELP!!!!!!!!

Huh?
tallennettu

Mechanema
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #86 : 09.11.2007, 00:59:39 »

menkää joku toi testi mun puolesta läpi mun tunnareilla, vittu mä olen jäässä mut en tajua miks en pääse läpi vaik olen lukenut sen parikin kertaa...?? kait mä silti vastaan alitajunnasta tunteellä enkä järjellä niihin kyssäreihin... HELP!!!!!!!!

Huh?
Mää voin sen kyllä äkkiä tehdä kun laitat mulle sun tunnukset.
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #87 : 09.11.2007, 01:06:51 »

Ja kordoomi pakenee tunnukset mukanaan alabamaan  Cheesy
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #88 : 17.11.2007, 15:30:42 »

heh. läpäisin visan ekalla yrittämällä, mutta kun tuli valinnan aika niin interpokeria ei näkynykää missään. No olipahan kiva visaillu kuitenkin! (tunnukset löytyy jo muille bonus-saiteille..)
tallennettu
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #89 : 18.11.2007, 13:29:03 »

heh. läpäisin visan ekalla yrittämällä, mutta kun tuli valinnan aika niin interpokeria ei näkynykää missään. No olipahan kiva visaillu kuitenkin! (tunnukset löytyy jo muille bonus-saiteille..)

"transferring the starting money at InterPoker is no longer possible. You have to wait until we offer it on an additional poker platform."
tallennettu
kunnon miilu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #90 : 30.11.2007, 04:39:43 »

Joo ekalla yrittämällä meni läpi. Saas nähdä millon tulee TITANIlle hillot.
tallennettu
Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« Vastaus #91 : 30.11.2007, 09:37:56 »

onko viel voimassa? Cheesy
tallennettu

..-Poker is a lifestyle-..
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #92 : 30.11.2007, 12:33:52 »

onko viel voimassa? Cheesy
Jos tätä bonusta tarkoitat, niin on on!
tallennettu

Acehigh

Poissa Poissa

SO SICK!!!!

Profiili
« Vastaus #93 : 30.11.2007, 16:56:43 »

No kai se on pakko käydä hakee toi ilmanen 50d sit Grin
tallennettu

..-Poker is a lifestyle-..
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #94 : 03.12.2007, 10:42:31 »

"transferring the starting money at InterPoker is no longer possible. You have to wait until we offer it on an additional poker platform."
Nyt siellä näyttäis olevan Mansion Pokerikin vaihtoehdoissa, mutta ehdot ovat aika eh, mielenkiintoiset "Sinun on kerättävä 1000 Mansion Poker Pointsia ensimmäisten 120 päivän aikana, jotta voit pitää $50 alkupääoman. Muuten alkupääoma siirretään takaisin. "

tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #95 : 03.12.2007, 19:07:09 »

Harmi vaan, että löytyy jo tunnarit partylle, titanille ja interille.

Laittaisivat joskus jotain harvinaisempia pokerihuoneita.

Vaikka oma vikahan se on, kun aikoinaan aloitti pelaan pokeria niin tuli väännettyä tunnarit niin moneen paikkaan vitosten ja kymppien perässä.  Grin
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #96 : 03.12.2007, 19:10:03 »

Harmi vaan, että löytyy jo tunnarit partylle, titanille ja interille.

Laittaisivat joskus jotain harvinaisempia pokerihuoneita.

Vaikka oma vikahan se on, kun aikoinaan aloitti pelaan pokeria niin tuli väännettyä tunnarit niin moneen paikkaan vitosten ja kymppien perässä.  Grin

Samat sanat!!  Grin
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #97 : 03.12.2007, 19:12:50 »

Mä oon tehny ihan saman Huh?. Kyllä V.....AA näin jälkikäteen Tongue.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #98 : 25.12.2007, 21:28:17 »

Nyt siellä näyttäis olevan Mansion Pokerikin vaihtoehdoissa, mutta ehdot ovat aika eh, mielenkiintoiset "Sinun on kerättävä 1000 Mansion Poker Pointsia ensimmäisten 120 päivän aikana, jotta voit pitää $50 alkupääoman. Muuten alkupääoma siirretään takaisin. "

onko joku testannut tätä? miten toimii? Ja missä ajassa ton tuhat pistettä on mahdollista clearata NL10 ja NL20 pöytiä pelaamalla?
tallennettu
KeksiQ

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #99 : 26.12.2007, 02:28:09 »

Ku näyttää ettei saa siitä 1000 pointsia nii häviää vasitela massit.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!