|
Pokerimissio
|
 |
« : 30.11.2007, 12:55:32 » |
|
Unibet juhlistaa joulukuuta jakamalla suomalaisasiakkailleen päivittäin 2500 euroa jouluarvonnassa! Unibetin asiakkaana olet automaattisesti mukana arvonnassa. Unibetin sivuilla julkaistaan päivittäin 100 voittajaa. Mikäli käyttäjätunnuksesi löytyy voittajien joukosta, voit lunastaa tilillesi 25 euroa joululahjarahaa! 1.12. voittajat ovat jo arvottu. Ainakin jiivee näytti nopealla vilkaisulla tutulta.  Oliko käyttäjätunnuksesi mainittujen nimien joukossa? Lunasta palkintosi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kampanjat@unibet.com. Laita viestin otsikoksi jouluarvonta. Palkintosi hyvitetään pelitilillesi 3 arkipäivän kuluessa sähköpostin lähettämisestä. Huom! Voit lunastaa palkinnon vain lähettämällä sähköpostia samana päivänä kuin nimesi julkaistaan sivustollamme.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seamless
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : 30.11.2007, 14:05:47 » |
|
Hei, mistä lista löytyy? täällä, http://www.unibet.com/pokerimissio, ne eivät ainakaan ollut eikä unibetin sivuillakaan löytynyt suoraan mistään. :s
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #2 : 30.11.2007, 14:20:17 » |
|
Joo, en mäkään löydä tota listaa mistään  . Voisko joku laittaa suoraa linkkiä tähän ketjuun, jos/kun sattuu löytymään  . PLIIIIIIIS  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
|
Pokerimissio
|
 |
« Vastaus #3 : 30.11.2007, 14:21:47 » |
|
mistä lista löytyy?
Kirjautumalla sisään pelitilillesi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seamless
Poissa
|
 |
« Vastaus #4 : 07.12.2007, 23:05:01 » |
|
Nyt tämän linkin avatessa tulee vain tyhjää. Onko vika linkissä vai täällä päässä? Meneekös tuo arvonta niin, että vain kyseisen päivän nimet voivat voittaa ja ne ketkä missaavat listan, vaikka oma nimi sieltä löytyisikin, eivätkä ehdi nähdä tai anoa bonustaan, eivät sitä mitenkään voi saada? Onko siis vanhat listat jossakin julkaistuna vai unohdetaanko ne aina päivän jälkeen? Jos on näin, niin EV+ -liike lienee seurata listaa päivittäin. :s
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
JPG_FIN
|
 |
« Vastaus #5 : 07.12.2007, 23:13:17 » |
|
Nyt tämän linkin avatessa tulee vain tyhjää. Onko vika linkissä vai täällä päässä? Meneekös tuo arvonta niin, että vain kyseisen päivän nimet voivat voittaa ja ne ketkä missaavat listan, vaikka oma nimi sieltä löytyisikin, eivätkä ehdi nähdä tai anoa bonustaan, eivät sitä mitenkään voi saada? Onko siis vanhat listat jossakin julkaistuna vai unohdetaanko ne aina päivän jälkeen? Jos on näin, niin EV+ -liike lienee seurata listaa päivittäin. :s Ne näkee ilmeisesti vain kirjautuneena.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
seamless
Poissa
|
 |
« Vastaus #6 : 07.12.2007, 23:15:53 » |
|
Ne näkee ilmeisesti vain kirjautuneena.
Näkeekö vanhatkin listat kirjautuneena? Jos tiedät miten, niin opasta. :s
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kristia
Poissa
|
 |
« Vastaus #7 : 07.12.2007, 23:16:32 » |
|
Kun kirjaudut Unibetin sivuille sisään omilla tunnuksilla, pääset näkeen aina päivittäisen listan. Ja todennäköisesti vanhat listat ei oo missään näkyvillä, koska sivuilla lukee "Huom! Voit lunastaa palkinnon vain lähettämällä sähköpostia samana päivänä kuin nimesi julkaistaan sivustollamme."
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
JPG_FIN
|
 |
« Vastaus #8 : 07.12.2007, 23:57:03 » |
|
Kun kirjaudut Unibetin sivuille sisään omilla tunnuksilla, pääset näkeen aina päivittäisen listan. Ja todennäköisesti vanhat listat ei oo missään näkyvillä, koska sivuilla lukee "Huom! Voit lunastaa palkinnon vain lähettämällä sähköpostia samana päivänä kuin nimesi julkaistaan sivustollamme."
Jep, vanhoja ei pääse kurkkimaan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #9 : 13.12.2007, 17:50:59 » |
|
Onko kukaan ollu onnekas tässä arvonnassa? Ja jos on, niin onko ollu lähiaikoina aktiivinen Unibet:llä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #11 : 14.12.2007, 12:59:06 » |
|
oon vaan kahtena päivänä muistanu käydä ees kattoos... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
|
|
ernesti29
|
 |
« Vastaus #13 : 14.12.2007, 16:29:41 » |
|
Perskelekku ei muista koskaan käydä kattoon tuota listaa.  Ei muista ei...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #14 : 14.12.2007, 17:19:20 » |
|
Mä oon käyny kyllä joka päivä, mut ei oo natsannu  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
KeksiQ
Poissa
|
 |
« Vastaus #15 : 18.12.2007, 22:27:46 » |
|
Mä oon käyny kyllä joka päivä, mut ei oo natsannu  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #16 : 18.12.2007, 23:56:19 » |
|
Mä oon käyny kyllä joka päivä, mut ei oo natsannu  . Haha 100% plagiaatio  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
|
|
|
Jeppppe
|
 |
« Vastaus #18 : 19.12.2007, 04:54:00 » |
|
Kahtena päivänä jäänyt käymättä katsomassa ja eipä oo vielä ainakaan osunut, kuten ei ole myöskään lumilyhty-kalenterissa, Veikkauksen joulukalenterissa (heti raaputin) eikä postissa tulleesta the voicen joulukalenterissa. Aika rigged meininkiä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|