25.05.2012, 01:55:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tilille tärähti 43 miljoonaa dollaria  (Luettu 581 kertaa)
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« : 01.12.2007, 09:02:52 »

"Tilille tärähti 43 miljoonaa dollaria"

http://www.pokerisivut.com/uutiset.php?uutinen=2007_12_1_7_15_58
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2007, 17:15:46 »

Kiva ettei mun oma sanasesta kerronnasta pidetä. Ja pistetään vaan linkkiä. btw ku mulle valitettiin että kopsaan suora niin saman oli tehny kyllä pokerisivut.comin uutiset...
tallennettu

Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 01.12.2007, 18:20:43 »

Kiva ettei mun oma sanasesta kerronnasta pidetä. Ja pistetään vaan linkkiä. btw ku mulle valitettiin että kopsaan suora niin saman oli tehny kyllä pokerisivut.comin uutiset...
Ei millään pahalla Big T, mutta sun oma sananen kerronta on kun ala-asteen kuvaamataidontunnilta. Pliis vähän vähemmän värejä ja muuta härpätystä, sillä tosta sun kerronnasta ei saanu taas mitää selvää ja tuli sellanen fiilis, että tää pitää varmistaa ennen kun ees uskoo onks toi totta.

Pokerisivut.com sivustolla on varmasti lupa tuohon Pokeri.infon uutisten kopioimiseen, voi olla jopa sama kaveri joka duunailee noita uutisia molemmille sivustoille?!
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2007, 18:58:38 »

Ei millään pahalla Big T, mutta sun oma sananen kerronta on kun ala-asteen kuvaamataidontunnilta. Pliis vähän vähemmän värejä ja muuta härpätystä, sillä tosta sun kerronnasta ei saanu taas mitää selvää ja tuli sellanen fiilis, että tää pitää varmistaa ennen kun ees uskoo onks toi totta.

Pokerisivut.com sivustolla on varmasti lupa tuohon Pokeri.infon uutisten kopioimiseen, voi olla jopa sama kaveri joka duunailee noita uutisia molemmille sivustoille?!

Kyllähän uutisissa pitää väriä olla(onhan ne kaikki uutiset vähän väritettyjä Wink)
tallennettu

JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 01.12.2007, 20:49:33 »

Mun mielestä se oli ihan asiallinen juttu mistä tärkein kävi selväksi. Persoonallinen. Sitä en nyt muista mitä väritystä siinä oli.
tallennettu
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2007, 21:06:25 »

Mun mielestä se oli ihan asiallinen juttu mistä tärkein kävi selväksi. Persoonallinen. Sitä en nyt muista mitä väritystä siinä oli.

mulle on yks lysti miten asiat kerrotaan kunhan pointti tulee selväksi, mutta perusrehellinen ku olen niin en palauttais ees euroa ite.. Cheesy

No ei kait, kyl nyt euron mut yli satkua en ... Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

Mechanema
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 01.12.2007, 22:40:21 »

Aika yllättävää! Cheesy
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #7 : 01.12.2007, 22:58:56 »

Roll Eyes niin...
tallennettu

taitavaoon

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #8 : 18.12.2007, 21:30:09 »

Toi olis kyl aika hauskaa..varsibkaa ku ei saanu ees mitää palkkioo.
tallennettu
wizeman

Poissa Poissa

parzi_@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 28.12.2007, 05:03:03 »

Jeps. Omalla partypoker tilillä EDELLEEN 5000$ , joku oli tallettanut 3000$ ja grindannut 5000. Ja nyt tili jäädytetty ja asialle ei vaan saa mitään selkoa..Siellä ne on ja "pysyy".

Ps.Kymmenen puhelinsoittoa asiasta tehty. Ei vaan selviä. Tili oli hackeroitu , mutta muuta tietoa ei ole selvinnyt.

Partypoker ihan puhdas firma??
tallennettu

http://www.veikkausforum.tk hyviä vihjeitä vedonlyöntiin!
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 28.12.2007, 20:29:57 »

Jeps. Omalla partypoker tilillä EDELLEEN 5000$ , joku oli tallettanut 3000$ ja grindannut 5000. Ja nyt tili jäädytetty ja asialle ei vaan saa mitään selkoa..Siellä ne on ja "pysyy".

Ps.Kymmenen puhelinsoittoa asiasta tehty. Ei vaan selviä. Tili oli hackeroitu , mutta muuta tietoa ei ole selvinnyt.

Siis kenen tilillä on edelleen 5k$? Kuka oli tallettanu ja kenen tilille? Sekavampaa viestiä saa ettiä!
tallennettu
KeksiQ

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #11 : 28.12.2007, 20:40:43 »

Siis kenen tilillä on edelleen 5k$? Kuka oli tallettanu ja kenen tilille? Sekavampaa viestiä saa ettiä!

Kyllä mun mielestä käy asia selväksi. Vaikka vähän pimee juttu onkin,jos joku tallettanu sun tilille 3k$ ja nostanu sen 5k $.  ?!?!?!?!!?
tallennettu
JPG_FIN

Poissa Poissa

jpg_fin@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #12 : 28.12.2007, 20:45:09 »

Kyllä mun mielestä käy asia selväksi. Vaikka vähän pimee juttu onkin,jos joku tallettanu sun tilille 3k$ ja nostanu sen 5k $.  ?!?!?!?!!?

Niin olin ymmärtävinäni... Aika sumeeta.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!