25.05.2012, 02:51:02 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ipod4me Freeroll 18.02.  (Luettu 2240 kertaa)
pokerspy

Poissa Poissa

powergambler@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #20 : 18.02.2007, 21:43:20 »

Unohtakaa mitä aikasemmin kirjoitin, 50 muukalaista on liian paljon!!!!!
Jumatsukka siis, ne vaan levittelee passia toisillensa kun yksi saa noukittuu sen.....
 Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
tallennettu

PokeriPyy
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #21 : 18.02.2007, 21:44:39 »

Lainaus
Ihmettelen kuinka ulkomaalaiset voivat rekisteröityä tähän turnaukseen, jos se on vain tarkoitettun suomalaisille, kun katsoo pelaajalistaa niin ainakin kolmannes on ulkomaalaisia? Tiedän että on sellaisia pöytiä, jos ne on tarkoitettu vain joillekin maille niin ei niihin voi edes ulkopuoliset rekisteröityä, joten tuntuu oudolta jos sellaista systeemiä ei tässä voisi olla!
Ensinnäkin tämä turnaus EI ole pelkästään suomalaisille! Se on järjestetty yhteistyössä ruotsalaisen sivuston kanssa.

Toiseksi en ole varma onko tuota kauhean helppo järjestää b2bn systeemissä, että vain jonkun maan kansalaiset pääsisi osallistumaan, mutta jos haluaa pelata pelkästään suomalaisten kanssa, niin Pokerimission omissa freerolleissa ei tähän mennessä ulkomaalaisia ole ollut!
tallennettu
pokerspy

Poissa Poissa

powergambler@hotmail.com
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #22 : 18.02.2007, 21:53:29 »

Tehdään tällä tavalla:
Se Suomalainen pelaaja jolla on turnauksessa paras sijoitus saa meiltä:

Paketin jossa on "erään" tunnetun pokerihuoneen promootio-tavaraa (laukku, pyyhe, t-paita, korttipakka jne.)
Lisäksi mikäeli Ipodin voittaja EI OLE SUOMALAINEN
niin se Suomalainen pelaaja jolla on paras sijoutus saa €50 pelirahaa tilillensä!

Mutta jos Suomalainen voittaa Koko turnauksen niin Ipodin lisäksi hän saa sen Pokeri-Paketin, ei sitä €50 rahaa....

Säännöt selvät? Nämä on "lohtuna" ja suoraan omista pusseistamme
tallennettu

PokeriPyy
bzeen

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #23 : 18.02.2007, 21:56:31 »

Lainaus
nyt on pöydät täynnä bulgarialaisia.

Miten ois että muodostetaan topikki otsikolla

"Mä tykkään maitoperunoista"

Salasana muodostuu topikissa vaikka ensimmäisen viestin alkukirjaimista.

TAI JOTAIN.

nyt on bulgarialaisia varmaan 20

vai onko sallittua sakkia?
"MÄ TYKKÄÄN MAITOPERUNOISTA", toi olis itseasiassa loistava turnauksen nimi  Grin. turha siinä / palkinnoissa sitä ipodia on mainita, mainittais sitten vaikka sivustoilla...
tallennettu
mikavi

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #24 : 18.02.2007, 21:58:22 »

Ulkomaalaisia on noin puolet  Shocked
Sellaista järjestelmää ei B2B:llä taida olla, että pystyisi rajoittamaan sisäänpääsijät rekkautumissivun perusteella. Ja tikettijärjestelmää ei taida olla...(?) Pystyttekös te muuten näkemään kuka on rekannut tämän sivun kautta?
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #25 : 18.02.2007, 22:00:28 »

Lainaus
Ulkomaalaisia on noin puolet  Shocked
Sellaista järjestelmää ei B2B:llä taida olla, että pystyisi rajoittamaan sisäänpääsijät rekkautumissivun perusteella. Ja tikettijärjestelmää ei taida olla...(?) Pystyttekös te muuten näkemään kuka on rekannut tämän sivun kautta?
Tikettijärjestelmä on mun mielestä olemassa ja sellaista luultavasti tullaan hyödyntämään Pokerimission tulevassa turnaussarjassa!

Pystyttäis, mutta kuka jaksaa lähettää kaikkia käyttäjänimiä supporttiin ja en tiedä saisiko supportista edes vastausta.  Grin
tallennettu
natsulare

Poissa Poissa

siimala@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #26 : 18.02.2007, 22:00:29 »

Lainaus
Tehdään tällä tavalla:
Se Suomalainen pelaaja jolla on turnauksessa paras sijoitus saa meiltä:

Paketin jossa on "erään" tunnetun pokerihuoneen promootio-tavaraa (laukku, pyyhe, t-paita, korttipakka jne.)
Lisäksi mikäeli Ipodin voittaja EI OLE SUOMALAINEN
niin se Suomalainen pelaaja jolla on paras sijoutus saa €50 pelirahaa tilillensä!

Mutta jos Suomalainen voittaa Koko turnauksen niin Ipodin lisäksi hän saa sen Pokeri-Paketin, ei sitä €50 rahaa....

Säännöt selvät? Nämä on "lohtuna" ja suoraan omista pusseistamme
Joo, tämä kuulostaa ihan hyvältä! mutta ei kai sitä iPodia mihinkään bulgariaan lähetetä jos sellanen sattuu voittamaan?
tallennettu
TheKnob

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #27 : 18.02.2007, 22:14:37 »

No K/A herttaa oli ja toinen vetää sit itelleen Jätkäparin.
Kivakiva. Putosin ekan 5 minuutin kohdilla.
tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #28 : 18.02.2007, 22:26:06 »

Hyvinhän se meni kädes A3 flop A3K .. ALLin.. toisel AA ja mä laulukuoroon! Sitä ennen floppi  AKK MULLA AJ TOISEL A7 turn K ja potti jakoo.. :-/
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #29 : 18.02.2007, 22:29:57 »

Kivaa oli.  Roll Eyes

Preflop all-in AK vs. AQ, pöytään pari rouvaa.

Voitto missioon, kiitos!  Smiley
tallennettu
nightspirit

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #30 : 18.02.2007, 22:30:58 »

Toistaseks hyvin menee. Stackki ~11 000 ja tokalla sijalla tällä hetkellä Smiley Ihme all inejä puolalaiset vetelivät...
tallennettu
ohjeohje

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #31 : 18.02.2007, 22:35:23 »

preflop all innit eka käsi mikä oli hyvä yli puolen tunnin venailun jälkee (eli ihan kohtuu käsi jopa).  JJ vs K9 vs QQ ja apuja ei kenellekkää ja pois turneesta...
tallennettu
Graves69

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #32 : 18.02.2007, 22:35:28 »

20 min myöhästyin. No minun takia ei olisi hikikarpaloita tarvinnutkaan nostattaa, tuskinpa I-potukkaa olisin keltään vieny. Paitsi berhanan burgareleilta tjsp. Ei kiva tuo. Täällä on hyviä pointteja niihin salasanojen piilotteluun, erityisesti tuo "MÄ TYKKÄÄN MAITOPERUNOISTA"  Grin

Onnea kaikille peleille ja seuraavassa rollissa tavataan  Smiley
tallennettu
mikavi

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #33 : 18.02.2007, 22:50:09 »

No eipä nyt sitten menestytty. Kädessä QQ, kaveri korottaa hieman preflop, maksan, floppi T ja pientä. Reipas korotus ja vastaan reraise, vastaan all in ja kaveri maksaa ja näyttää AT. Riveri T ja minä pihalle. Onneksi oli kuitenkin suomalainen joka tipautti. Eli zobre ilmoitteleppas tähän ketjuun menestyksesi, jos vaikka ne mun chipit auttoivat sut palkinnoille.   Wink  
tallennettu
nightspirit

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #34 : 19.02.2007, 01:09:00 »

äähh, kolmas sija tuli Sad Hölmöilin lopussa turhan kanssa...
tallennettu
moneymaker

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #35 : 19.02.2007, 22:14:33 »

KK all-inn pre flop,tipuin river ässälle
tallennettu
IceBeard

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #36 : 21.02.2007, 07:53:30 »

Lainaus
Tuskin maltan odottaa.. Roll Eyes

See you.. in finaalipöytäse´s..  Cheesy
sopiiko kysyä mistä tuo finaalipöytäse`s tulee?

Se tulee tarkkaanottaen kieroutuneista aivoistani. Eli homma menee näin: Olisin toki voinut sanoa "see you in final table" mutta se olisi ollut liian helppoa, liian tavallista ja samalla siinä olisi ollut ehkä aavistuksen snobbaileva sävy, viestittäen kuvaa kaverista joka pyrkii olemaan ikäänkuin kansainvälinen. Toisaalta sitten, kun enkussa on tuo heittopilkkuässällä ryyditetty monikkopääte, niin tein sitten ikäänkuin kompromissin tässä asiassa ja käytin yksikkömuotoa siinä kohden kun kirjoitin sanan finaalipöytä suomeksi mutta tuo "heittopilkkuässä" puolestaan muutti sanan leikisti lopulliseen muotoonsa, eli tässä tapauksessa tarkoitin tottakai että nähdään finaalipöydässä.

Jees, tästähän sitä nyt vasta snobbaileva, erikoisuutta tavoitteleva sävy vasta syntyikin mutta uskokaa tai älkää, olen sittenkin aivan tavallinen taatelintallaaja..  Grin
tallennettu

Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
IceBeard

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #37 : 21.02.2007, 08:14:58 »

Tämä turnaus meni allekirjoittaneelta pahasti penkin alle. Tällä kertaa voin kuitenkin suosisti syyttää suurimmalta osin omaa itseäni. Ei, en syytä tällä erää Rouva Fortunaa, en muita pelaajia, enkä yleensäkään mitään ulkopuolista tekijää. Syypää huonoon peliini ja epäonnistumiseen katsoi minua tänäkin aamuna peilistä.   Angry

Silti, en malta olla lausumatta muutamaa sanaa puolustuksekseni:

1. On selvää että jokainen turnaus on aina asia erikseen. Yksikään pelaaja, olkoot ammattilainen tai amatööri, ei milloinkaan kykene tasaisesti nousemaan finaalipöytään tai voittamaan turnausta, olettaen että turnaus järjestetään kerran viikossa.

2. Olen viimeiset pari viikkoa joutunut heräämään kukonlaulun aikaan (04:30 se kukko äänijänteitään venyttelee!) ja tästä johtuen, kun turnaus alkaa vaikkapa 22:00, on tilanne kohdallani se, että olen tuutulaulua vaille valmis painumaan pehkuihin.

3. Edellä kerrotuista syistä siis johtuvat viimeaikaiset pohjanoteeraukseni turnauksissa.

Nyt, en ole menettänyt rahtuakaan itseluottamuksestani enkä siitä vakaasta käsityksestä, että olen juuri niin hyvä kuin mitä uskallan täällä pullistella!
Olen henkilökohtaisesti erittäin vakuuttunut siitä, että kun olen levännyt ja keskittynyt ja fiilikseni ovat kohdallaan, nousuni finaalipöytään on lähes selkiö, ehkäpä suhteella kahdeksan kertaa kymmenestä.. Wink

Siksi siis jaksan uhota, sillä olen parhaimmillani niin hyvä, että itseänikin pelottaa..  Grin
tallennettu

Sinun ei tarvitse pitää minusta, sillä juuri se on tarkoitukseni.
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!