Nyt on sitte pahin tutina jo hellittänny rankan peli-illan jälkeen, heitti sitte korttipelien jälkeen paikalliseen kuppilaan, pelaamaan bilistä

. Eli pelailtiin siinä turnausta, alussa kaikki otti tunnustelu taktiikan. Pikku hiljaa, varmaan viinan ja kaljan vaikutuksesta, alko jokaisen peli hiukan avautua. Ensimmäinen vähän kovempi avaus, 20 chippiä KK:lla BB:stä, (lähtö 85chip) sai mut kippaamaan päivän kovimman pelin: tasku Q8 floppiin Q A T vihuilla AT ja KK, tuniin Q, river Q

. No eipä menny multa yrtään merkkiä, mutta silti mulle iski rööki tauko heti siihen paikkaan

. Siinä sitte pelit jatku ja porukkaa tipahteli. ensin vierailijat

Osataanko meidän firmassa muka pelata?? Hedsup:iin mentiin kesämies ja mä. Ihan niinkuin kesämies ennusti turneen puolivälissä

. Sen jälkeen kesämies alko kohtalaisen psyykkaamisen, ilmoittaen, että se on tosi raaka hup pelaaja jne.. siinä sitte kippailtiin kilpaa jonkun aikaa ja blindit vaihto omistajaa. Sitte mä päätin pelata legendaarisella taskulla

mulla tässä vaiheessa varmaan 5/6 chipeistä. Kesämiehellä A8 taskussa ja BB, mä maksan. Floppi 6 5 3 kesis checkkaa mä heitän all-in ja ilmotan tässä vaiheessa, että pelataan turnauksen viimeistä kättä

. Mun kehon kieli sanoo jotain ihan muuta

. Kesis miettii hetken ja kertoo voittavansa potin ja käätää A8 näkyviin. Mä ajattelen että no häviö tuli ja näytän 72 ja kerron, että onhan se mukavaa kun molemmilla on lähes tasaiset merkki pinot tän käden jälkeen. No asiaan: turnin vuoro, heitän kortin pois ja käännän hitaasti toisen pöytään, niin että vihu näkee sen paljon ennen mua, samalla katselen sen ilmeitä, jotka muuttuu hilpeästä epätoivoiseksi sitä mukaa kun kortti paljastuu.. 4

Mä oon tässä vaiheessa melko iloinen, enneku tajuan, että kesämiehen 8 on vielä melkoinen uhka. No riveriä kehään, nyt ei nautiskella kortti pois ja seuraava pöytään nopeesti että nähdää miten käy.. 5 ja mun juhlat alkaa

. Tästä pelistä puhutaan työmaalla vielä pitkään

.