25.05.2012, 03:11:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pokerimissio Freeroll 22.02.  (Luettu 1005 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 13.02.2007, 15:35:01 »

Pokerimission neljäs freeroll BambaPokerilla järjestetään torstaina 22. helmikuuta klo 20.00.

Freerollin Prize pool on 75€, ja jos tulee yli 100 pelaajaa (epätodennäköistä) lisätään pottiin 25€ lisää. Lisäksi turnauksessa jaetaan arvokkaita Pokerimissio-ranking pisteitä!

Turnauksen salasana lähetetään kaikille Pokerimission käyttäjille turnauspäivänä SÄHKÖPOSTIIN JA YKSITYISVIESTILLÄ KESKUSTELUUN, kun avaat pelitilin alla olevan linkin kautta.

OSALLISTU ILMAISEKSI JA AVAA TILI BAMBAPOKERILLE - Voit käyttää hyödyksi myös 20€ extra -kampanjan ja rakebackin.

Ohjeistus extra 20€ -kampanjan saamiseksi:
Talleta 20e pelitilillesi ja lähetä sähköposti info@bambapoker.com otsikoksi "Pokerimissio free 20" ja viestiksi käyttäjänimesi, saat ylimääräisen 20e 24h kuluessa. Viesti tulee lähettää samasta sähköpostiosoitteesta, joka on asiakastiedoissa.

Tulokset: (67 pelaajaa)

tallennettu
KusetusMaximus

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2007, 14:52:31 »

no tuleeko sitä salasanaa jos minulla on jo tili bambapokeriin ja se ei ole tehty pokerimission kautta..?
tallennettu
mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #2 : 22.02.2007, 17:02:02 »

yks polski siel o :F
tallennettu
toke

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2007, 19:22:15 »

Mikä se bamban tän päivän freerollin salasana? En oo saanu sitä. t:toke
tallennettu
natsulare

Poissa Poissa

siimala@hotmail.com
Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 22.02.2007, 20:58:42 »

Ja taas jäin ilman pisteitä! Cry Mulla KK, pari tyyppii laittaa all-in maksan ja joku toinen maksaa, mulle jää viel noin 3000 ja vihul n.4000, flop:T,7,5 mä reissaan vähän, vihu maksaa turn: 4 meen all in, vihu maksaa sielt tulee esiin TT sillon vi**tti ja sitten vielä riverillä: T!! No katotaan ens kerral! Grin
tallennettu
tommihoo
PMMP-mestari 2008

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2007, 21:56:54 »

eka kerran pystyin keskittymään pelkästään tähän turneeseen ja heti tuli tulosta. Kakkoseksi pääsin ja tiukilla oli ratkaisukäsikin ettei olisi peli kääntynyt vielä minulle. Flopista värin veto toisen kärkiparia vastaan (8 pari) itellä herttaa 6q, mutta kasit kesti loppuun asti, ei tullut sydämiä eikä akkoja pöydälle. Todella kiva oli pelata, mitä nyt se 1 polski siellä seassa vähän häiritsi mutta saatiin sekin pullahtamaan lopulta. Heh, puolalaisella oli vimonen käsi AA ja toinen sitten meni värillä ohi. No sellaista se pokeri on.

-pokeropel2
tallennettu
ohjeohje

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #6 : 22.02.2007, 22:12:50 »

eka kerran pystyin keskittymään pelkästään tähän turneeseen ja heti tuli tulosta. Kakkoseksi pääsin ja tiukilla oli ratkaisukäsikin ettei olisi peli kääntynyt vielä minulle. Flopista värin veto toisen kärkiparia vastaan (8 pari) itellä herttaa 6q, mutta kasit kesti loppuun asti, ei tullut sydämiä eikä akkoja pöydälle. Todella kiva oli pelata, mitä nyt se 1 polski siellä seassa vähän häiritsi mutta saatiin sekin pullahtamaan lopulta. Heh, puolalaisella oli vimonen käsi AA ja toinen sitten meni värillä ohi. No sellaista se pokeri on.

-pokeropel2

Hehe, noh ainaki käytit mun 16k merkit hyvin, AK vs QQ ja AK vs KK (aina tuntuu ku ite vetää allarit noil niin se A pöllähtää floppii)  mut Househan oli pakko kattoo  Cheesy
tallennettu
LaPeso

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #7 : 22.02.2007, 22:47:54 »

Hehe.. Itsellä meni tää turnaus iha läpihuutojutuksi! Oli kaksi muuta turnausta samaan aikaan käynnissä.. Nooh seuraavaan jos keskittyis ja ottais rankpojot kotiin taas välillä! Grin Cheesy Wink Cool
tallennettu
mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #8 : 22.02.2007, 23:08:10 »

tulihan se voitto  Cheesy
kivoilla ohivedoilla tietty Cheesy
tallennettu
mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #9 : 23.02.2007, 00:54:53 »

Muutesh. Seuraavaan turnauksen salasana noitten polskien välttämiseksi voisi tulla vaikka näin YV:llä:
---------------
Turnaus alkaa... plaaplaa
salasana on herne

tuo ei ole oikea passu, passu muodostuu seuraavan lauseen ja jokaisen sanan ensimmäisistä kirjaimista
Simo tuo pekalle rusinoita kaupasta.
--------------
eli se passu ois stprk ? Cheesy
tallennettu
TheKnob

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 23.02.2007, 01:48:41 »

puolalaisella oli vimonen käsi AA ja toinen sitten meni värillä ohi. No sellaista se pokeri on.

-pokeropel2

Story of my life...vaikka mulla ois ässäneloset niin toinen menee värisuoralla ohi!

äsken oli 2222 käsi ja kaveri nappas värisuoran riverillä...et kiva kiva
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!