|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #20 : 19.01.2008, 03:23:22 » |
|
Ja anteex kustu et tilastoin pelejäni PokerOffice 2 nimisellä ohjelmalla.
et saa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #21 : 19.01.2008, 03:36:43 » |
|
saikos kaikki muut tänään pisteitä?
Ei, mutta voitettiin kierros. Tässä ei todellakaan ole kyse pelkistä tän päivän peleistä. Oot pelannu 5 sittaria alle 10 joukkueen peleissä, yhden kerran oot ollu 7. (1 piste) ja kaikki muut kerrat 8-10. Awayssakin olisi saanut n. 6 pistettä! Oot pelannu 9 sittaria yli 10 joukkueen peleissä, yhden kerran oot voittanu, kerran ollu 6. ja kaikki muut kerrat pisteiden ulkopuolella. Jos ei kiinnosta edes yrittää, niin ei tarvi tulla pilaan muiden tiimiläisten pelejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #22 : 19.01.2008, 03:54:03 » |
|
hv
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #23 : 19.01.2008, 03:58:46 » |
|
hv
Odotin ennemminkin, anteeksi ja yritän jatkossa parhaani, että kehtaan nostaa tiimifrolleista voitettuja senttejä (oot saanu voittoa n. 100$ tiimifrolleista muitten hyvien suoritusten ansiosta), mutta käy se noinkin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #24 : 19.01.2008, 07:18:09 » |
|
Täälähän on ollu kiivaat keskustelut ku oon nukkunu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #25 : 19.01.2008, 21:07:46 » |
|
hv
Odotin ennemminkin, anteeksi ja yritän jatkossa parhaani, että kehtaan nostaa tiimifrolleista voitettuja senttejä (oot saanu voittoa n. 100$ tiimifrolleista muitten hyvien suoritusten ansiosta), mutta käy se noinkin! mä en oo kellekkään anteex pyyntöä velkaa, luulis et saa pyydät anteex mun dissaamista?!?! vittu mä olen kyl pelannu niinku aina mut joskus käy paska säkä, shit happens, mitä mä sille mahdan??? sä väität et mä mä tahallani pilaan muiden pelit, ei kuulu mun tapoihin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #26 : 19.01.2008, 21:17:23 » |
|
mä en oo kellekkään anteex pyyntöä velkaa, luulis et saa pyydät anteex mun dissaamista?!?! vittu mä olen kyl pelannu niinku aina mut joskus käy paska säkä, shit happens, mitä mä sille mahdan???
sä väität et mä mä tahallani pilaan muiden pelit, ei kuulu mun tapoihin!
Mä en oo sua mitää dissannu, kertonu vaan kuinka oot pelannu! En oo sanonu että vittu sää oot paska tai mitään sellasta, niin kun ite sanoit. Muut tiimiläiset haluais laittaa sut pois tiimistä, mut mää näkisin mieluummin niin että rupeet pelaan paremmin ja ansaitset paikkas!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #27 : 19.01.2008, 23:30:02 » |
|
tee mitä parhaimmaks näet....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #28 : 01.02.2008, 19:56:50 » |
|
kristialle kirjotuskielto liikaa hymiöitä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kristia
Poissa
|
 |
« Vastaus #29 : 01.02.2008, 20:02:51 » |
|
kristialle kirjotuskielto liikaa hymiöitä  Tuu tänne sanoo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #30 : 01.02.2008, 20:26:16 » |
|
kristialle kirjotuskielto liikaa hymiöitä  Tuu tänne sanoo Kyllä käy.. Reilu 1on1? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
jorgasmi
|
 |
« Vastaus #32 : 02.02.2008, 07:47:00 » |
|
Aina sitä voi yritäää  oon kova luu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #33 : 12.02.2008, 00:38:12 » |
|
ai jos rolli on vaikka 1$ ? et vissiin huomannut tuota tekstiä suluissa?  Etkä varmaan huomannut tuota vakavia ongelmia oman kassanhallinnan kanssa tekstiä?  tää alkaa taas mennä siihen linjalle että kohta joudut antaa mulle bannia.... tääl missiossa nyt vaan pukkaa maleksii sellast porukkaa kuten "alotus nollasta" ja "nyt olen pelannu 5 2snt sittaria joten rolli jo 28snt, jihuu!" et ei voi olettaa et kaikilla on varaa pelata 12h, ja mitä vitun hallitsemista on jossain helvetin dollarin rollissa...? edit: äläkä aina poista niitä viestejä jotka vituttaa sua, koska se viestien poistaminen vituttaa mua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #34 : 12.02.2008, 00:49:42 » |
|
edit: äläkä aina poista niitä viestejä jotka vituttaa sua, koska se viestien poistaminen vituttaa mua.
Mitähän viestejä täältä on poistettu??  Täältä poistetaan ainoastaan viestit mitkä rikkovat sääntöjä. Ja kattelisit vähän noita omia pelitilastoja, niin niissä sulle ihmettelemistä! Toivottavasti et ole turnauspelaaja! EDIT: Ja mitä vittua sää täälä teet, jos ei kiinnosta!?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #35 : 12.02.2008, 01:12:11 » |
|
Kiinnostuneet kaapista ulos!?

|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #36 : 12.02.2008, 01:13:12 » |
|
Ehkä on parempi että pysyisit tältä sivustolta poissa? Luultavasti tässä ei kukaan osapuoli ainakaan häviä?
EDIT2: Siirretty sinne minne kuuluu, elikä ei minnekkään!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kustuhai
|
 |
« Vastaus #37 : 12.02.2008, 02:22:04 » |
|
Ehkä on parempi että pysyisit tältä sivustolta poissa?
joo kiitos ja hei. Kiitos ja toivottavasti tämä ketju voi pysyä lukossa poistumisesi jälkeen T. Ylläpito
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mechanema
|
|
|
|