25.05.2012, 06:51:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parhaat pokeriblogit  (Luettu 717 kertaa)
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« : 31.01.2008, 12:58:33 »

Sahamies, sillä on aivan loistava asenne ja viihdyttävä blogi!  Smiley
... ja sopivan lyhyt blogin päivittämistahti! Grin

Kaikilla suomalaisilla huippupelaajilla on erittäin hyvät blogit. Itse pidän Antoniuksen blogia (http://patrik-antonius.blogspot.com/) parhaana. Vielä kun siihen saisi tekstit suomeksi, niin ei tarvisi keskittyä niin paljoa lukemiseen.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2008, 13:02:59 »

Sahamies, sillä on aivan loistava asenne ja viihdyttävä blogi!  Smiley
... ja sopivan lyhyt blogin päivittämistahti! Grin

Kaikilla suomalaisilla huippupelaajilla on erittäin hyvät blogit. Itse pidän Antoniuksen blogia (http://patrik-antonius.blogspot.com/) parhaana. Vielä kun siihen saisi tekstit suomeksi, niin ei tarvisi keskittyä niin paljoa lukemiseen.

Eikös se oo hyvä jos keskittyy paljon siihen blogin lukemiseen  Cheesy.

Jos blogeja arvosteltais, niin vois sanoa että Isokalan ja Ziigmundin blogit on viihdyttävämpiä kun taas Antoniuksella on asiaa enemmän, samalla tavalla kun Helpillä.
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 31.01.2008, 15:18:54 »

No suosittelen itse lukaisemaan tuon: Samppanen - Poker it's not a hobby, it's a lifestyle. Smiley kyseessä ei ole mikään huippupelaajan novelliblogi, mutta siihen tulee parannusta vielä. Anteeks mainostus, mut kattokaa hei oikeesti.  Grin

Edit: linkki.
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
ernesti29

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 31.01.2008, 17:48:00 »

Tossa on teille paras ja asiallisin pokeriblogi ikinä!! Grin Pokerisivut - SUPERKUNINGAS BLOGI

Ja ylläpito voi poistaa, jos tollaset linkit kilpailijoiden foorumeille kiellettyjä  Smiley
tallennettu
mabuz

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2008, 17:11:07 »

Tossa on teille paras ja asiallisin pokeriblogi ikinä!! Grin Pokerisivut - SUPERKUNINGAS BLOGI

Ja ylläpito voi poistaa, jos tollaset linkit kilpailijoiden foorumeille kiellettyjä  Smiley

Lainaus
vaan meikän voittoputki senku jatkuu. taas pari taalaa plussaa. oon tätä menoa satanääri ennen joulua. elämä hymyilee.

sitte asiaan. monilla tuntuu olevan tapana pistää blogeihinsa ratkasevia tai muuten vaan suuren moinen:sia käsiä näkösälle. mää en tee niin. tässäpä siis muutama käsi jokka foldasin ennen floppia: 8s 5h, 3c 8h, 2c 3s, 6s 4c, 5h 7d, Td 4h, 5c 9s
Grin
tallennettu
ernesti29

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 01.02.2008, 17:23:15 »

Lainaus
vaan meikän voittoputki senku jatkuu. taas pari taalaa plussaa. oon tätä menoa satanääri ennen joulua. elämä hymyilee.

sitte asiaan. monilla tuntuu olevan tapana pistää blogeihinsa ratkasevia tai muuten vaan suuren moinen:sia käsiä näkösälle. mää en tee niin. tässäpä siis muutama käsi jokka foldasin ennen floppia: 8s 5h, 3c 8h, 2c 3s, 6s 4c, 5h 7d, Td 4h, 5c 9s
Grin

Joo siis tällä kaverilla on asennetta.
 Grin
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #6 : 01.02.2008, 17:30:17 »

Kyllähän tähän joukkoon pitää lisätä myös kaikkien suosikki Turkulaisten maailmanvalloitus!

Itse olen seuraillut myös tuon yhden sankarin (Turkulaisten maailmanvalloituksesta) henkilökohtaista pokeriblogia sen alusta lähtien Eurobet kokeilu.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Kristia

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #7 : 01.02.2008, 18:56:44 »

Luin kyseisen blogin ja oli kyllä aivan loistavaa tekstiä!!

"erehyin eilen ostaan karkkia. päätin ottaa jonku uutuusleijonapussin. kattelin pussin takaa että ei helvetti tuo voi olla ku paskaa. tervalakritsi ja tervasalmiakki kuulosti vielä ihan asialliselta mutta vittu sitruuna-katajanmarja?Huh?Huh?. lakka-lakritsi Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?? PUOLUKKA-HAVU?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh? oikeesti MITÄ HELVETTIÄ?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh? jos havuja tahon syyä ni mettästä kyllä löytyy

pussin takaa löytyy laatutakuu. mutta ehämmä voi tätä hirvityspussia ees palauttaa rehellisin mielin ku tossa lukee "Mikäli tämän tuotteen laatu ei jostain syystä vastaa odotuksiasi, lähetä pakkaus meille sisällön ja saatteen kera". laatu vastas täydellisesti mun odotuksia."

Kaverista tuli niiiiin tän hetkinen oma suosikki! Saattaa johtua myöskin osittain siitä, että blogia lukiessa oma pokeriura ja elämä alkaa näyttää kummasti valosammalta  Cheesy Grin Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!