25.05.2012, 07:27:37 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: RedKings 1000$ Freeroll Frenzy  (Luettu 306 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 05.02.2008, 18:28:31 »

RedKings järjestää 7. ja 8. päivä helmikuuta klo 21.00 kaksi Freeroll Frenzyä 1000$ prize poolilla.

Mukaan pääset kun pelaat 50 pelaajapistettä aikavälillä nyt ja keskiyö 6. helmikuuta.

» Avaa pelitili tästä

tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 05.02.2008, 18:46:18 »

Niin tuohan on käsittääkseni kaikilla ongame pokeri huoneilla samat turnaukset?

Minulle tuli prime pokerilta mailia, että sinut on kutsuttu 7. ja 8. päivä helmikuuta klo 21.00 pelaamaan kaksi Freeroll Frenzyä 1000$ (2x$500) prize poolilla. Riittää, että kirjautuu sisään.  Cheesy

Jos on eri turneet kyseessä niin pitää kai kävästä redkingsilläkin jos vaan löydän tunnarini jostain.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 05.02.2008, 21:51:22 »

Niin tuohan on käsittääkseni kaikilla ongame pokeri huoneilla samat turnaukset?
Ettet nyt sekota siihen, että PrimePokerilla ja RedKingsilla on täysin samanlaiset promot?

Itse en ole ainakaa tietoinen, että muilla Ongamen saiteilla olisi nämä turnaukset!?
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Krideee--

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 05.02.2008, 22:03:54 »

Mulle tuli sellast et primel ei tarvi ku kirjatuuu turnauksee sisää kun taas redkingsil pitää pelaa 50pp, tiä sit onko samoja ?
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 05.02.2008, 23:34:26 »

Mulle tuli sellast et primel ei tarvi ku kirjatuuu turnauksee sisää kun taas redkingsil pitää pelaa 50pp, tiä sit onko samoja ?
Niin sitä minä kans, että jos ovat samoja turneita niin ei tartte pelata mitään minun.  Grin

Ilmeisesti ainakin Primellä ja redkingsillä samat freerollit eli sama kumman softaa käyttää.
tallennettu
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : 06.02.2008, 00:40:15 »

Ilmeisesti ainakin Primellä ja redkingsillä samat freerollit eli sama kumman softaa käyttää.
RedKingsilla ja PrimePokerilla on tosiaan aina samat promot ja mailitkin tulee aina ihan samaan aikaan, mutta aika outoa, jos RedKingsilla pitää pelata pisteitä tohon ja PrimePokerilla pääsee turnaukseen kirjautumalla sisään! Cheesy
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!