07.09.2010, 14:47:32 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PMMP-ranking 2008 palauteboxi  (Luettu 482 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 05.03.2008, 10:01:55 »

Tähän ketjuun voit antaa rakentavaa palautetta koskien turnaussarjaa, niin pystymme kehittämään sitä jatkossa. Keskustelu yksittäisten osakilpailujen menestyksestä, ohivedoista yms. osakilpailua koskevaan ketjuun, kiitos!
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2008, 12:28:47 »

En nyt oikein tiedä tuleeko tää oikeaan topikkiin, mut kerron kuitenki Grin.
Mä oon saanu vaan 4€ PMMP-ranking 2008 peleistä, vaikka tuola tulos listassa lukeekin 7€. Tosin onko sillä mitään merkitystä, kun pisteet ratkasee, ja ne on oikein Wink.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2008, 13:00:56 »

Aika taulu ei sovi ythään itselle, joten en ilmottautunut koko turnaukseen, koska mitä luultavammin en kerkiäis pelata yhtään matsia.
Mutta sitä aika tauluaakaan, (Tarkoitan pelien aikaa) ei saa koskaan kaikille sopivaksi.
No ei voi mitään..  Undecided
tallennettu

:]
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 15.03.2008, 13:09:14 »

En nyt oikein tiedä tuleeko tää oikeaan topikkiin, mut kerron kuitenki Grin.
Mä oon saanu vaan 4€ PMMP-ranking 2008 peleistä, vaikka tuola tulos listassa lukeekin 7€. Tosin onko sillä mitään merkitystä, kun pisteet ratkasee, ja ne on oikein Wink.
Hyvä juttu, että saatiin tääkin ketju korkattua. Smiley

Virhe on korjattu.

Kaikkien kannattaa tehdä pistetarkastuksia silloin tällöin (tulokset löytyy Pokerimissio Freerollit alueelta), koska eilisetkin pistepäivitykset on tehty hieman tuiskeessa! Cheesy

Aika taulu ei sovi ythään itselle, joten en ilmottautunut koko turnaukseen, koska mitä luultavammin en kerkiäis pelata yhtään matsia.
Mutta sitä aika tauluaakaan, (Tarkoitan pelien aikaa) ei saa koskaan kaikille sopivaksi.
No ei voi mitään..  Undecided

Olis muuten mukava tietää, mikä aikataulu olisi sopinut paremmin? Saat olla aika kiireinen mies, jos et ehdi pelaamaan yhtään peliä 28 osakilpailusta, jotka pelataan joka maanantai, keskiviikko, perjantai ja sunnuntai klo 20.00?
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
KeksiQ

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2008, 17:27:42 »

IMO turnausaikataulu on mitä mainion. Loistavat päivät ja aika.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!