25.05.2012, 08:24:13 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi Teami?  (Luettu 1182 kertaa)
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« : 14.03.2008, 22:28:02 »

Jos on kiinnostusta tiimiin joka pelaa joka viikonloppu, nimee alle niin kerron lisää... Eli kun on manageri hommat niin pidän huoli ettei yksikään viikonloppu mee ohi suun ja jossain vaiheessa jos on tarpeeks porukkaa jolla on rahaa niin voitais pelata myös binillisiä turneita. Tiimi2sessa olevat pelaajat saa myös siirtyä tähän jos haluaa. Toinen vaihto ehto on jos erno pystyy niin antaa tiimikakkoseen sen manageri homman et pystyn myös hyväksyyn pelaajia jotka haluaa pelata.
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 14.03.2008, 22:31:49 »

Ei ole kiinnostusta. Eiköhän noilla pärjätä ja suotta sitä uutta tiimiä lähteä perustelemaan, samanlaista touhua varmaan siellä. Mä suosittelisin joukkueiden yhdistämistä. Eli ne ykköstiimin pelaajat ketkä pelaa ja kakkostiimin pelaajat ketkä pelaa. Siitä saa helposti yhen jengin kasaan. Karsitte noi ylimääräset heebot vittuun molemmista joukkueista.
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 14.03.2008, 22:35:07 »

Ei uusi tiimi ole huono idea tai oikeestaan voitais tehdä täydellinen inventaario. Potkitaan kaikki pois ja tehdään uusi ykkösjoukkue, niin että kaikki aktiiviset pääsevät mukaan.

EDIT: Oon sen verran sekasin, että en huomannu Samppasen kirjoitusta.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #3 : 14.03.2008, 22:42:34 »

Ei ole kiinnostusta. Eiköhän noilla pärjätä ja suotta sitä uutta tiimiä lähteä perustelemaan, samanlaista touhua varmaan siellä. Mä suosittelisin joukkueiden yhdistämistä. Eli ne ykköstiimin pelaajat ketkä pelaa ja kakkostiimin pelaajat ketkä pelaa. Siitä saa helposti yhen jengin kasaan. Karsitte noi ylimääräset heebot vittuun molemmista joukkueista.
Ei millään pahalla mutta tää ei oikeestaan koske team international porukkaa vaan team pokerimissio1 ja 2 porukkaa...

Ei uusi tiimi ole huono idea tai oikeestaan voitais tehdä täydellinen inventaario. Potkitaan kaikki pois ja tehdään uusi ykkösjoukkue, niin että kaikki aktiiviset pääsevät mukaan.

EDIT: Oon sen verran sekasin, että en huomannu Samppasen kirjoitusta.

Hyvä idea. Mutta managerina täytyy olla joku joka on varmasti paikalla aina sillon ku on binillinen tai frolli eli kordo varmaankin. Itse voin olla co-manageri eli voin rekata frollin ja tälläin. Totta kai joku muukin saa olla mutta mää oon ainakin varmasti paikalla!
tallennettu

ernesti29

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 14.03.2008, 23:11:54 »

Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen Smiley. Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy  Smiley
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #5 : 14.03.2008, 23:37:17 »

Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen Smiley. Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy  Smiley
MÄ hain jäsenyyttä KESKIVIIKKONA Tongue.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
ernesti29

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 14.03.2008, 23:43:00 »

Kyl oon käyny siel keskiviikon jälkeen  Shocked Kävin viel ylentämäs tonzanki omast mielest.
tallennettu
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #7 : 15.03.2008, 00:05:54 »

Kyl oon käyny siel keskiviikon jälkeen  Shocked Kävin viel ylentämäs tonzanki omast mielest.

co-manageri ei pystyny hyväksyyn uusia jäseniä. Tompalle tuli viesti että pyyntö lähetetty managerille ernesti29lle.
tallennettu

Juup3

Poissa Poissa

:]

mikkonenpekka@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #8 : 15.03.2008, 13:03:31 »

Potkikaa meikät vaan ulos, haen sitten kesällä siihen takaisin!  Grin Nyt ei riitä aika/jaksamus pelailla.. Ei ainakaan noin myöhään  Undecided
tallennettu

:]
Manumies

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 10.04.2008, 18:01:59 »

Minäkin olen nyt hakenut jäsenyyttä johonki. Wink
tallennettu
kupari

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #10 : 10.04.2008, 21:08:59 »

Potkikaa meikät vaan ulos, haen sitten kesällä siihen takaisin!  Grin Nyt ei riitä aika/jaksamus pelailla.. Ei ainakaan noin myöhään  Undecided

Teamistä voi poistua itsekin ja se olisi reilua muitakin kohtaan jos ei pelaamaan pysty.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!