BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« : 14.03.2008, 22:28:02 » |
|
Jos on kiinnostusta tiimiin joka pelaa joka viikonloppu, nimee alle niin kerron lisää... Eli kun on manageri hommat niin pidän huoli ettei yksikään viikonloppu mee ohi suun ja jossain vaiheessa jos on tarpeeks porukkaa jolla on rahaa niin voitais pelata myös binillisiä turneita. Tiimi2sessa olevat pelaajat saa myös siirtyä tähän jos haluaa. Toinen vaihto ehto on jos erno pystyy niin antaa tiimikakkoseen sen manageri homman et pystyn myös hyväksyyn pelaajia jotka haluaa pelata.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
No money, no funny!! ála BigTonza
|
|
|
Samppanen
Ylläpito
Poissa
|
 |
« Vastaus #1 : 14.03.2008, 22:31:49 » |
|
Ei ole kiinnostusta. Eiköhän noilla pärjätä ja suotta sitä uutta tiimiä lähteä perustelemaan, samanlaista touhua varmaan siellä. Mä suosittelisin joukkueiden yhdistämistä. Eli ne ykköstiimin pelaajat ketkä pelaa ja kakkostiimin pelaajat ketkä pelaa. Siitä saa helposti yhen jengin kasaan. Karsitte noi ylimääräset heebot vittuun molemmista joukkueista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kordo
|
 |
« Vastaus #2 : 14.03.2008, 22:35:07 » |
|
Ei uusi tiimi ole huono idea tai oikeestaan voitais tehdä täydellinen inventaario. Potkitaan kaikki pois ja tehdään uusi ykkösjoukkue, niin että kaikki aktiiviset pääsevät mukaan.
EDIT: Oon sen verran sekasin, että en huomannu Samppasen kirjoitusta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #3 : 14.03.2008, 22:42:34 » |
|
Ei ole kiinnostusta. Eiköhän noilla pärjätä ja suotta sitä uutta tiimiä lähteä perustelemaan, samanlaista touhua varmaan siellä. Mä suosittelisin joukkueiden yhdistämistä. Eli ne ykköstiimin pelaajat ketkä pelaa ja kakkostiimin pelaajat ketkä pelaa. Siitä saa helposti yhen jengin kasaan. Karsitte noi ylimääräset heebot vittuun molemmista joukkueista.
Ei millään pahalla mutta tää ei oikeestaan koske team international porukkaa vaan team pokerimissio1 ja 2 porukkaa... Ei uusi tiimi ole huono idea tai oikeestaan voitais tehdä täydellinen inventaario. Potkitaan kaikki pois ja tehdään uusi ykkösjoukkue, niin että kaikki aktiiviset pääsevät mukaan.
EDIT: Oon sen verran sekasin, että en huomannu Samppasen kirjoitusta.
Hyvä idea. Mutta managerina täytyy olla joku joka on varmasti paikalla aina sillon ku on binillinen tai frolli eli kordo varmaankin. Itse voin olla co-manageri eli voin rekata frollin ja tälläin. Totta kai joku muukin saa olla mutta mää oon ainakin varmasti paikalla!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ernesti29
|
 |
« Vastaus #4 : 14.03.2008, 23:11:54 » |
|
Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen  . Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
FiST67
Poissa
|
 |
« Vastaus #5 : 14.03.2008, 23:37:17 » |
|
Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen  . Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy  MÄ hain jäsenyyttä KESKIVIIKKONA  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
IronFiST Bubble Master
|
|
|
|
ernesti29
|
 |
« Vastaus #6 : 14.03.2008, 23:43:00 » |
|
Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen  . Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy  MÄ hain jäsenyyttä KESKIVIIKKONA  . Kyl oon käyny siel keskiviikon jälkeen  Kävin viel ylentämäs tonzanki omast mielest.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BigTonza
Poissa
BigTonza
|
 |
« Vastaus #7 : 15.03.2008, 00:05:54 » |
|
Joo sori, kun en ollut paikalla tänään hyväsymässä pelaajia team kakkoseen, mutta kun valitettavasti omistan ripauksen muutakin elämää, kuin teamimanagerina oleminen  . Joten voin tarvittaessa, (jos joku neuvoo miten) siirtää managerin homman jollekkin muulle. En oo kyllä löytäny tuolta sellasta kohtaa, mistä vois vaihtaa päämanageria, eli varmaan joutuu ottamaan yhteyttä proomin supporttiin. Ja itsellä ei nyt oo ollu pätkääkään kiinnostusta pokeriin ja vielä vähemmän tiimifrolleihin, eli jättäydyn sitte tiimistä varmaan pois, kun ja jos tarvittava manageri lötyy  MÄ hain jäsenyyttä KESKIVIIKKONA  . Kyl oon käyny siel keskiviikon jälkeen  Kävin viel ylentämäs tonzanki omast mielest. co-manageri ei pystyny hyväksyyn uusia jäseniä. Tompalle tuli viesti että pyyntö lähetetty managerille ernesti29lle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juup3
|
 |
« Vastaus #8 : 15.03.2008, 13:03:31 » |
|
Ei uusi tiimi ole huono idea tai oikeestaan voitais tehdä täydellinen inventaario. Potkitaan kaikki pois ja tehdään uusi ykkösjoukkue, niin että kaikki aktiiviset pääsevät mukaan.
Potkikaa meikät vaan ulos, haen sitten kesällä siihen takaisin!  Nyt ei riitä aika/jaksamus pelailla.. Ei ainakaan noin myöhään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
:]
|
|
|
|
Manumies
|
 |
« Vastaus #9 : 10.04.2008, 18:01:59 » |
|
Minäkin olen nyt hakenut jäsenyyttä johonki. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kupari
|
 |
« Vastaus #10 : 10.04.2008, 21:08:59 » |
|
Potkikaa meikät vaan ulos, haen sitten kesällä siihen takaisin!  Nyt ei riitä aika/jaksamus pelailla.. Ei ainakaan noin myöhään  Teamistä voi poistua itsekin ja se olisi reilua muitakin kohtaan jos ei pelaamaan pysty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|