25.05.2012, 08:41:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muistutus: Ongamen rakeback asiakkaiden erikoisturnaus  (Luettu 425 kertaa)
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« : 20.03.2008, 16:18:32 »

Muistutus kaikille Ongamen rakeback asiakkaille!

Tänään pelataan 300$ (+ 10$ jokainen osallistuva pelaaja) erikoisturnaus Ongamen rakeback asiakkaiden kesken. Tähän mennessä rekisteröitynyt 9 pelaajaa, joten erittäin positiivinen odotusarvo luvassa. Tarkemmat tiedot IRC-kanavalta.
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #1 : 20.03.2008, 19:09:44 »

Tai siis ensimmäinen ilmoitus (ainakin minulle) en ole missään huomannut ainakaan aiemmin kuin nyt ja onpi näköjään alkanutkin jo.
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : 20.03.2008, 19:25:28 »

Tai siis ensimmäinen ilmoitus (ainakin minulle) en ole missään huomannut ainakaan aiemmin kuin nyt ja onpi näköjään alkanutkin jo.
Sähköpostia on tullut jo aikoja sitten.
tallennettu
Pale

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 20.03.2008, 19:49:49 »

Sähköpostia on tullut jo aikoja sitten.
Jaa ei minulle ainakaan. Ei ollut roskaposti kansiossakaan. Hannu on kyllä sallittujen listalla, että ei se sinne olis voinutkaan mennä. Ilmeisesti minun maili ei ole maililistalla tai jotain. Oli kylä tullut nyt 42 minuuttia sitten mailia Hannulta, että "Ilmeisesti Eurobetillä on jälleen ollut joku kesähessu säätämässä, ja turnaus ei olekaan privaattipuolella vaan.......", mutta en juuri sattunut lukemaan postia silloin.

Nooh ei se ole niin vakavaa onhan noita turneita joka paikka täynnä. EuroBetillähän on vissiin joka päivä 5+0.50 buy-in $500 added turnaus. Tuohan oli "vain" $300 added.  Smiley Vähemmän porukkaa kyllä, mutta sehän meinaa vain pienempää pottia.

Jos tulee uudestaan joskus niin voisi laittaa vaikka sillä 5+0.50 buy-in:llä. $11 ehkä vähän liikaa turbo (oli näköjään 4 min levelit) turneesta. Tarttee enemmän munkkia turbossa.

Millä nimellä muuten Hannu pelaa EuroBetissä?
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #4 : 20.03.2008, 21:27:44 »

Cheesy Melko helpolla muuttu 11$ 45$:ksi Cool. Sija 6/30, ei mikään ihme suoritus.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!