http://mkebpb.wippiesblog.com/Kuvittelenko vain? Vai olisiko tässä mahdollisesti totuuden siemen?
------------------------------------------
Aloin ihmetellä että miksi ihmeessä tuntuu siltä että joillain saiteilla sittarit kulkee meikäläiseltä paremmin, kun taas toisilla en millään tunnu pääsevän rahoille.
Suoritin hieman tutkivaa journalismia eri saittien sittareista, ja ohessa tulokset.
Pelityylini on tiukka-agressiivinen ja tutkimuksen tulos näyttäisi tukevan tuntemuksiani. Olen menestynyt hyvin pelaamissani PokerStarsin sittareissa. Tulokset ovat hyviä myös Everestillä ja Ongamen verkossa.
Sen sijaan turnaushistoriani on murheellista luettavaa B2B:llä ja iPokerissa, joissa pelaan myös paljon sittareita.
Nyt näyttäisi kovasti siltä, että pärjään sittareissa joissa tahti on suhteellisen verkkainen. Minulle ongelmallinen blindien paine, joka murskaa minut multi-table-turnausten loppupuolella on myrkkyä myös “turbommissa” sittareissa.
Absoluten, FullTiltin ja varsinkin UltimateBetin sittarit sopisivat tämän mukaan myös hyvin minulle.
Taulukon selitys: verkko, Alkustäkki, tason kestoaika, Blindit tunnin pelin jälkeen, palkintopottiin menevä raha, rake

Cryptologin kauhea 10 kättä kestävää tasoa en ole kuin kokeillut. Se ei sopinut meikäläiselle lainkaan, varsinkaan kun saitilta ei edes löydy 5$ pienempiä sittareita.
Party poker on myös tarkoituksella jätetty pois älyttömän suuren raken vuoksi. Viimeksi kun pelasin Partylla 3$ sittarin, se sisälsi 2,40$ buy-inin ja 0,60$ raken. Sairasta.