07.09.2010, 15:38:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Samppasen Prinsessapäiväkirjat  (Luettu 4016 kertaa)
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #60 : 20.03.2009, 13:02:14 »

Huhuja korttipöydistä ja sen ulkopuolelta

Taas olis aika pistää uutta entryä tuulesta temmatun väliotsikon kera. Oon huomannu että mun blogin lukijamäärä on noussut näiden säännöllisten päivitysten ansiosta, joten ihan kiva että joku on ymmärtänyt etten mä ihan turhaa täällä avaudu.

Asiaan.. Olin tossa tiistaina pelailemassa livenä .25/.25 dealer choicea paikallisessa korttipeliringissä, Jonzei steikkas mua 30€:lla sisään että ne sai pelit käyntiin. Pelinä oli pääasiassa nöölimit teksas, mutta muutama jako PLO:takin tuli pelattua. Ite en oo mikään PLO -harja, vaan ihan totaalipaisti kyseisessä pelissä. Siitä huolimatta olin mukana kolmessa potissa neljästä, joissa kaikissa sain kahmittua keramiikat itselleni jonkin sortin viiden kortin yhdistelmällä, olen siis suht tyytyväinen. Miettisin et sit ku oon saanu tän shorttipelin kuntoon ni vois harkita PLO:n lisäämistä repertuaariin. Siihen voi mennä vuosi tai pari, mutta luulen ettei siihen mennessä PLO:n suosio oo onlinessa hiipunu mihinkään ja sieltä pöydistä löytyy muitakin paisteja kuin hero.

Alotin siis 30€:lla ja illan viimesessä jaossa katkoin Jonzein flopatuilla kaksilla pareilla (AT), Jonzeilla oli AQ ja flopista tullut ässä-kymppi-blanco takasi mulle maxvaluet. Lopetin siis n. 87€ merkkipinolla jostai Jonzei nappasi oman osuutensa. Ei me oikeen saatu sovittua ennen peliä mitään pinnoja ku oli niin kiire pelipaikalle. 25e sain kuitenki pitää itselleni, siihen oli tyydyttävä.

Ladbrokesilla on mennyt pelit suht mukavasti, vaikka oon pelannu NL10 6maxissa reilu kilon verran käsiä niin oon runittanu 10 binin upit siellä. Maanantaina on paluu koulun penkille, joten luulen et kerkeen pelaamaan vähän aiempaa useammin ku ei tarvii herätä niin vitun ajoissa.

Ladbrokes:
Rolli: 128.85$
Raketettu: 22.23$/100$

Nyt aamupelit päälle, ship it! -->

- Samppanen
tallennettu

Lifebook á la Kordo & Samppanen - www.grindingheaven.com
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #61 : 20.03.2009, 15:08:28 »

Aamupäivän setit meni miten meni. 2½ biniä pakkaselle. Illalla jatkuu..

Ladbrokes:
Rolli: 101.95$
Raketettu: 26.17$/100$

- Samppanen
tallennettu

BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #62 : 26.03.2009, 13:27:24 »

shotit FTP:llä..
Ei mitään shotteja vaan nyt tuut lahjottaan ne jollekki huippupelurille joka pelaa myös fulltiltillä Roll Eyes
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #63 : 26.03.2009, 15:25:11 »

shotit FTP:llä..
Ei mitään shotteja vaan nyt tuut lahjottaan ne jollekki huippupelurille joka pelaa myös fulltiltillä Roll Eyes

Oon katki siel.  Grin
tallennettu

Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #64 : 27.03.2009, 14:26:07 »

Whiiii, 19v. tuli täyteen! TINTS TINTS TINTS.
tallennettu

Peazor

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #65 : 27.03.2009, 15:23:57 »

Isoo kättä merkkipäivä johdosta Grin
tallennettu
Samppanen
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #66 : 01.04.2009, 18:21:00 »

Jääny päivitykset hiukan vähälle, mutta sen verran voisin ilmottaa että Ladbrokesin PokerSavvy -projekti on loppusuoralla, reilu 18$ raketettavaa viel, elikäs NL20:ssä saisin sen 2-4h:ssa vedettyä.

Jatkosta en tiedä, varmaankin menen PokerHeavenille koittamaan uudistettua softaa ja "harjaamaan" mun rakebackit pois sieltä. Jos hyvin käy ja oon plussalla vielä sen jälkeen ni mulla taitaakin olla jo mukavan kokonen rolli talletettavana johonkin muualle. Siitä sitten tuonnenpana.

Eipä mulla muuta, harjailkaa!

- Samppanen
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!