25.05.2012, 16:21:30 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman paras pelaaja? Kuka huonoin highstakes pelaaja?  (Luettu 857 kertaa)
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« : 02.09.2008, 10:03:46 »

Pistetääs vähän sutinaa foorumille ja kysytään tämmönen kysymys.

Kuka on mielestäsi maailman paras pelaaja?  Voiko yksittäistä pelaajaa erottaa tälläin? ja millä perustein? (ITSEÄÄN EI SAA SANOO)
 Ja huonoin highstakes pelaaja? (itsensä saa sanoo jos pitää itseään highstakes pelaajana ja huonona Cheesy)

Muutama ehdokas Maailman parhaaksi:

Phil Hellmuth 11 wsop-ranneketta puhuu puolestaan.
Doyle Brunson Cowboy on pelannu jo yli 40vuotta kovia pelejä ammatikseen ja pelaa niitä edelleen. Myös mukavat 10 wsop-ranneketta.
Phil Ivey Isojen pelejen vakio nimi ja turnaus voitot näyttää helposti yli 9 milj. Loistava yleispelaaja.
Johnny Chan  Jakaa Texas Dollyn kanssa 10wsop-rannekkeen saldon.
Daniel Negreanu  Turnaus ansiot yltää Phil Iveyn kanssa sinne kymppimillin tuntumaan. Myös erinomainen käteis pelaaja.
Chris Ferguson Turnaus ansiot yli 7milj. Aina yhtä tasainen ja varma käteis/turnaus pelaaja.

kyllähän näitä riittää (Howard Lederer, Joe Hachem, Chris Moneymaker, Erik Lindgren, Gus Hansen, David Benyamine maybe PATE? jne jne...) joten pistäkää itse omat mielipiteenne näistä tai muista.

Pistetään sitten listan toisesta päästä:
WSOP main eventin voittajat 06 ja 07 (Jamie Gold ja Jerry Yang)
Guy Lalibertén

muita ei äkkiseltään tuu mieleen Cheesy.

Sam Farha voidaan sijottaa kumpaan tahansa joukkoon riippuu aivan mielipiteestä.

Ja mihin sijoitatte online-sukupolven (Tom"durrrr" Dwan, Ilari"ziigmund" Sahamies, "Samppanen" jne jne jne...)

Mielipiteitä! Mielipiteitä!
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 02.09.2008, 15:25:12 »

Itse arvostan kunnon nettiharjoja kuten esimerkiksi Antonius ja Dwan paljon korkeammalle kuin esimerkiksi Phil Hellmuth, joka on yksi inhokeistani. Syyt löytyvät kaikista televisioiduista High Stakes Cash Games jaksoista mitä Pilistä löytyy.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
BigTonza

Poissa Poissa

BigTonza

BigTonza@hotmail.com
Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2008, 16:11:03 »

Phil Hellmuth, joka on yksi inhokeistani.

Sama homma vaikka taidan käyttäytyä välillä samalla tavalla. Ärsyttää ku se mainostaa koko ajan olevansa maailman paras pelaaja ja vaikka se itte pelaa huonosti niin silti se rupee haukkuun vastustajaa, joka pelas paremmin. (kusi noussu päähän?). Tom Dwan on semmonen pelaaja joka pelaa melkein minkä tahansa käden mikä sattuu oleen.  Mutta mitä nyt oon kattellu sen live pelejä niin kyllä mää sen tyylistä pidän. Ottaa rauhallisesti beatit ja pelaa koko ajan hyvällä tasolla. Mutta mitä mieltä kordo oot muista noista mun listalla olevista pelaajista kuten esimerkiks Doylesta, Iveysta?
tallennettu

No money, no funny!! ála BigTonza
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2008, 19:00:27 »

Daniel Negreanu on mun mielestä aika symppis tyyppi, ehkä jopa liikaa Grin pokeriammatilaiseksi, mutta silti mun valinta! Jos taas pitäs löytää Pokeripöytien kivinaama niin Pate olis aika kova.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : 03.09.2008, 12:50:46 »

Mutta mitä mieltä kordo oot muista noista mun listalla olevista pelaajista kuten esimerkiks Doylesta, Iveysta?
No eipä noista voi paljoo muuta sanoo, kuin että loistavia pelaajia ja pokerin tärkeimpiä ikoneita.

Aika mahdoton heittää yksittäistä parasta tai huonointa pelaajaa, mutta kaikilta löytyy varmasti suosikkeja ja inhokkeja.

Ja Hellmuthista vielä sen verran, että kun noita televisioituja käteispelejä katsoo, niin tuntuu että Phil ei usein osaa edes käteispelejen perusteita. Tuskinpa kukaan tahallaan niin huonosti pelaa, joten hommaa ei voi pistää näyttelemisen piikkiin. Turnauspelaajana kuitenkin tulokset puhuvat puolestaan.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!