25.05.2012, 17:06:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Betway 500% talletusbonus aina 5000$ asti + tavarasetti  (Luettu 3507 kertaa)
Kordo
Ylläpito

Poissa Poissa

kordoomi@elisanet.fi
Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #60 : 14.01.2008, 00:19:08 »

Eiku tasan 2kk Huh?, mut jos laatu on oikeesti surkeeta?!?, niin ei tässä mikään kiire ole Grin.
Mikäs tässä on mittari laadulle? Cheesy

Eiköhän promo t-paidat ja lipat ole aina aika samanlaisia kaikilla, vain eri logoilla varustettuna. Korttipakat on yleensä aina huonoja, jos ei oo 100% muovikortit, ja se avaimenperä on joku extra.
tallennettu

http://www.grindingheaven.com - Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #61 : 14.01.2008, 16:21:58 »

Eiku tasan 2kk Huh?, mut jos laatu on oikeesti surkeeta?!?, niin ei tässä mikään kiire ole Grin.
Mikäs tässä on mittari laadulle? Cheesy
Se mitä tässä topicissa oon kuullu Grin, tietoahan on vasta sitte, kun on kamat kädessä Wink.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
jankhner

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #62 : 20.01.2008, 14:31:11 »

2 kuukautta täälläkin odoteltu. ei sillä, että kiinnostaisi enää koko saitti / tavarapalkinnot. kunhan ajattelin vaan mainita.
tallennettu
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #63 : 20.01.2008, 14:34:11 »

2 kuukautta täälläkin odoteltu. ei sillä, että kiinnostaisi enää koko saitti / tavarapalkinnot. kunhan ajattelin vaan mainita.
Ongelma on tiedossa ja täälä päässä tehdään kaikki mahdollinen, että tavarasetit tulisi mahdollisimman nopeasti perille. Oon häirinny Betwayta viimeisen kuukauden joka toinen päivä asiasta, mutta ei näytä kiirehtiminen kiinnostavan.
tallennettu
nunnu76

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #64 : 21.01.2008, 19:14:00 »

Täällä kanssa odotellaan tavarasettiä. Uskotaan vielä että tulisi   Roll Eyes
tallennettu
hasu

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #65 : 05.02.2008, 19:08:02 »

Eipä ole kuulunut tuota tavarasettiä eikä myöskään tuota pisteistä saatavaa bonusta vaikka viestit lähetetty jo kauan sitten???!!!Taitaa olla taas vaan liian suuria lupauksia jotka jää lunastamatta,PERKELE!!!Toivoisin myös että jos pokerimission pitäjiltä jotain kysyn niin saisin siihen myös vastauksen!!!
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #66 : 05.02.2008, 21:34:51 »

Jep..... Tän bonarin aika raja umpeutuu mun osalta kai ens maanantaina. Mutta en oo jaksanu asian kanssa enää pariin viikkoon rimpuilla, joten lähetin bonus-viestin tänään, ja innolla odotan tapahtuuko mitään Grin, 20-30$ pitäs tulla pelimerkkejä Wink.
Paljon huomiota saaneeseen tavarapakettiin oikeuttavat pisteet pelasin kahdessa päivässä, kamoja odottelen yhä kun 12 vko:a täyttyy huomenna Tongue.

Jos noi releet ei tule niin, se siitä Wink, mutta jos bonuksen maksu viivästyy läheskään yhtä paljon niin, BetWay poistuu mun koneelta nanosekunnissa Huh?.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #67 : 05.02.2008, 21:37:53 »

Eipä ole kuulunut tuota tavarasettiä eikä myöskään tuota pisteistä saatavaa bonusta vaikka viestit lähetetty jo kauan sitten???!!!Taitaa olla taas vaan liian suuria lupauksia jotka jää lunastamatta,PERKELE!!!Toivoisin myös että jos pokerimission pitäjiltä jotain kysyn niin saisin siihen myös vastauksen!!!
Voin vain edelleen todeta, että lähes joka päivä olen patistanut Betwayta tavarasettien kanssa, mutta siitä en ole tietoinen, että jollain olisi talletusbonus jäänyt saamatta? Laita vaikka maililla käyttäjänimesi yllapito(at)pokerimissio.net, niin pistän tiedon Betwaylle.

Meiltä saa aina vastauksen! Jos tavarasetit olisi meistä kiinni, niin ne olisi lähetetty jo aikoja sitten. Soitan huomenna Betwaylle, ja jos ei ala vastauksia kuuluun kysymyksiin, niin tarvii ruveta miettimään jatkotoimenpiteitä.

EDIT: Olen myös yrittänyt saada Betwayta tulemaan tähän ketjuun vastaamaan itse puuttuviin tavarasetteihin yms. asioihin, mutta ei ole kiinnostanut! Angry
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #68 : 05.02.2008, 23:59:31 »

Eipä ole kuulunut tuota tavarasettiä eikä myöskään tuota pisteistä saatavaa bonusta vaikka viestit lähetetty jo kauan sitten???!!!
EDIT: Olen myös yrittänyt saada Betwayta tulemaan tähän ketjuun vastaamaan itse puuttuviin tavarasetteihin yms. asioihin, mutta ei ole kiinnostanut! Angry
Mulle tuli heti vahvistus-maili, että bonus siirtyy maksuun Cool. Tosin 3$ pienempi, mitä olen keränny bonusta, Mut mähän käytin kyllä 90 pojoa jonkun turnauksen bin:iin. Ovat vähentäneet sen bonuksesta. Eli kaikki OK (paitsi setti) Cheesy.

EDIT: Ja rahat tuli alle vuorokaudessa Cool. Kyllä näillä joku juttu toimiikin Grin.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
kustuhai

Poissa Poissa

luumu@sci.fi
Profiili
« Vastaus #69 : 06.02.2008, 17:03:39 »

mä sain silloin aikanaan kaikki heti, kamat tuli alle viikossa ja bonuskin nopeasti!
tallennettu

Mechanema
Pokerimissio
Ylläpito

Poissa Poissa

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #70 : 12.03.2008, 06:56:14 »

Voisiko jokainen pelaaja, jolta on jäänyt jotain saamatta Betwaylta, ottaa yhteyttä sähköpostiin yllapito(at)pokerimissio.net (sähköpostiin lyhyt selvitys, mitä ei ole saanut), niin aloitan selvityksen Betwayn johdon kanssa, miten saatavat hoidetaan!
tallennettu
FiST67

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #71 : 13.09.2008, 19:11:01 »

Voisiko jokainen pelaaja, jolta on jäänyt jotain saamatta Betwaylta, ottaa yhteyttä sähköpostiin yllapito(at)pokerimissio.net (sähköpostiin lyhyt selvitys, mitä ei ole saanut), niin aloitan selvityksen Betwayn johdon kanssa, miten saatavat hoidetaan!
Tää on nyt vaan läppä  Wink. Mä en oo saannu tota settiä vieläkään Grin Grin Grin.
tallennettu

IronFiST Bubble Master
ryytis

Poissa Poissa

Profiili
« Vastaus #72 : 14.09.2008, 01:11:35 »

En mäkää Cheesy kyl se viel tulee Roll Eyes
tallennettu
jorgasmi

Poissa Poissa

Profiili Sähköposti
« Vastaus #73 : 14.09.2008, 22:26:21 »

Joo jouluna viimeistää.. Eiks veikattu viimevuonnaki viimeistää jouluna Cheesy:D
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!