» Etusivu
» Pokerihuoneet
» Pokeriopas
» Rakeback
» Freerollit
» IRC-kanava
» Yhteystiedot
» Keskustelu
10.09.2010, 06:30:48
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Pokerimissio.net
>
Pokeri
>
Yleinen keskustelu
>
Yleistä keskustelua pokeriohjelmistoista
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Yleistä keskustelua pokeriohjelmistoista (Luettu 346 kertaa)
tommihoo
PMMP-mestari 2008
Poissa
Yleistä keskustelua pokeriohjelmistoista
«
:
24.11.2008, 13:48:36 »
Tämä ei varsinaisesti kuulu tämän otsikon alle mutta pikaisella etsiskelyllä en löytänyt omaa keskustelua pokeriohjelmistoille.
Jos on hommaamassa pokeriohjelmistoa eli apuohjelmaa, niin mikä seuraavista olisi hankinnan arvoinen. Käyttäjät kommenttia seuraavista ohjelmista, plussat ja miinukset nätisti vaikkapa ranskalaisilla viivoilla.
PokerOffice, Hold'em Manager, PokerTracker3
Perustelkaa hieman, ei mutu tuntumalla eli musta tuntuu vaan ihan oikeasti kommentoikaa sitä ohjelmaa joka teillä itsellänne käytössä tai on joskus ollut.
tallennettu
kustuhai
Poissa
Vs: Yleistä keskustelua pokeriohjelmista
«
Vastaus #1 :
24.11.2008, 14:05:23 »
ei ole eikä tule
tallennettu
Mechanema
Kordo
Ylläpito
Poissa
Vs: Yleistä keskustelua pokeriohjelmista
«
Vastaus #2 :
24.11.2008, 14:14:09 »
Lainaus käyttäjältä: kustuhai - 24.11.2008, 14:05:23
ei ole eikä tule
Hyvin perusteltu.
Jos oikein haluaa panostaa valintaan, niin kannattaa kokeilla jokaisen ohjelmiston kokeiluversiota.
Valitsisin jomman kumman PT3 tai HEM. PO on menneen talven lumia.
Itse en oo kuitenkaan vähään aikaan jaksanut käyttää ohjelmistoja ollenkaan vaan keskittynyt enemmän pelaamiseen ja noteseihin, kuitenkin niin että tiedän tasan tarkkaan ovatko pelit pysyneet voitollisena.
tallennettu
http://www.grindingheaven.com
- Grinding Heaven, lifebook ala Kordo & Samppanen
Samppanen
Ylläpito
Poissa
Vs: Yleistä keskustelua pokeriohjelmistoista
«
Vastaus #3 :
24.11.2008, 18:24:42 »
Itse alotin PokerOfficella ihan sen takia koska en ollut ennen kuullut mistään databasetrackereista ym. jutuista, jotka keräävät käsiä ja näyttävät profitit, käsimäärät ym. PokerOfficen "yksitoikkoisuuden" ja toimimattomuuden takia aloin tutustua PokerTracker 2:n josta olin aiemmin lukenut Pokeritiedon ja Pokerisivujen foorumeilta, ominaisuudet ovat lähes samat mutta PT:ssä yksityiskohtaisemmat, lisäksi ihastuin HUD -ohjelmaan jonka saa pöytään mukaan kerämään lukuja kanssapelaajista.
Siirryin loppujen lopuksi Holdem Manageriin, minkä tilasin lähes samantien sen ilmestyessä. Graafisesti pokeriohjelma eroo näistä edellämainituista hiukan, mutta toiminnot ovat lähes samat. Pidän useimmiten intergroitua Table Manageria päällä (=Hud), jolla kerään kanssa pelaajista tietoa. Välillä jätän kuitenkin hudin kokonaan pois sessiossa, ettei pelaaminen mene ihan vastustajille määrättyjä lukuja tuijottaessa.
Olen juuri harjoittelemassa Holdem Managerilla "leak findingiä" ja parantamaan sen avulla peliäni parempaan suuntaan. En osaa kyllä vielä sanoo yhtään että onko noi trackerit ym. vaikuttanut mun peliin positiivisessa tai negatiivisessa mielessä, noita hud statseja vihujen osaltakin oppii/pystyy tulkitsemaan ajan myötä. Mutta loppujen lopuksi oon tähän Holdem Manager -apuohjelmaan ollut kaikinpuolin erittäin tyytyväinen.
- Samppanen
tallennettu
Lifebook á la Kordo & Samppanen -
www.grindingheaven.com
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
Tulostusversio
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------